Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، خانم "هوا چون اینگ" روز دوشنبه در نشست خبری روزانه در پکن افزود: تا کنون تقریبا تمامی دانشمندان و کارشناسان ارشد از جمله متخصصان پیشگیری بیماری در داخل آمریکا، ساخت و انتشار ویروس کرونا از آزمایشگاه را تکذیب کرده اند.

او گفت: خبرنگاران رسانه های آمریکا نیز از پژوهشگاه ویروس شناسی ووهان بازدید کرده و با متخصصان و مدیران این پژوهشگاه مصاحبه انجام داده و با استدلال‌ها و داده های زیادی ادعای یاد شده را رد کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام چینی تاکید کرد: آمریکا باید به پرسش های مربوط به ارتباط پایگاه بیولوژیکی دتریک و شیوع "آنفلوآنزا" در آمریکا در پاییز سال ۲۰۱۹، راه اندازی بیش از ۲۰۰ آزمایشگاه بیولوژیک آمریکا در مناطق مختلف جهان و عدم دعوت از سازمان بهداشت جهانی برای بررسی منشاء کرونا پاسخ دهد.  

سخنگوی وزارت خارجه چین با غیر قابل باور خواندن ادامه دروغ پردازی ها و شایعه پراکنی ها از سوی "مَت پوتینگر" به عنوان یکی از مقامات عالی رتبه دولت آمریکا گفت: نمی دانم پوتینگر به نمایندگی از دولت آمریکا و یا از سوی خودش این ادعا را بیان می کند، اما اگر از سوی دولت این ادعا را مطرح کرده باید مدارک خود را به جهان نشان دهد.

خانم هوا افزود: با توجه به وجود اطلاعاتی در ارتباط با پایگاه دتریک و شیوع "آنفلوآنزا" در پاییز سال ۲۰۱۹ و همه گیری کووید ۱۹ که رسانه های داخلی آمریکا افشا کرده اند، چرا آمریکا تا کنون به کارشناسان سازمان بهداشت جهانی اجازه تحقیق درباره منشاء این ویروس را نداده است.  

ویروس کرونا نخستین بار اواخر سال ۲۰۱۹ میلادی در ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد اما چین معتقد است شناسایی این ویروس در ووهان دلیلی بر اینکه این کشور منشا و کانون اولیه شیوع این ویروس باشد نیست.

برچسب‌ها چین دولت آمریکا سازمان جهانی بهداشت آنفلوآنزا پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چین دولت آمریکا سازمان جهانی بهداشت چین دولت آمریکا سازمان جهانی بهداشت آنفلوآنزا اخبار کنکور ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۷۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: «فلسطین را آزاد کنید» یک شعار و مطالبه جهانی است

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به جنبش حمایت از آزادی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا گفت: «فلسطین را آزاد کنید» اکنون یک شعار و یک مطالبه جهانی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ناصر کنعانی در شبکه ایکس نوشت: جنبش حمایت از آزادی فلسطین از دانشگاه‌های آمریکا به دانشگاه‌ها و خیابان‌های اروپا رسیده است.

وی افزود: خون و اشک و آه کودکان و زنان مظلوم غزه طوفان می‌کند، وجدان‌های بیدار را به حرکت درآورده و خواب اشغالگران صهیونیست را آشفته‌تر کرده است….

کنعانی ادامه داد: «فلسطین را آزاد کنید» اکنون یک شعار و یک مطالبه جهانی است.

کد خبر 749836

دیگر خبرها

  • آمریکا در پشت نقاب حقوق بشر پنهان شده است
  • دو دهه «جنگ با ترور» بوش ارتش آمریکا را تضعیف کرده است
  • چرا فلسطین طی ۷ ماه جنگ همواره اصلی‌ترین موضوع جهانی بوده است؟
  • کنعانی: «فلسطین را آزاد کنید» یک شعار و مطالبه جهانی است
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • کاهش یک درصدی بهای نفت در بازار جهانی
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ |برنت ۸۸ دلار و ۳۳ سنت شد