Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به تشکیل هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی در این استان، تاکید کرد که برای تحقق سبک زندگی قرآنی، نیازمند حضور عالمانه بانوان در سطوح مختلف جامعه هستیم.

حجت‌الاسلام محمدصادق مهرابی دوشنبه ۱۵ دی‌ در نخستین نشست هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی، ضمن ابراز خرسندی از تشکیل این هیئت و انتخاب نیروهای توانمند، صاحب‌فکر و صاحب‌نظر و با تجربه در عرصه فعالیت‌های قرآنی، به بیان نکاتی در این باره پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تبلیغات اسلامی را خانه جامعه قرآنی دانست و هدف از تشکیل هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی را حضور عالمانه و مؤثر بانوان در حوزه‌های مختلف قرآن و عترت برای تحقق سبک زندگی قرآنی دانست و بر تحقق این موارد تأکید کرد.

مهرابی بیان کرد: بانوان قرآنی به‌عنوان مؤثرترین افراد جامعه محسوب می‌شوند لذا باید حوزه‌های فعالیت ایشان توسط هیئتی با تجربه و کارآمد تحت رصد قرار گرفته تا آسیب‌هایی این حوزه شناخته شده و از ظرفیت‌های موجود در راستای پیشبرد جامعه قرآنی و ارتقای سطح زندگی قرآنی جامعه بهره برد.

او گفت: امیدوار هستیم که با تشکیل این هیئت در استان برنامه‌های قرآنی جامعه بانوان استان هدف‌دارتر و مؤثرتر از قبل شکل گیرند و بانوان که نقش‌آفرین خانواده و جامعه هستند بتوانند بهتر از قبل از این برنامه‌ها بهره‌مند شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس همچنین بر سه اصل سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و ارزیابی برای هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی تأکید کرد و خواستار توجه به این مقوله‌ها شد.

براساس این گزارش، نخستین نشست رسمی و حضوری هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی استان فارس با طرح مباحثی درباره تعیین رئیس و نائب رئیس و دبیر این هیئت همراه بود که به انتخاب زهرا کسرایی به‌عنوان رئیس و نرجس معمارپور به‌عنوان نائب رئیس و زهره معارف به‌عنوان دبیر منجر شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری زنان قرآن کريم فارس سازمان تبلیغات اسلامی هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی زندگی قرآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۷۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ملی زندگی با آیه ها از نگاه قرآنی ها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ با توجه به اینکه قرار است مرحله سوم این طرح ملی تابستان برگزار شود، صاحبنظران قرآنی کشور، در جلسه نقد و بررسی؛ ایده‌های خود را برای اجرای بهتر آیه‌ها در زندگی اعلام کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حکمرانی نخبگانی، سلسله مراتبی نیست بلکه یک شبکه است/ هیئت‌های اندیشه‌ورز با حضور حداکثری نخبگان در استان‌ها تشکیل شود
  • طرح ملی زندگی با آیه ها از نگاه قرآنی ها
  • آیت الله مطهری مسایل مربوط به حجاب را عالمانه بیان می کرد
  • اندیشکده غربی مطرح کرد: نیاز شورای همکاری خلیج فارس به تهران برای تحقق چشم‌انداز جدید خود
  • نیاز شورای همکاری خلیج فارس به تهران برای تحقق چشم‌انداز جدید خود
  • «کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان
  • زندگی با آیه ها یک فعالیت هم افزا با حضور دستگاه های مختلف بود
  • تأمین امنیت روانی جامعه در اولویت دستگاه عدلیه است
  • مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های عدلیه است
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید