Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، محبوب حیدری روز دوشنبه در بازدید از محل‌های اجرای طرح بازآفرینی پایدار شهری و سکونتگاه‌های غیررسمی خلخال افزود: برای کاهش آسیب‌های حاشیه‌نشینی و توانمندسازی ساکنان مناطق حاشیه شهر و سکونتگاه‌های غیررسمی نیازمند نگاه جامع از سوی مسئولان عضو ستاد بازآفرینی پایدار شهری هستیم تا مشکلات را رفع کرده و نسبت به تعیین تکلیف کاربری‌ها اقدامات مناسب و ضروری انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: در کنار ایجاد این زیرساخت‌های خدماتی و زیربنایی شهرداری‌ها نیز باید به تناسب هر منطقه در صدور پروانه ساخت تخفیف ویژه‌ای را منظور کرده و سایر مقدمات کار را برای ساخت و ساز قانونی فراهم کنند.

وی اظهارکرد: در بحث صدور سند برای ساخت و سازها در مناطق حاشیه شهر و سکونتگاه‌ها مشکل خاصی وجود ندارد و در قالب یک کارگروه تخصصی ایرادات و اشکالات قانونی را نیز حل خواهیم کرد.

وی افزود: طرح ساماندهی در این محلات بر اساس طرح تفصیلی انجام خواهد شد و بازنگری نیز در این زمینه مستلزم تصمیمات استانی است و تامین اعتبارات برای اجرای طرح‌های توانمندسازی به تناسب نیاز شهرهای مختلف استان از سوی ستاد بازآفرینی پایدار شهری کشور تامین خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از مسئولان دستگاه‌های خدمات‌رسان نظیر آب، برق ، گاز، آب ، فاضلاب و مخابرات خواست به تناسب تصمیمات مسئولان نسبت به ارائه خدمات در این محلات اقدام کرده و شرایط زندگی راحت و آسانی را برای شهروندان مهیا کنند.

حیدری گفت: بر اساس هماهنگی انجام شده با شهرداری خلخال پروژه‌های مهم بازآفرینی پایدار شهری از جمله احداث خیابان در منطقه گونی ، بازسازی و مرمت بازار قدیمی و پیاده‌راه این منطقه از بافت فرسودوه شهر و تکمیل پل‌ اللرباغی با نظر مساعد این اداره کل از سوی شهرداری آغاز و نسبت به تامین منابع مالی و اعتباری اجرای این پروژه‌ها اقدام می‌شود.

به گفته وی ، همچنین احداث خیابان و کمربندی در منطقه گونی خلخال در طرح تفصیلی جدید این شهر پیش‌بینی شده و اداره کل راه و شهرسازی استان در اجرای این طرح شهرداری را یاری خواهد کرد.

وی به تامین زمین برای اجرای پروژه مسکن اقدام ملی در خلخال از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل اشاره و اظهارکرد: زمین موردنیاز برای احداث ۱۴۰ واحد مسکونی مسکن خلخال در اختیار بنیاد مسکن استان اردبیل قرار داده شده است.

 شهردار خلخال نیز در این بازدید گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی شهرداری ، شورای اسلامی شهر ، نماینده مردم منطقه در مجلس ، فرمانداری و مساعدت مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل ، اعتبارات لازم برای بازگشایی جاده دسترسی در منطقه شمال این شهر موسوم به منطقه گونی در اختیار شهرداری قرار می‌گیرد.

فرهاد خوگر اظهارکرد: شهرداری خلخال همزمان  با اجرای این پروژه نسبت به نسبت به ایجاد تفرجگاه در تپه گونی جهت توزیع مساوی امکانات شهری در مناطق حاشیه‌نشین اقدام و این منطقه محروم از محرومیت فاصله خواهد گرفت.

برچسب‌ها خلخال وزارت راه و شهرسازی استان اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خلخال وزارت راه و شهرسازی استان اردبیل خلخال وزارت راه و شهرسازی استان اردبیل اخبار کنکور راه و شهرسازی استان اردبیل بازآفرینی پایدار شهری سکونتگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۸۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد

سعید معین در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: با توجه به گرم شدن هوا، گندمکاران هشدارها را جدی بگیرند و مبارزه با آفت سن گندم را انجام دهند.

به گفته او، با وجود اثر شیوع آفت سن گندم در کاهش عملکرد تولید، کشاورزان هرچه سریعتر مبارزه علیه سن گندم قبل از تبدیل شدن به پوره انجام دهند.

معین با بیان اینکه سطح مبارزه علیه آفت سن گندم به یک میلیون و ۲۰۰ هزارتن رسیده است، افزود: برآوردها حاکی از آن است که سطح مبارزه علیه سن مادر به ۲ میلیون و ۵۰۰ تا ۲ میلیون و ۶۰۰ هزارهکتار برسد.

مدیرکل دفتر مبارزه با آفات عمومی و همگانی سازمان حفظ نباتات ادامه داد: بنابر آمار سطح زیرکشت آبی و دیم گندم در کشور ۶ میلیون هکتار است که مبارزه با سن غلات در سطح  از بهمن ماه سال گذشته آغاز و کماکان ادامه دارد.

معین گفت: گرچه شرایط جوی و بارندگی سم پاشی و محلول پاشی را به تاخیر می اندازد، اما به کشاورزان توصیه می شود که تا 

 از آنجایی که در مواقع بارندگی امکان سمپاشی و محلول پاشی وجود ندارد و همواره منجر به تاخیر می‌شود، بنابراین به کشاورزان توصیه می شود که تا قبل از تبدیل آفت سن به پوره مبارزه را انجام دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • کشاورزی حفاظتی در گرمسار به هزار هکتار افزایش می‌یابد
  • صادرات مرغ گرم افزایش می‌یابد
  • 7 دلیل که باید به قبرس شمالی سفر کنید
  • شناسایی ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار سقف لرزان در بافت‌های فرسوده
  • اجرای طرح هویتی در خیابان معلم
  • شهادت و زخمی‌شدن شمار دیگری از ساکنان غزه
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد
  • اجرای ۳۱ پروژه با مشارکت سرمایه‌گذاران/ پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه مشارکتی میخک
  • طغیان ساکنان جزایر قناری/ درخواست محدود شدن تعداد گردشگران