Web Analytics Made Easy - Statcounter

به جرأت می توان گفت که ایجاد سایت وکیل تلفنی یکی از موهبت های حقوقی به جامعه حقوقی ایران و مردم ایران به شمار می آید؛ چراکه سایت ما امروزه مفتخر است که توانسته تونل ارتباطی دور افتاده ترین مردم ایران با برترین وکلای پایه یک خانم و آقا در سطح کشور باشد؛ تونل ارتباطی که امکان ارایه مشاوره حقوقی به روش های تلفنی، آنلاین و حتی حضوری را نیز ممکن می سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قضیه به سالها پیش بر می گردد، زمانیکه دغدغه دکتر هادی توکلی (رئیس هیئت مدیره وکیل تلفنی) این بود که چطور می توان محدودیت زمانی و مکانی مردم ایران را در دسترسی به یک وکیل خوب و دریافت مشاوره حقوقی از او را، رفع کرد!؟ اینجا بود که اولین جرقه های ذهن زده شد و طی آن سایت وکیل تلفنی تأسیس گردید.

 تنها چند روز بعد از افتتاح سایت، خط ۶ رقمی ویژه تلفنی و ۲۴ ساعته ما نیز فوراً در دسترس آحاد مردم قرار گرفت؛ خطی ویژه با توانی نا محدود که برای وصل کردن همزمان ۷۹ میلیون ایرانی به ۱۰۰۰ وکیل متخصص نیز مکفی بود.

در پساپیش ایجاد اپراتور قدرتمند وکیل تلفنی، امروز تمامی مردم از سرتاسر ایران و جهان می توانند لذت یک مشاوره حقوقی تلفنی ۲۴ ساعته با وکیل پایه یک دادگستری را بدون تحمل هزینه های مالی و غیر مالی سنگین، تجربه نمایند؛ البته سامانه مشاوره حقوقی آنلاین وکیل تلفنی نیز امروزه موجبات تسهیل ارتباط هموطنان با این موسسه حقوقی شده است.

دکتر هادی توکلی (رئیس هیئت مدیره وکیل تلفنی با ۱۵ سال سابقه وکالت در محاکم)

همانطور که گفته شد؛ طراحی سایت ما موجب شد که بسیاری از محدودیت ها برای دریافت یک مشاوره حقوقی تلفنی با کیفیت توسط یک وکیل مجرب و پایه یک دادگستری، از بین برود.

در ادامه می توان گفت که موسسه حقوقی آنلاین ما به دلایل مختلفی از جمله خدمات با کیفیت و اولین بودن در این عرصه، مورد توجه بسیاری از وکلا در سطح کشور قرار گرفت و این وکلا در صدد بر آمدند تا از روش های ما به هموطنان عزیزمان مشاوره حقوقی آنلاین و تلفنی ارایه دهند ...

در همین حواشی بود که موسسه حقوقی وکیل تلفنی با اعمال فیلتر های سخت و آزمون های مرحله ای، توانست ۱۰۰۰ نفر از این وکلا را به نسبت های مساوی از وکلای خانم و آقا را به تناسب تخصص های حقوقی، استخدام نماید تا این وکلا به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته از طرق مختلف آنلاین و تلفنی به مردم سر تا سر ایران مشاوره حقوقی ارائه دهند؛ اما این تازه اول راه بوده است و به علت تقاضایِ مستدام با رضایت بالای هموطنانمان از وکیل تلفنی، این موسسه تصمیم دارد تا شعبات مشاوره حقوقی حضوری خود را در سرتاسر استان های ایران گسترش داده و به پرسنل وکلای خود اضافه کند و از این طریق به نیاز حقوقی هموطنانمان پاسخ صحیح، کارآمد و مکفی تری ارایه دهد.

بنابراین اگر شما که خواننده این مطلب هستید و ضمناً وکیل یا کارشناس حقوقی نیز می باشید، می توانید به سایت ما سر زده و پس از گذر از آزمون های کفایت علمی، با حضورتان در این مجموعه، گرما بخش بزرگترین اجتماع آنلاین وکلای ایران باشید.

خدمات نوین نگارش ۲۴ ساعته اوراق حقوقی به روش های آنلاین و تلفنی

در این موسسه حقوقی، تمامی اوراق حقوقی را که فکرش را بکنید به صورت فوری، ۲۴ ساعته و با کیفیت تضمینی نگارش می شود؛ البته هم میهنان ما گاهاً تمایل دارند که وکیل خودشان باشند و خودشان اوراق حقوقی شان را نگارش کنند، لذا در این حالت نیز وکیل تلفنی بیکار ننشسته و با ارائه مشاوره های حقوقی آنلاین و تلفنی به این عزیزان، آنها را در نگارش اوراقشان راهنمایی می نماید.

بررسی اوراق قضایی توسط وکلای متخصص خانم در نگارش قرارداد های حقوقی

خدمات ثبت شرکت آنلاین

جمعی از صاحبان استارتاپ های موفق ایران با حضور مشاور آنها (دکتر هادی توکلی)

شاید باور این مسئله غیر ممکن باشد که تمامی خدمات ثبت یک شرکت نیز به صورت ۲۴ ساعته و از طریق تماس تلفنی و آنلاین در وکیل تلفنی صورت می گیرد، به خصوص اگر آن شرکت استارتاپی باشد؛ چرا که دکتر هادی توکلی (رئیس هیئت مدیره)، خود نیز از بزرگترین راه اندازان استارتاپ در ایران بوده و ضمن راه اندازی چندین استارتاپ موفق در ایران، تا حد الأمکان شخصاً به تمامی هموطنان مشتاق به تأسیس یک استارتاپ، مشاوره حقوقی داده و آن ها را از توابع حقوقی این امر خطیر آگاه می گرداند؛ البته بد نیست بدانید که طراحی این بخش در وبسایت وکیل تلفنی، سال ها قبل از شیوع کرونا ایجاد شد و امروزه با شیوع کرونا محبوبیت چشمگیری نیز داشته است؛ برای مشاهده این بخش و تمامی بخش های سایت می توانید به صفحه اصلی وکیل تلفنی مراجعه نموده و از دسترسی آسان به دنیای حقوقی وکیل تلفنی، لذت ببرید.

۲۱۲۱

کد خبر 1472842

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: آنلاین و تلفنی مشاوره حقوقی حقوقی آنلاین موسسه حقوقی وکیل تلفنی ۲۴ ساعته پایه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۶۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام‌ + پخش آنلاین

پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۲:۰۰ امروز آغاز و از سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌هایچلسی و تاتنهام امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز چلسی و تاتنهام

لیگ برتر انگلیس (چلسی - تاتنهام) ساعت ۲۲:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 750005

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام‌ + پخش آنلاین
  • تایید حکم قاتل وکیل شاهرودی در دیوان عالی کشور
  • روش و نرخ محاسبه خدمات قضایی به کمک مشاوره حقوقی
  • نکات حقوقی و قوانین مربوط به دیه
  • جرم معلم بلاگرها چیست؟ + فیلم
  • امکان آزادی مشروط بابک زنجانی با تایید رییس قوه قضاییه
  • دیدار وزیر دادگستری با رییس کانون فدرال سردفتران روسیه
  • اقدامی غیرقانونی علیه کسب‌وکارهای آنلاین ایرانی/ پای رانت به فضای مجازی کشیده شد!
  • تخمین بازه زمانی پروسه طلاق در نبود شوهر با مشاوره حقوقی
  • مراقبت از جایگاه وکلا و کارشناسان دادگستری ضروری است