Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحیم فلاح زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: باتوجه به افزایش روز افزون مصرف اینترنت و انجام فعالیت‌ها از قبیل آموزش و کارهای روزانه بر بستر اینترنت و به منظور ارایه خدمات مطلوب به مشتریان توسعه پهنای باند شبکه‌های ارتباطی در استان در حال انجام است.
وی گفت: با توجه به افزایش مصرف اینترنت و لزوم پاسخگویی به نیاز مشتریان، استفاده از شبکه دیتای با سرعت، مستلزم تقویت و توسعه زیرساخت است، به همین منظور افزایش پهنای باند این مرکز در دستور کار کارشناسان متخصص مخابرات منطقه خوزستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
فلاح زاده با اشاره به اینکه توسعه شبکه دیتا در این مرکز با انجام عملیات فنی و کابل کشی ادامه داد: با ارتقای شبکه دیتای خانگی این مرکز از ۱۰۰ مگا بایت بر ثانیه به یکهزار مگابایت برثانیه، مشترکان دیتای خانگی ا.دی.اس.ال این مرکز از سرعت دسترسی اینترنت بالا و با کیفیت و مطلوب بهره‌مند شدند.
با شیوع ویروس کرونا استفاده از اینترنت و شبکه ارتباطی افزایش یافته و به همین منظور توسعه پهنای باند در دستور کار مخابرات قرار گرفته است.

شهرستان بهبهان در جنوب شرق خوزستان واقع است.

برچسب‌ها پهنای باند شرکت مخابرات ایران خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پهنای باند شرکت مخابرات ایران خوزستان پهنای باند شرکت مخابرات ایران خوزستان اخبار کنکور پهنای باند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۹۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند فساد و فحشا «کارگاه رقص لول آپ دنس» منهدم شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، باند فساد و فحشا توسط پلیس ایران منهدم شد؛ شبکه ای که به طمع پول، دختران این سرزمین اغفال و وارد تجارت فحشا شدند؛ انگیزه هایی که همه فرآورده فرهنگ روابطِ آزاد هست.

بیشتر بخوانید: کشف پاتوق فساد و فحشا در پوشش نمازخانه + عکس سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی پلیس درباره پرونده "لِوِل آپ دنس" که به بهانه اجرای مسابقه رقص در کشورهای همسایه اقدام به شناساییِ دختران برای اهداف غیر اخلاقی، فیلم‌های مستهجن، قاچاقِ انسان و تشکیل شبکه‌های فحشا و... می‌نمودند، گفت: پشت پرده برخی از تبلیغات به ظاهر مفرح و کم خطر، اقدامات غیرقانونی و غیراخلاقی گسترده‌ای است که مستقیماً خانواده‌ها را تهدید می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228553 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • مرکز پژوهش فناوری و نوآوری شبکه‌های کوانتومی افتتاح شد
  • ارتباط اتاق ها با هدف ارتقا شبکه سازی ارتقا یابد
  • بزرگترین باند قاچاق موبایل در یزد متلاشی شد
  • اختلالی در اینترنت مناطق مرکزی تهران نداریم
  • نقاط حادثه خیز در خوزستان ۵۰ درصد کاهش یافت
  • استان‌ها در ۶۲ رشته طرح زنجیره‌های ارزش راهبردی فعالیت دارند
  • انهدام باند فساد و فحشا «کارگاه رقص لول آپ دنس»
  • اولین مرکز مهارت‌آموزی سربازان وظیفه خوزستان راه‌اندازی شد
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • باند فساد و فحشا «کارگاه رقص لول آپ دنس» منهدم شد