Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، کریم همتی در جلسه شورای مدیران هلال احمر از مدیران عامل و رئیس سازمان جوانان هلال احمر برای اجرای طرح ناظران سلامت در قالب طرح شهید سلیمانی که با همکاری هلال احمر، سازمان بسیج مستضعفین و وزارت بهداشت انجام می‌شود، تقدیر و تاکید کرد: نتایج اجرای این طرح، در کاهش ابتلا و همچنین کاهش مرگ و میر بر اثر کرونا نمایان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همتی از دست‌اندرکاران اجرای طرح ناظران سلامت خواست که آمار و جزئیات کامل اقدامات را به وزارت بهداشت منعکس کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر در ادامه با بیان اینکه تلاش عوامل درگیر در طرح امداد زمستانه قابل تقدیر است، افزود: از مسئولان می‌خواهم با نظارت میدانی و رفع مشکلات احتمالی، نسبت به ارتقا آمادگی امدادگران و نجات‌گران اقدام کنند.

همتی همچنین عملکرد امدادگران و نجات‌گران کوهستان هلال احمر در نجات جان افراد گرفتار در بهمن و کولاک شمال تهران را شایسته تقدیر دانست و ضمن قدردانی از رئیس سازمان امداد و نجات، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران و انعکاس خوب رسانه‌ای این رخداد، تاکید کرد: تقدیر فدراسیون کوهنوردی و مردم از امدادگران و نجات‌گران، نشان دهنده عملکرد خوب این دوستان بوده است.

وی خواستار تداوم اجرای مانورهای ساعت صفر در سراسر استان‌های کشور و در هفته آتی نیز شد و افزود: با ارسال مستندات اجرای این مانورها به ستاد جمعیت هلال احمر، آمادگی جمعیت برای مواجهه با مخاطرات احتمالی، ارتقا می‌یابد.

همتی با بیان اینکه سازمان امداد و نجات با تیم بندی مناسب در ۴ نقطه کشور، نسبت به برگزاری آزمون ایثار تا اواسط بهمن ماه اقدام کند تا همه افرادی که در این آزمون پذیرفته شوند در اوائل سال آینده، تبدیل وضعیت شوند، افزود: ۸۰۰ امدادگر دارای درجه ایثار بعد از طی مراحل گزینش تا اواخر امسال، تبدیل وضعیت خواهند شد. مراحل اداری استخدام ۱۰۰۰ نفر نیروی انسانی نیز انجام شده و بزودی فراخوان استخدام منتشر خواهد شد.

رئیس جمعیت هلال احمر با تاکید مجدد بر اهمیت انعکاس مناسب رسانه‌ای خدمات و فعالیت‌های هلال احمر، از مسئولان جمعیت خواست که نگاه ویژه‌ای به روابط عمومی داشته باشند.

همتی گفت: در حوادث مهم، سخنگوی رسمی هلال احمر، دبیرکل است و اطلاعات و مواضع جمعیت توسط او اعلام می‌شود. تمام مسئولان هلال احمر نیز مکلف هستند که قبل از انجام مصاحبه و حضور در رسانه با اداره کل روابط عمومی هماهنگ کنند.

کد خبر 5113914

منبع: مهر

کلیدواژه: هلال احمر جمهوری اسلامی ایران جمعیت هلال احمر استان تهران فدراسیون کوهنوردی کریم همتی امداد رسانی زلزله مانور امداد و نجات امدادگران هلال احمر آلودگی هوا قاسم سلیمانی شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش ویروس کرونا آیت الله مصباح یزدی بنیاد شهید و امور ایثارگران پلیس راهور شورای شهر شهر تهران میراث فرهنگی هیئت دولت سوخت مازوت جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۷۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر به ۸۰۰ نفر متأثر از وقوع سیل در کشور

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌ احمر از ‎امداد رسانی به حدود ۸۰۰ نفر نفر در حادثه سیل و آب‌گرفتگی طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم،‌ بابک محمودی؛ رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌ احمر با اشاره به گزارش عملیات امداد ونجات در سیل و آب‌گرفتگی در 48 ساعت گذشته، گفت: 13 استان اصفهان، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان‌جنوبی، خوزستان، فارس، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بوراحمد، مرکزی، هرمزگان و همدان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی بوده است.

وی در ادامه افزود: در این مدت توسط ١5٣ نفر از نیروهای امدادی هلال‌ احمر در قالب 49 تیم در 51 عملیات امدادی، به 800 نفر امدادرسانی شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به اینکه 34 نفر در 48ساعت گذشته از خدمات اسکان اضطراری برخوردار شدند، بیان کرد: با تلاش امدادگران هلال‌ احمر، 16 نفر به مناطق امن منتقل شدند و آب 30 واحد مسکونی تخلیه شد.

ادامه امدادرسانی هلال احمر در 11 استان متأثر از سیل

محمودی اضافه کرد: 9 دستگاه چادر، 144 تخته‌پتو، 105 تخته‌موکت، 52 بسته‌غذایی، 100 قوطی انواع کنسرو و 899 کیلوگرم نایلون میان متأثران از سیل و آب‌گرفتگی توزیع شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • نجات کوهنوردان مفقود شده در ارتفاعات بام و صفی آباد
  • امدادرسانی هلال احمر به ۸۰۰ نفر متأثر از وقوع سیل در کشور
  • دو مفقودی ارتفاعات کوه «شاه‌حسن» بام و صفی‌آباد نجات پیدا کردند
  • یک فوتی و یک مصدوم در واژگونی خودرو در طارم سفلی
  • دستور ویژه رییس هلال احمر برای نجات یسنا
  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 
  • نجات نصاب آسانسور با سقوط از ارتفاع ۱۵متری
  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان قزوین
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین