Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@10:10:44 GMT

شهرخرودرو را به ورزشگاه امام رضا(ع) راه ندادند

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۶۶۳۶۹

شهرخرودرو را به ورزشگاه امام رضا(ع) راه ندادند

کاروان تیم فوتبال شهرخودرو به علت بدهی نتوانست وارد ورزشگاه امام رضا(ع) شود.

به گزارش ایسنا، باشگاه شهرخودرو که این روزها با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند این بار و ساعاتی پیش از دیدار با سایپا به مشکل جدیدی برخوردند. مدیریت ورزشگاه امام رضا(ع) کاروان این تیم را برای دیدار با سایپا در چارچوب هفته دهم به ورزشگاه راه نداد و علت آن را بدهی این تیم مشهدی اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه شهرخودرو از ابتدای فصل پول اجاره‌ بازی های خانگی را پرداخت نکرده است و حتی مدیریت این ورزشگاه دیروز(دوشنبه) در جلسه هماهنگی این اخطار را داده بود که اگر این بدهی تا امروز واریز نشو، اتوبوس شهرخودرو را به ورزشگاه را نمی دهد.

این در حالی است که کادر فنی شهرخودرو با ماشین شخصی به ورزشگاه رفته و کاروان سایپا نیز مجوز ورود گرفته و تا دقایقی دیگر، شاگردان ابراهیم صادقی در زمین گرم خواهند کرد. دیدار دو تیم قرار بود از  ساعت ۱۴:۴۵ در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار شود که حالا با توجه به این قضایا بازی با تاخیر بیشتری آغاز خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ورزشگاه امام رضا ع تیم فوتبال شهرخودرو ورزشگاه امام رضا ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۶۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید شمسایی: هواداران ورزشگاه را پر می کنند و نباید فرصت قهرمانی را از دست بدهیم!

سرمربی تیم ملی فوتسال در نشست فنی پیش از بازی فینال به بازیکنان گفت: تمرکز ما روی عملکرد خودمان است، حریف را به خوبی آنالیز کردیم و جایی برای اشتباه وجود ندارد.

طرفداری | در ابتدای نشست فنی دیدار ایران و تایلند، شهاب سفال‌منش دستیار اول شمسایی آخرین تغییرات و برنامه‌های احتمالی تایلند را با آنالیز پنج مسابقه آخر این تیم برای بازیکنان تشریح کرد.

سفال‌منش نقاط ضعف و قوت حریف را با تاکیدات سرمربی و کادر فنی بر روش‌های غلبه بر دفاع حریف و مراقبت در برابر ضدحملات بیان کرد.

در ادامه وحید شمسایی با اشاره به مسیری که تیم تا امروز آمده است گفت:

ما به هیچ وجه نباید این فرصت قهرمانی را از دست بدهیم، حتماً هواداران این تیم ورزشگاه را پر می‌کنند اما ما ایرانیم و با تمام وجود برای این افتخار می‌جنگیم.

تیم ملی فوتسال ایران ساعت ۱۴:۳۰ امروز یکشنبه در دیدار فینال مقابل تایلند به میدان می‌رود.

این دیدار از شبکه سه به صورت زنده پخش خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • وحید شمسایی: هواداران ورزشگاه را پر می کنند و نباید فرصت قهرمانی را از دست بدهیم!
  • فینال جام حذفی، جایی دور از پایتخت!
  • ۸۵ زائر گیلانی حج تمتع به عربستان اعزام شدند
  • روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • ۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند
  • رجائیان: در جایگاه CIP پرسپولیس را تشویق می‌کردند!
  • ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی
  • ساعت بازی پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی (امروز جمعه 7 اردیبهشت)
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی
  • آلومینیوم - پرسپولیس؛ زمانی برای انتقام!