Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

 معاون حمل‌ونقل و ترافیک سازمان بازرسی از رسیدگی به ۷ هزار درخواست ارجاعی شهروندان از سامانه‌های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ به حوزه حمل‌و‌نقل و ترافیک در هشت ماهه امسال خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، علیرضا سعادتمند با اعلام خبر فوق گفت: از ابتدای فروردین تا پایان آبان سال ۱۳۹۹ تعداد ۶۱۲۴ پیام به کارتابل ۱۳۷ و همچنین ۸۵۷ پیام به کارتابل ۱۸۸۸ سازمان حمل‌ونقل و ترافیک ارجاع شده است که با تلاش‌های صورت گرفته توسط بازرسی و مسئولین ۱۳۷ و ۱۸۸۸ معاونت و سازمان حمل‌ونقل و ترافیک، حدود ۷ هزار درخواست از مطالبات شهروندان محترم که از درگاه این دو سامانه دریافت شده بود مورد بررسی، رسیدگی و پاسخگویی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تغییر فرایند ارجاع پیام‌های مرتبط با موضوع پل‌های عابر پیاده مکانیزه از مناطق ۲۲گانه و واگذاری مسؤولیت نگهداشت این پل‌ها به سازمان حمل‌ونقل و ترافیک گفت: این امر منجر به افزایش ۳۰ برابری تعداد پیام‌های ارجاعی به کارتابل سامانه ۱۳۷ و ۴ برابر شدن تعداد پیام‌های ارسالی به  کارتابل سامانه ۱۸۸۸ سازمان حمل‌ونقل و ترافیک در بازه زمانی ۸ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال ۱۳۹۸ شده است.

 براساس گزارش روابط‌عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران، سعادتمند خاطرنشان کرد: از مجموع تماس‌های دریافتی هر دو سامانه، موضوع تعمیر و نگهداری پل‌های عابر پیاده مکانیزه بیشترین فراوانی را داشته‌اند و پس از آن، درخواست شهروندان ساکن طرح برای ورود به محدوده طرح ترافیک بعد از ساعت ۱۴:۳۰، نصب دیوار صوتی و نصب تابلوها و علائم راهنمایی از پرشمارترین درخواست‌های شهروندان در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک بوده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: سازمان حمل ونقل و ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۷۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان باعث تضعیف حقوق شهروندان می‌شود و اتهام کم‌کاری را به سمت مدیریت شهری می‌برد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، علیرضا رحیمی محمودآبادی به همراه آرش یگانه شهردار منطقه ۷ و جمعی از معاونان و مدیران منطقه با توجه به درخواست شهروندان شهرک فرهنگیان از این محل بازدید کردند.

علیرضا رحیمی، عضو شورای اسلامی شهر کرج اظهار کرد: با توجه به درخواست‌های متعدد شهروندان در خصوص زیرسازی و آسفالت معابر اصلی و فرعی شهری که جزو وظایف و دغدغه مدیریت شهری است، همکاری لازم از سوی دستگاه‌های خدمات‌رسان برای مهیا کردن زیرساخت‌های معابر انجام نمی‌شود که این کوتاهی باعث تضعیف حق شهروندان و اتهام‌زنی به مدیریت شهری می‌شود.

وی افزود: از دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله شرکت آب و فاضلاب، اداره گاز و شرکت توزیع نیروی برق استان البرز انتظار می‌رود در راستای رفع دغدغه و مشکلات شهروندان و تکریم ارباب رجوع نهایت همکاری را با شهرداری کرج داشته باشند تا مدیریت شهری به سمت مدیریت یکپارچه حرکت کند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به نبود فضای سبز مناسب در شهرک فرهنگیان، گفت: مدیریت شهری در راستای بالا بردن سطح رفاه اجتماعی و تزریق سلامت و نشاط به جامعه باید تمام تلاش خود را به کار گیرد و فضای سبز و رفاهی متناسب با ذائقه شهروندان آن منطقه از جمله کودکان، بانوان و سالمندان را ایجاد کند.

رحیمی تاکید کرد: احداث پارک و ایجاد فضای سبز و بازی برای کودکان، آسفالت خیابان‌های فرعی خیابان سنبل، تکمیل بلوار سنبل ۴ و زیرسازی و جدول‌گذاری معابر با توجه به درخواست شهروندان شناسایی شد و در دستور کار منطقه ۷ شهرداری کرج قرار گرفت.

کد خبر 749243

دیگر خبرها

  • قطارهای حومه‌ای به سیستم حمل‌ونقل انبوه‌بر شهر اصفهان متصل می‌شود
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقا امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافند غیر عامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • شهرداری در حوزه بافت فرسوده چه کرد؟
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • مدیرعامل سازمان پسماند: شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش یافت/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم/۱۰ پل عابر پیاده مکانیزه اجرایی می‌شود
  • چاره‌اندیشی کوتاه مدت ترافیکی برای میدان سپاه قم
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • موافقت با درخواست کوبا برای استفاده از کشتی‌های ایرانی