Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@04:03:54 GMT

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه مغلوب خوشه طلایی ساوه شد

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۶۸۸۳۵

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه مغلوب خوشه طلایی ساوه شد

گروه استان‌ها- تیم فوتبال ۹۰ ارومیه در بازی‌های لیگ یک فوتبال باشگاه‌های کشور از تیم خوشه طلایی ساوه شکست خورد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، از ساعت 14 امروز هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان، میان دو تیم 90 ارومیه و خوشه طلایی ساوه برگزار شد 

پیش از این دیدار تیم 90 با یک امتیاز در رده 18 جدول قرار داشت و خوشه طلایی نیز با 6 امتیاز در رده 16 جدول جای خوش کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی سیدرسول حسینی، مهدی محمدی، محمد زینالی، علی بشیری، علی کرمی، محمد رستمی‌زاد، اکبر صفرزاده، آرمان سوداگر، عماد علیپور، آرمین مصطفوی و بهمن رسول‌پور برای 90 ارومیه به میدان رفتند.

در این دیدار نماینده ارومیه تهاجمی آغاز کرد تا به نخستین برد خود در لیگ دسته یک دست یابد و در سراسر نیمه نخست این دیدار بازی قابل قبولی از خود ارائه داد اما از موقعیت‌های گلزنی خود نتوانست به خوبی استفاده کند و بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

با آغاز نیمه دوم، تعویض‌های 90 ارومیه انجام شد و علی کرمی از بازی خارج و فرزاد نبی‌زاده وارد میدان شد.

تیم فوتبال 90 ارومیه از کرمان هم دست خالی بازگشتتیم فوتبال 90 ارومیه در مقابل شاهین‌ بوشهر نتیجه را واگذار کردپرداخت 132 هزار دلاری بدهی تنها راهکار باز شدن پنجره نقل و انتقالات تیم فوتبال 90 ارومیه است

در دقیقه 70 بازی تیم خوشه طلایی از موقعیت گلزنی خود به خوبی استفاده کرد و موفق شد تا دروازه 90 را بگشاید و از حریف ارومیه‌ای پیش افتد.

در ادامه چند تعویض نیز برای ارومیه انجام شد و آرمین مصطفوی از زمین خارج و به جای آن سیروس اسداللهی وارد شد و همچنین سینا مهموم نیز به جای اکبر صفرزاده به میدان رفت.

اما در نهایت تعویض‌ها و حملات مکرر تیم فوتبال 90 ارومیه کارساز نبود و به ناچار نماینده ارومیه تن به شکستی دیگر داد.

انتهای پیام/7548/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال 90 ارومیه خوشه طلایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۸۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گنج‌یاب‌ها در ساوه به گنج نرسیدند

سرهنگ مجتبی جمالی فرمانده انتظامی ساوه گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر حضور ۲ فرد ناشناس، در یکی از روستا‌های اطراف شهرستان ساوه، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از کسب اطمینان از صحت موضوع اعلامی و حضور این افراد به منظور حفاری و کشف اشیاء عتیقه، ماموران ۲ نفر را حین حفاری مشاهده و دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به یگان انتظامی منتقل کردند.

وی با اشاره به اینکه از این متهمان یک دستگاه گنج یاب و مقادیری اشیاء تاریخی به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد خاطرنشان کرد: این افراد با مشاهده مستندات و مدارک پلیسی در بازجویی‌های تخصصی ماموران انتظامی ساوه، به ناچار لب به اعتراف گشوده و بیان داشتند که قصد حفاری و کشف اشیاء گران قیمت باستانی و عتیقه را در روستای مورد نظر داشته اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در پایان با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با افراد سودجو و قانون گریز به منظور پیشگیری از سرقت آثار تاریخی و فرهنگی کشور افزود: ۲ متهم دستگیر شده در این عملیات پلیسی، پس از تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند
  • داوید رایا یا جوردن پیکفورد؛ چه کسی برنده دستکش طلایی فصل 24-2023 لیگ برتر انگلیس می‌شود؟
  • آغاز برداشت خوشه‌های طلایی از مزارع کازرون از فردا
  • رونالدو مغلوب پرنده سعودی شد!
  • گنج‌یاب‌ها در ساوه به گنج نرسیدند
  • تفکیک امتیازات 5 مربی در تیم خبرساز
  • پیش بینی تولید بیش از ۸۰۰۰۰ تن محصول گندم از شهر خوشه‌های طلایی
  • معرفی پنجمین سرمربی فصل تیم پرحاشیه!
  • درگیری مار غول‌پیکر با یک مارمولک بزرگ؛ کدام مغلوب شد؟ (فیلم)
  • ببینید | تصاویری از درگیری مار غول‌پیکر با یک مارمولک بزرگ؛ کدام مغلوب شد؟