Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیری گفت: واحدهای تولیدی شن و ماسه رودخانه‌ای که عملکردشان باعث تخریب و آسیب به راه‌ها و پل‌ها و ... می شود لغو مجوز می شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « گودرز امیری » امروز(15 دی) در شورای فنی استان، با اشاره به  گزارش کارگروه مصالح و تجهیزات صنعت  ساخت شورای فنی استان، اظهار داشت:  با بررسی مشکلات پیمانکاران و مشاوران طرح‌ها  در گروه مجازی آموزش و راهنمایی خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با بیان اینکه با کارگاه‌هایی که آزمایشگاه ندارند برخورد می‌شود، خاطرنشان کرد: تولیدی های ریزدانه های رودخانه‌ها تعطیل شوند و از مصالح کوهی استفاده شود.


وی با بیان اینکه واحدهای که پروانه ندارند برخورد و تعطیل می‌شوند، گفت: لازم است با رصد فعالیت واحدهای تولیدی شن و ماسه رودخانه‌ای استان، واحدهایی که عملکردشان باعث تخریب و آسیب به راه‌ها و پل‌ها و ... می شود را از طریق قضایی پیگیری و خسارت وارده را اخذ و پیمانکار یا واحد را لغو مجوز نماید.


 امیری خاطرنشان کرد: دستگاه‌های خدمات رسان مکلف هستند ظرف ۱۰ روز  خدمات واحدهای تولیدی که فاقد مجوز هستند  را قطع کنند.


 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان افزود:  کلیه واحدهای تولید تیرچه از صنعت و معدن و استاندارد مجوز لازم را گرفته سپس شروع به کار نمایند.


 وی با تاکید به اینکه واحدهای تولید تیرچه فاقد مجوز شناسایی و تعطیل شوند، ادامه داد: دبیرخانه شورای فنی و استاندارد استان مکلف هستند اطلاع رسانی لازم به مردم در خصوص خرید تیرچه صرفاً از واحدهای مجوز دار انجام دهند.

 

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: مصالح ساختمانی شورای فنی واحد تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۶۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه واحدهای صنفی باید شناسه یکتا دریافت کنند

رئیس اتاق اصناف تهران گفت: تهران دارای ۱۳۵ اتحادیه بوده و نزدیک به ۵۰۰ هزار واحد صنفی دارای پروانه هستند و همه آنها باید کد (شناسه) یکتا را دریافت کنند. 

به گزارش ایسنا، حمیدرضا رستگار در یک گفت‌وگوی رادیویی اظهار کرد: یکی از سیاست‌های دولت، خدمات الکترونیک است و در این راستا برخی مجوزها از سوی درگاه مجوزها اعطا شده است. همچنین تمام کسانی که دارای مجوز کسب و کار هستند برای دریافت تسهیلاتی که دولت ارائه می‌دهد، باید کد یکتا داشته باشند.

وی افزود: کد یکتا به حساب بانکی افرادی که فعالیت اقتصادی دارند متصل می‌شود. پیش‌تر افراد باید از مجوز فیزیکی استفاده می‌کردند یا استعلامی از نهادهای زیربط انجام می‌گرفتند تا اعتبار پروانه کسب بررسی می‌شد، اما با الکترونیکی شدن و ایجاد کد یکتا دیگر نیازی به موارد یاد شده نیست. 

رستگار با بیان اینکه مهم‌ترین موضوعی که اتاق اصناف و اتحادیه‌ها دنبال می‌کنند، این است که همه فعالان اقتصادی باید پروانه کسب داشته باشند و این مجوزها مورد تایید درگاه ملی مجوزها باشد، تصریح کرد: با کد یکتایی که افراد دریافت می‌کنند، هم افرادی که مجوز دارند یا مجوز قدیمی دارند و نیازمند به روز شدن هستند، عملیات به‌روزرسانی خود را انجام می‌دهند.

وی افزود: تهران دارای ۱۳۵ اتحادیه و نزدیک به ۵۰۰ هزار واحد صنفی دارای پروانه هستند و همه آنها باید کد یکتا را دریافت کنند. افرادی که پروانه کسب ندارند حتما باید با این کد یکتا مجوز کسب و کار را دریافت کنند.

به گفته رئیس اتاق اصناف تهران یکی از موضوعات مهم این است که همه مردم تا پایان این ماه باید برای دریافت کد یکتا به آدرس الکترونیکی اقدام کنند. غیر از آن افراد صنفی می‌توانند به اتحادیه مرتبط مراجعه کنند و اتحادیه‌ها نیز این کد را ارایه می‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۲ واحد شن و ماسه متخلف در یزد پلمب شدند
  • پلمب دو واحد شن و ماسه در یزد
  • همه واحدهای صنفی باید شناسه یکتا دریافت کنند
  • همه واحدهای صنفی باید کد یکتا خود را دریافت کنند
  • لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • برخی بی تدبیری‌ها باعث استمرار مشکلات کارگران می‌شود
  • سخت و زیان‌آور بودن مشاغل کارگران بررسی شود
  • احیای واحدهای راکد در آذربایجان‌غربی