Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@22:44:56 GMT

درگیری در صحن علنی و واکنش عضو شورای شهر تبریز

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۶۸۵۹۰

درگیری در صحن علنی و واکنش عضو شورای شهر تبریز

محرم محمدزاده، عضو شورای شهر تبریز درباره حواشی جلسه دیروز شورا و درگیری لفظی با محمدحسین اسوتچی عضو دیگر شورا بر سر حقوق کارگران توضیح داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدزاده در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"بسم الله الرحمن الرحیم
مردم شریف و عزیز تبریز غیور
با سلام و عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و هم چنین سالگرد سردار دل‌ها شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همراهانش، بر خود لازم دانستم توضیحاتی در مورد اتفاقات و حواشی به وجود آمده در جلسه علنی شورای اسلامی کلانشهر تبریز و بحثی که میان بنده و همکار عزیزم جناب آقای اسوتچی رد و بدل شد خدمتتان عرض‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدا باید این نکته را یادآوری نمایم که یکی از دغدغه‌های اصلی و مهم من در شورای پنجم مسئله کارگران عزیز و خدوم مجموعه شهرداری بوده و خواهد بود.

آنچنان که مستحضر هستید از همان روزهای نخستین شورای دوره پنجم تا به امروز در جلسات علنی شورای شهر در تذکرات و سخنرانی میان دستور شورا، مکرر و بارها در مورد مسائلی همچون تبدیل وضعیت کارکنان و کارگران شهرداری تبریز، همسان سازی و حتی افزایش حقوق این عزیزان و اعتراض به عدم پرداخت و یا تأخیر پرداخت حقوق کارکنان سخن گفته و بدون شک تا آخرین روز شورای پنجم نیز سخن خواهم گفت و این اطمینان را به شما می‌دهم که به همراه همکاران عزیزم در مجموعه شورای اسلامی کلانشهر تبریز با پیگیر مسائل این عزیزان و زحمتکشان
شهرداری تبریز خواهیم بود.

اما در مورد حواشی امروز جلسه شورا که به اشتباه و متأسفانه دچار سو برداشت‌های شد باید عرض کنم که بنده ارادت خاصی به جناب آقای اسوتچی دارم و تمامی صحبت‌ها و تذکرات ایشان در مورد پرداخت به موقع کارگران خدوم شهرداری تبریز با جان و دل قبول دارم و همانطور که اشاره کردم یکی از دغدغه‌ها و مسائلی که چندین بار پیگیری کرده ام همان بحث پرداخت حقوق این قشر تلاشگر می‌باشد لیکن بحث و اعتراض من به تذکرات بی نتیجه این گونه مسائل مربوط می‌شود.

بنده بر این باور هستم که باید تمامی اعضای شورا با وحدت رویه و اتحاد و فارغ از جناح بندی‌های سیاسی و گرایشات فکری در تلاش برای حل و فصل مشکل کارگران شهرداری بر آییم نه اینکه بدون حصول نتیجه‌ای خاص فقط و فقط در جلسات به انحای مختلف اعتراض کنیم و تذکر بدهیم.

اگر تا به امروز این عضو عزیز و با سابقه‌ی ما در شورای شهر تبریز به جای این قبیل اعتراضات با دیگر اعضای شورا و مجموعه شهرداری همدل و همراه درصدد تدوین قانونی مستحکم و قابل اجرا برای این گونه مسائل و مشکلات در سال‌های گذاشته بودند شاید امروز شاهد این مشکلات عدیده و ناعدالتی در پرداخت حقوق‌ها در شهرداری تبریز نبودیم و بدون شک امروز کارگران شهرداری دیگر این مشکلات را نداشتند.

مردم شریف تبریز به ویژه کارکنان و کارگران عزیز شهرداری تبریز بنده خود را به عنوان نماینده و خادم شما در پارلمان شهری میدانم و این جایگاه و شأن را در شورای شهر جایگاهی بسیار ارزشمند و مقدس می‌دانم. بنده به عنوان عضو کوچکی از شورای شهر تبریز تمام هم و غم خود برای حل و رفع مشکلات شهری و هم چنین مشکلات شما کارگران عزیز است.

اینکه در برخی رسانه‌ها از اعتراض من به ناحق با عناوینی چون دفاع از شهردار تبریز و… استفاده نمایند را به هیچ عنوان قبول ندارم زیرا که بنده در بسیاری از جلسات در دفاع از حق مردم و موکلین عزیزم مقابل شهردار ایستاده و اعتراض خود را بیان کرده ام و بدون شک و با جرأت این را می‌گویم من در مقام عضو شورا برای حل مشکلات مردم و احقاق حق مردم و شهروندان با هیچ کسی عهد اخوت نبسته‌ام.

البته باید به این موضوع نیز اشاره نمایم که شورای شهر محل بحث و گفتگو و تبادل نظارت مختلف و متفاوت است آنچه مهم و واضح است این است که تمامی این بحث‌ها و اختلاف نظرها برای رفاه و آسایش مردم و به ویژه کارگران می‌باشد.
بدون شک همگی در بسیاری از مسائل همانند مشکلات کارگران، هم عقیده و هم فکر هستیم ولی نحوه بیان و اعتراض‌ها متفاوت می‌باشد. در آخر برای تمامی همکاران گرانقدر و عزیزم آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.

محرم محمد زاده (محرم عمی) "

کد خبر 466430

منبع: ایمنا

کلیدواژه: محرم محمدزاده شورای شهر تبریز درگيري صحن علنی شورای شهر کارگران شهرداری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شورای شهر تبریز شهرداری تبریز بدون شک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۸۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است

به گزارش خبرنگار مهر، امیر عباس طهماسبی ظهر یکشنبه در همایش گرامیداشت روز ملی شوراها اظهار کرد: جایگاه شوراها در قانون اساسی بسیار رفیع است به طوری که یک فصل از قانون اساسی مربوط به شوراها بوده و طبق اصل هفتم قانون اساسی شوراها از ارکان تصمیم گیری و اداره امور کشورند.

وی افزود: اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و طبق وظیفه قانونی، همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند.

وی اضافه کرد: جامعه شورایی کشور در راستای توسعه پایدار به دنبال حکمرانی خوب شهری با مشارکت همه شهروندان در تصمیم گیری ها است و از سوی دیگر همراه دولت، جامعه مدنی و بخش خصوصی است.

میزان مشارکت مردم در فعالیت‌ها باید افزایش یابد

رئیس شورای شهر بیجار با بیان اینکه راه سنجش موفقیت هر مجموعه سازمان یا نهاد میزان مشارکت مردم در فعالیت‌های آن مجموعه است، عنوان کرد: لازم است با اتحاد و همدلی، مشارکت مردم را افزایش دهیم.

وی اضافه کرد: مردم ما لایق بهترین‌ها هستند و بزرگترین پشتیبان کشور و نظام محسوب می‌شوند.

طهماسبی ابراز داشت: اعضای شورا در روستاها تمام تلاش خود را در راستای رفع کمبودها و نارسایی‌ها و افزایش مشارکت و خودیاری مردم برای پیشبرد امور روستا و تبیین سیاست‌های دولت و تشویق و ترغیب روستاییان جهت اجرای این سیاست‌ها و نظارت بر اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی روستایی می‌کنند.

سرمایه گذاران برای گسترش مراکز گردشگری و فرهنگی در بیجار مشارکت کنند

رئیس شورای شهر بیجار بر لزوم سرمایه گذاری در بیجار تاکید کرد و ابراز داشت: از عموم مردم و سرمایه گذاران دعوت می‌کنیم در خصوص گسترش مراکز گردشگری و تفریحی، ورزشی و فرهنگی مشارکت داشته باشند.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین اهداف ما اجرای مدیریت یکپارچه شهری است، گفت: با اجرای مدیریت یکپارچه شهری تمام سازمان‌های شهری و خدمات دهنده و فرهنگی با هماهنگی شهرداری‌ها و شوراها، شهر را اداره می‌کنند.

وی ادامه داد: جامعه شورایی، با تمام توان در خدمت مردم و کشور هستند.

شورای شهر بیجار به عنوان شورای نمونه استان انتخاب شد

طهماسبی در ادامه از انتخاب شورای شهر بیجار به عنوان شورای نمونه استان خبر داد و گفت: شورای شهر بیجار به عنوان شورای نمونه در سطح استان انتخاب شده است که این مهم حاصل تلاش و همکاری خوب اعضا است.

وی اعلام کرد: در ابتدای دوره ششم اعضای شورای شهر بیجار شهرداری را با تمام مشکلات که به نوعی کشتی به گل نشسته بود تحویل گرفت و بسیاری از مشکلات را توانست بر طرف کند.

کد خبر 6090844

دیگر خبرها

  • با من مشکل دارید، چرا بودجه شهر را نگه می‌دارید
  • در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند
  • آبستراکسیون ناموفق در شورای شهر تهران در اعتراض به شهردار!
  • تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است
  • تصویب پاداش برای کارگران شهرداری تبریز
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • تجلیل از شورا‌های برتر شهر و روستا در قم