Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@18:27:34 GMT

دستگیری شکارچی متخلف در «چوار» ایلام

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۶۷۳۰۹

دستگیری شکارچی متخلف در «چوار» ایلام

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا ابدالی اظهار کرد: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر نگهداری لاشه و اجزای حیوانات وحشی در یکی از منازل روستای چمن بخش گنجوان از توابع شهرستان چوار، یگان حفاظت محیط زیست با اخذ نیابت قضایی، به همراه نیروی انتظامی، منزل مذکور را بازرسی کرد.

وی افزود: در این بازرسی از شکارچی متخلف، اجزای بدن یک رأس حیوان وحشی از نوع میش وحشی کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام از تشکیل پرونده برای این شکارچی غیرمجاز خبر داد و یادآوری کرد: پرونده این متخلف به‌جرم شکار غیرمجاز، برای رسیدگی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: بر اساس آخرین نرخ بهای جانوران وحشی به لحاظ مطالبه ضرر و زیان وارده به محیط زیست، جریمه قابل پرداخت از بابت صید و شکار غیرمجاز یک رأس میش وحشی ۷۵۰ میلیون ریال تعیین شده است.

کد خبر 5113870

منبع: مهر

کلیدواژه: شکارچی ایلام محیط زیست ایلام قاسم سلیمانی ویروس کرونا اولین سالگرد شهادت حاج قاسم آیت الله مصباح یزدی شیراز آمار کرونا آلودگی هوا کرمانشاه بوشهر جبهه مقاومت عکس استانها گرگان شهرستان کرج خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۷۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکار پهپاد آمریکایی در آسمان یمن

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد پدافند هوایی این کشور روز گذشته یک فروند پهپاد آمریکایی ام‌کیو-۹ را که در حال انجام فعالیت خصمانه در آسمان استان صعده بود، با موشک مناسب سرنگون کرده است.

به گزارش ایسنا، پیش از این یک مقام آمریکایی گفته بود یک پهپاد «ام‌کیو-۹ در سواحل یمن ساقط شده و تحقیقاتی در این‌باره درحال انجام است.

طبق گزارش شبکه آمریکایی ای‌بی‌سی، سه پهپاد از این نوع، از ماه نوامبر ۲۰۲۳ تاکنون در یمن ساقط شده‌اند که ارزش هر کدام از این پهپادها حدود ۳۰ میلیون دلار برآورد شده است.

«یحیی سریع» همچنین خبر داد نیروی دریایی یمن‌ نیز یک نفتکش انگلیسی با نام Andromeda Star را با موشک در دریای سرخ هدف قرار داده است.

او تاکید کرد عملیات‌های نظامی ارتش یمن تا زمان پایان محاصره و جنگ علیه غزه ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شکار یک پلنگ ایرانی توسط یک تبعه پاکستان (+عکس)
  • شکار یک پلنگ ایرانی توسط یک تبعه پاکستان + عکس
  • شکار یک پلنگ ایرانی در توسط یک تبعه پاکستان + عکس
  • دستگیری متخلفین برداشت غیرمجاز شن و ماسه در منطقه حفاظت شده تالاب نوروزلو
  • دستگیری متخلفان شکار و صید در مازندران
  • توقیف ۲۰ خودرو تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • توقیف ۲۰ خودرو متخلف تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • شکار پهپاد آمریکایی در آسمان یمن
  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک