Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@01:16:27 GMT

نماهنگ «لشکر عشق» در کانون «الزهرا (س)» تولید شد

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۶۶۴۴۵

نماهنگ «لشکر عشق» در کانون «الزهرا (س)» تولید شد

حضوری از تولید نماهنگ «لشکر عشق» ویژه سالروز شهادت سردار سلیمانی در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» خبر داد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به تهیه نماهنگ «لشکر عشق» به همت اعضای کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، گفت: این نماهنگ با موضوع سردار «شهید حاج قاسم سلیمانی» و همزمان با سالروز شهادت وی تهیه و تولید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» افزود: این نماهنگ حماسی با تک خوانی سه نوجوان مسجدی به شکل زیبا و جذاب خوانندگی شده و در قالب آن رشادت های سردار دلها در خدمت به مردم به تصویر کشیده شده است.

 

وی با اشاره به اینکه نماهنگ «لشکر عشق» با تلاش مرکز رسانه ای «مأوا» در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» تهیه و تولید شده است، بیان کرد: مدیریت این اثر بر عهده «محمد حسین هنرمند» بوده است.

 

حضوری به نقش آفرینان این اثر اشاره کرد و اظهار داشت: داریوش تقوایی، امین تقوایی، زهرا کارگر، محمد رضا سبوئی، الهام رحیم خانلی و محیا نام آوری در این اثر نقش آفرینی کردند.

 

وی با اشاره به اینکه تنظیم این اثر بر عهده «علی پارسامهر» بوده است، عنوان کرد: نماهنگ «لشکر عشق» همزمان با سالروز شهادت «شهید قاسم سلیمانی» در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» همچنین به تشریح برنامه های فرهنگی و هنری همزمان با سالروز شهادت سردار دلها پرداخت و عنوان کرد: تبیین راه، سیره و منش «سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» از جمله اهدافی بود که با برگزاری ویژه برنامه بزرگداشت این شهید مقاومت به آن پرداخته شد.

 

وی همچنین پخش کلیپ را از دیگر برنامه ها و فعالیت های کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» عنوان کرد و اظهار داشت: این برنامه بعد از نماز مغرب و عشا و با حضور نمازگزاران و اعضای کانون برگزار شد.

 

به گزارش شبستان، ویژه برنامه های کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» در سالروز شهادت «سردار شهید حاج قاسم سلیمانی»، در قالب رواق «همدلی»، در طرح ملی «ایران قوی» به اجرا درآمده است.

 

پایان پیام/691

منبع: شبستان

کلیدواژه: ایران قوی در فارس تولید نماهنگ کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد فارس کانون فرهنگی و هنری قاسم سلیمانی سالروز شهادت لشکر عشق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۶۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نتایج آزمون ورودی جامعه الزهرا (س)

اشرف السادات ارمکان،مدیرکل سنجش و پذیرش جامعه الزهرا (س) اظهار کرد: نتایج آزمون ورودی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علی‌ها روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ساعت ۱۴ اعلام شد.

مدیرکل سنجش و پذیرش جامعه الزهرا (س) افزود: داوطلبان می‌توانند از طریق سامانه پذیرش به نشانی https://paziresh.jz.ac.ir/exam-result نتایج آزمون ورودی را مشاهده کنند.

ارمکان ضمن اعلام این خبر، نکاتی را بعد از مشاهده نتیجه آزمون به داوطلبان یادآور شد و افزود: داوطلبانی که در آزمون پذیرفته شده یا از آزمون معاف بوده‌اند لازم است طبق زمان بندی ذیل برای ثبت نام و تعیین زمان مصاحبه از طریق سامانه سنجش و پذیرش اقدام نمایند. عدم ثبت نام در تاریخ تعیین شده به منزله انصراف است.

وی با اشاره به زمان بندی ثبت نام مصاحبه جهت پذیرش نهایی داوطلبان، خاطرنشان کرد: پذیرفته شدگان سطح ۲ و بازپذیری از تاریخ سه شنبه ۲۹ اردیبهشت تا اول خرداد ساعت ۱۴ و پذیرفته شدگان سطح ۳ و ۴ از روز یکشنبه ۶ خرداد تا چهارشنبه ۹ خرداد ساعت ۱۴ برای مصاحبه آزمون ورودی دعوت می‌شوند.

وی تصریح کرد: داوطلبانی که در آزمون پذیرفته نشده‌اند و نسبت به نتیجه خود اعتراض دارند، می‌توانند تا ساعت ۱۲ روز شنبه ۱۵ اردیبهشت از طریق سامانه پذیرش به نشانی https://paziresh.jz.ac.ir اعتراض خود را ثبت نمایند.

ارمکان افزود: نتیجه اعتراض بعد از بررسی، در تاریخ ۱۲ خرداد از طریق سامانه اعلام نتایج اعلام خواهد شد و تمهیدات لازم برای ثبت نام مصاحبه داوطلبانی که پذیرفته شده اند پیش بینی می‌شود.

مدیرکل سنجش و پذیرش جامعه الزهرا (س) اضافه کرد: سایر داوطلبانی که وضعیت پذیرش آنها اعلام نشده نیازمند بررسی بیشتر بوده که بلافاصله بعد از مشخص شدن نتیجه نهایی، از طریق پیامک به آنها اطلاع رسانی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اعلام نتایج آزمون ورودی جامعه الزهرا (س)
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • نماهنگ «نحن المنتقمون» منتشر شد/ یک موسیقی برای نمایش اقتدار
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • برنامه‌های وزارت صمت در حوزه صنایع خلاق موجب جهش تولید می شود
  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • نگاهی به مسائل اجتماعی و فرهنگی در مجموعه «خط روی خط»