Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی علی نژاد معاون وزیر ورزش و جوانان در حاشیه برگزاری مراسم مجمع انتخاباتی فدراسیون پزشکی ورزشی بیان کرد: وزارت ورزش با نگاه تخصصی کردن فدراسیون پزشکی ورزشی با همان اساسنامه قبلی  مصوبه‌ای را به هیئت دولت  پیشنهاد داده است که نهایتا به تصویب هیئت وزیران هم رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: قرار شد در بعضی از فدراسیون‌ها از جمله فدراسیون پزشکی ورزشی ترکیب مجامع، آن ها را وزارت ورزش تعیین می کند بعد از  ابلاغ این مصوبه، کمیته تطبیق قوانین مجلس به این موضوع ایراد گرفت که ترکیب مجمع بخشی از اساسنامه است و باید مصوبه هیئت وزیران و وزارت ورزش نمی تواند ترکیب مجمع را تعیین کند و این موضوع باید در اختیار هیئت وزیران باشد.

علی نژاد افزود: اساسنامه فدراسیون ها باید به تایید شواری نگهبان برسد و اگر دولت آن را بپذیرد، اساسنامه‌های جدیدی را تصویب کند. برای انجام این کار ها باید گفت‌وگو و رایزنی انجام شود. مجمع انتخاباتی فدراسیون پزشکی ورزشی هم با اساسنامه قبلی در کمال آرامش برگزار شد.

او در خصوص انتخاب نماینده مربیان، داوران و ورزشکاران گفت: این فدراسیون دارد به همه سرویس می دهد و سعی کردیم از رشته‌های المیپکی و غیر المپیکی استفاده بکنیم و ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس که باشگاه‌های مردمی ما هستند و هواداران میلیونی دارند فکرمی کنم ترکیب، ترکیب خوب و مناسبی خواهد شد.

علی نژاد در خصوص انتظارات وزارت ورزش از فدراسیون پزشکی افزود: یکی از موضوعات مهمی که امروز در مجمع انتخاباتی فدراسیون پزشکی مطرح شد، موضوع شیوع ویروس کرونا بود. در روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا در کشور، خیلیان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی بود و ستاد کرونا در ورزش به دستور مسعود سلطانی فر (وزیر ورز و جوانان) شکل گرفت و فعالیت‌های فوق العاده خوبی را تا امروز انجام داده است. غلامرضا نوروزی (رئیس جدید فدراسیون پزشکی ورزشی) حتما از تجارب خیلیان و مسجدی (۲ سرپرست سابق فدراسیون پزشکی ورزشی) استفاده می کند.

بیشتر بخوانید

⁦نوروزی: مبارزه با دوپینگ سرلوحه‌ی کار فدراسیون پزشکی ورزشی است

او درباره ملاک انتخاب مربیان، ورزشکاران و مدیران برای حضور در مجمع فدراسیون پزشکی ورزشی بیان کرد: این فدراسیون عمومی است و به همه فدراسیون‌ها سرویس می‌دهد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم از ورزشکاران رشته‌های المپیکی و غیرالمپیکی خودمان در مجمع این فدراسیون استفاده کنیم. یکی از دارندگان مدال طلای المپیک ۲۰۱۶، زهرا نعمتی به عنوان یکی از ورزشکاران المپین و پاراالمپین انتخاب شدند. حسین اوجاقی، سرمربی تیم ملی ووشو که یکی از بهترین سرمربیان ایران است، سلیمی یکی از بهترین داوران کاراته و دو باشگاه مردمی استقلال و پرسپولیس با هواداران ده‌ها میلیونی خود عضو این مجمع شدند و ترکیب مناسبی بود.

معاون وزیر ورزش ادامه داد: بحث خدمات رسانی به عموم ورزشکاران با توجه به اینکه آن‌ها را موظف به داشتن بیمه ورزشی کرده ایم هم باید به شکل خوبی پیش برود. ضمن اینکه رسیدگی ویژه به ورزشکاران نخبه و تیم‌های ملی در آستانه رقابت‌های مهم و حساس المپیک جزو اولویت‌های این فدراسیون است. البته با توجه به اینکه دکتر نوروزی یک دوره ریاست فدراسیون را برعهده داشته انشالله خیلی خوب این وظایف را انجام می‌دهند.

علی نژاد درباره اعتراض کمیته ملی المپیک به حضور نداشتن در مجمع فدراسیون فوتبال تصریح کرد: بهتر است وارد این بحث نشوم.

او درباره ممنوعیت حضور بازنشستگان در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال گفت: نیازی به ابلاغ نیست، زیرا من قانون را اعلام کردم. قانون هم روشن و برای تمام فدراسیون‌ها است و طبق آن روسای فدراسیون‌ها نمی‌توانند بازنشسته باشند. تمام فدراسیون‌ها نهاد عمومی غیردولتی هستند و در تعریف موقت فدراسیون فوتبال هم به این موضوع اشاره شده است. ریاست یک شغل است و نباید رئیس بازنشسته باشد.

علی نژاد درباره زمان معرفی سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری بیان کرد: به زودی سرپرست این فدراسیون منصوب می‌شود. ظرف امروز و فردا هم سرپرست فدراسیون پهلوانی و باستانی معرفی خواهد شد.

علی نژاد درباره آخرین وضعیت برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری و معرفی شدن سه سرپرست برای این فدراسیون عنوان کرد: درباره اتومبیلرانی هم منتظر تایید صلاحیت‌ها هستیم. مازیار ناظمی اولین سرپرست بود که برای ریاست ثبت نام کرد. دومین سرپرست هم به دلیل مشکلات شخصی استعفاء داد و در نهایت سومین سرپرست را منصوب کردیم.

او درباره صحبت‌های خود با جعفر سمیعی (مدیرعامل باشگاه پرسپولیس) در حاشیه مجمع فدراسیون پزشکی ورزشی تصریح کرد: صحبت خاصی نبود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون پزشکی ورزشی وزارت ورزش و جوانان مجمع انتخاباتی فدراسیون فدراسیون پزشکی ورزشی فدراسیون ها علی نژاد وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۶۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا

طرفداری| رئیس فدراسیون فوتبال عربستان با ارسال نامه ای به رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران،قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت های جام ملت های آسیا را تبریک گفت.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، یاسر المسحل، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان، با ارسال نامه ای به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان، قهرمانی تیم ملی فوتسال در رقابت های جام ملت های آسیا را تبریک گفت.

در نامه المسحل آمده است:

رئیس عزیز؛ آقای مهدی تاج عزیز

به نمایندگی از فدراسیون فوتبال عربستان و خانواده فوتبال این کشور، صمیمانه ترین تبریکات را به فدراسیون شما و تیم ملی فوتسال ایران بابت دستاورد ارزشمند کسب عنوان قهرمانی رقابت های جام ملت های آسیا اعلام می کنم.

در واقع تماشای عملکرد برجسته تیم ملی فوتسال ایران دراین تورنمنت، لحظه ای بزرگ و غرورآمیز برای کل جامعه فوتبال در قاره آسیا بود. علاوه بر این، گرم ترین تبریکات ما را بابت صعود تیم ملی فوتسال ایران به جام جهانی پذیرا باشید. اطمینان داریم تیم شما نماینده شایسته ای برای قاره آسیا در سطح جهانی خواهد بود. ضمن تبریک دوباره این موفقیت چشمگیر، برایتان تداوم موفقیت را در تلاش های آتی آرزو دارم.

یاسر المسحل، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • سلیمانی: تعلیق مسابقات لیگ ۲ اهمیت جایگاه داوران را نشان داد
  • خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم