Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس گفت: از ابتدای سال تاکنون از هشت هزار و ۸۹۲ مورد تخلف ساختمانی، اراضی و سد معابر عمومی جلوگیری شده است.

مجتبی سارونه در گفت و گو با ایمنا اظهار کرد: در این مدت و با حضور به موقع نیروهای این مجموعه در صحنه تخلف، از چهار هزار و ۱۶۸ مورد ساخت و ساز غیرمجاز و چهار هزار و ۷۲۴ مورد سد معابر خودروهای فروش میوه، دست فروشان و مغازه داران جلوگیری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر حفظ حقوق شهروندان و سلامت و زیبایی شهر، تصریح کرد: با هرگونه تفکیک بدون مجوز زمین، تغییر خودسرانه افراد در کاربری واحدهای مسکونی و تجاری، دیوارکشی و تصرف کوچه براساس قانون رفتار می‌شود.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس اظهار کرد: گشت‌های پیشگیری و رفع تخلف شهری شهرداری بندرعباس همه روزه و در تمام نقاط شهر بر ساخت و سازها و فعالیت شهروندان نظارت مستقیم دارند.

سارونه گفت: یکی از مهم‌ترین مبانی برای داشتن شهری بدون تخلف و زیبا، مطالبه‌گری و همکاری مردم با سازمان‌های مسئول است که اگر تخلفی را در هر نقطه از شهر مشاهده کردند، آن را مهم دانسته و به شهرداری بندرعباس اطلاع دهند.

وی گفت: سامانه ۱۳۷ شهرداری بندرعباس در طول ۲۴ ساعت شبانه روز آماده دریافت گزارش‌های مردمی است.

کد خبر 466417

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران بندر عباس شهرداري بندرعباس حقوق شهروندی مشارکت شهروندان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرداری بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۸۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری رخ می‌دهد

ایسنا/زنجان رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه زنجان گفت: رغبت مردم به استفاده از موتورسیکلت بیش از گذشته افزایش یافته و همین مساله موجب بروز تصادفات در جاده‌ها به ویژه شهرها شده است و طبق آمارها ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری رخ می دهد.

سرهنگ مهدی میناخانی امروز (شنبه ۸ اردیبهشت ماه) در مراسم گرامی‌داشت روز ایمنی و حمل نقل استان، اظهار کرد: استفاده از موتورسیکلت به دلیل مزیت‌ به ویژه سهولت دسترسی آن بیش از گذشته است و کارخانه‌های تولیدکننده موتورسیکلت نیز موتورسیکلت‌های متنوعی را تولید می‌کنند که در مقایسه با خودرو قیمت پایین‌تری دارد.

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه زنجان با بیان اینکه در بررسی پرونده‌های پزشکی قانونی نیز صدمات وارده به سر در فوتی‌های تصادفات موتورسیکلت بیش از گذشته است، گفت: باید برنامه‌های پیشگیرانه در این خصوص عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه جمعیت راکبان در روستاها بیشتر است و به همین دلیل فرهنگ‌سازی برای گروه‌های هدف انجام می‌شود، گفت: کلاه ایمنی در حدود ۷۵ درصد از صدمات سنگین در تصادفات پیشگیری می‌کند و امیدواریم شاهد رعایت نکات ایمنی از سوی کاربران جاده‌ای باشیم.

میناخانی با اشاره به اینکه طی سال گذشته چهار درصد از مجموع تصادفات کل استان در جاده‌ها مربوط به موتوسواران بود که اغلب این تصادفات نسبت به داخل شهر به فوت راکبان منجر شد، افزود: یکی از وسائلی که در کاهش صدماتهنگام تصادفات نقش اساسی دارد، استفاده از کلاه ایمنی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توسعه و گردشگری از اهداف اصلی شهرداری بندرعباس است
  • جلوگیری از تخلفات ساختمانی نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌های مسئول است
  • جلوگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ
  • جلوگیری از تخلفات ساختمانی نیازمند هم افزایی دستگاه‌های مسئول است
  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری رخ می‌دهد
  • اجرای طرح‌های آبخیزداری در کشور راه مقابله با سیلاب است
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • رئیس شورای عالی استان ها: تلاش برای تکمیل مدیریت یکپارچه شهری
  • ساخت و ساز غیرمجاز خط قرمز مدیریت شهری مشکین‌دشت
  • اجرای طرح دوم جمع‌آوری مخازن زباله از معابر منطقه دو شهرکرد