Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: پل کندروی جنوب به شمال تقاطع غیر همسطح بلوار علامه عسگری با جاده قدیم قم (سه راه باقرشهر) زیر بار ترافیک رفت. خبرگزاری میزان- صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: متعاقب تکمیل عملیات اجرایی پل کندروی جنوب به شمال تقاطع غیر همسطح بلوار علامه عسگری با جاده قدیم قم، ترافیک جنوب به شمال تقاطع به این پل منتقل شد تا به این ترتیب فضای کارگاهی لازم برای تکمیل بخش‌های باقیمانده پروژه فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه انحراف ترافیک انجام شده در مسیر جنوب به شمال تقاطع بلوار علامه عسگری با جاده قدیم قم، نقش بسزایی در تسریع عملیات اجرایی و تکمیل فاز دوم پروژه خواهد داشت، یادآور شد: حفاری و بتن ریزی شمع‌های باقی مانده پل‌های دوربرگردان شمال به شمال و جنوب به جنوب متعاقب اجرای عملیات انحراف ترافیک آغاز شده و این در حالی است که بخش قابل ملاحظه‌ای از معارض تاسیساتی فیبر نوری به عنوان یکی از مهمترین موانع اجرایی پروژه نیز رفع شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران تصریح کرد: پیشرفت عملیات اجرایی فاز دوم پروژه احداث بلوار علامه عسگری با جاده قدیم قم از مرز ۸۳ درصد فراتر رفته است.   بیشتر بخوانید: پروژه‌های روسازی از آسفالت به بتن باید هرچه سریعتر پیگیری شود

طرح احداث تقاطع غیر همسطح بلوار علامه عسگری با جاده قدیم قم، علاوه بر یک پل روگذر جنوب به غرب، شامل یک زیرگذر رفت و برگشت (شرق به غرب و غرب به شرق) و ۲ دوربرگردان جنوب به جنوب و شمال به شمال است.

آنچه اسفندماه سال ۱۳۹۷ در قالب فاز نخست پروژه تحویل شهروندان شد، شامل پل روگذر جنوب به غرب و پل کندروی شمال به جنوب تقاطع (سقف زیرگذر) بود.   انتهای پیام/ برچسب ها: شهرداری تهران معاونت فنی و عمرانی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهرداری تهران معاونت فنی و عمرانی بلوار علامه عسگری با جاده قدیم قم جنوب به شمال تقاطع تقاطع غیر همسطح شهرداری تهران عملیات اجرایی فنی و عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۸۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ دکتر اکرم فرهادی در حاشیه مراسم کلنگ زنی پایگاه سلامت شهید فرهی گفت: هدف از ساخت پایگاه‌های سلامت، ارائه خدمات بهینه به مردم در یک فضای فیزیکی با استاندار‌های مطلوب وزارت بهداشت است.

وی افزود: با اجرایی شدن برنامه سلامت خانواده (نظام ارجاع با پزشکی خانواده) در شهر برازجان، تاکنون ۳۷ پایگاه سلامت راه‌اندازی شده است که تعدادی از این پایگاه‌ها در فضای مراکز خدمات جامع سلامت مستقر هستند.

فرهادی گفت: در حال حاضر در شهرستان دشتستان ۱۴ پروژه در حوزه بهداشت و درمان با اعتبار ۸۳۱ میلیارد ریال در حال ساخت است و ۳ پروژه بهداشتی، پانسیون پزشکان دالکی، پایگاه سلامت شهیدفرهی و پانسیون پزشکان رود فاریاب با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال عملیات اجرایی آنها آغازشده است.

وی افزود: سه طرح مرکز خدمات جامع سلامت کلمه، رود فاریاب و امیرالمؤمنین شهر برازجان با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد به‌زودی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.

دیگر خبرها

  • هشدار به مسافران شمال؛ این جاده ۳ روز مسدود است
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • از ساماندهی بازار آهن شادآباد تا تسریع پیگیری طرح شن‌چاله‌ها
  • جایگزینی بیش از ۲ کیلومتر نیوجرسی جای گاردریل در جاده‌های مازندران
  • ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج تسریع می‌شود
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی