Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@14:19:18 GMT

فیلم‌هایی که امروز فرم جشنواره فجر را پُر کردند

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۶۹۱۴۶

فیلم‌هایی که امروز فرم جشنواره فجر را پُر کردند

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار سینمایی ایرنا، در ادامه تقاضای حضور فیلم های سینمای درسی و نهمین جشنواره فیلم فجر امروز نیز سه فیلم جدید متقاضی حضور در جشنواره شد تا آمار نهایی آثار ثبت نام کرده در جشنواره به ۶۵ فیلم سینمایی برسد.

تقاضای «شاه ماهی»

جدیدترین فیلم بلند سینمایی نادر مقدس شاه ماهی است که فرم حضور در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر را پرکرده و این روزها مراحل پایانی کارهای فنی خود را سپری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شاه ماهی رومینا پهلوان، میثم مرادی، الهه موسوی، مانی عمران پور، محمد صادق یزدانی با حضور همایون ارشادی و فریبا کوثری نقش‌آفرینی می‌کنند.

شاه ماهی داستان تلاش برای رسیدن به آرزوهاست.

حضور «نارگیل»

همچنین فیلم سینمایی «نارگیل» به کارگردانی سید داود اطیابی و نویسندگی حمزه صالحی متقاضی شرکت در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر شد.

در این فیلم کمدی موزیکال که تهیه آن را سیدابراهیم عامریان برعهده دارد؛ غلامحسین لطفی، بیژن بنفشه‌خواه، علیرضا استادی، سحر قریشی، شقایق دهقان، نصرالله رادش، امید روحانی، مانیا علیجانی و آرین اسمعیلی به ایفای نقش پرداخته اند.

همچنین محمدرضا علیمردانی، هومن حاج عبدالهی، مجید آقاکریمی صداپیشگان این فیلم سینمایی هستند.

در  خلاصه داستان «نارگیل» آمده است: «نقشه گنجی پیدا می‌شود، گنجی جادویی که با همه‌ گنج‌ها فرق دارد.»

خیز «لب خط»

فیلم سینمایی لب خط به نویسندگی و کارگردانی علی جبارزاده متقاضی حضور در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر شد.

دومین تجربه کارگردانی علی جبارزاده در بستری اجتماعی با رگه‌های طنز روایت می‌شود.

نیما شعبان نژاد، هومن حاجی عبداللهی، روشنک گرامی، محیا دهقانی، سیاوش چراغی پور، رضا داودنژاد، لاله صبوری، هامون سیدی، کاظم نوربخش، علیرضا مهران، مونا کرمی، علی کاظمی و سمیرا حسن پور (با حضور) نسیم ادبی، محمدرضا داودنژاد، سعید امیر سلیمانی، صفر کشکولی و با هنرمندی جمشید هاشم‌پور بازیگران این فیلم پر چهره هستند.

همچنین مجید گرجیان در مقام مدیر فیلمبرداری این فیلم سینمایی، مهدی چراغی مدیر تولید، وحید مقدسی صدابردار، محسن دارسنج طراح گریم، حسین عالی نژاد طراح صحنه و لباس، امیر حسین خنجری طراح بدلکاری، بهمن داداشی تدوین، بابک میرزاخانی موسیقی، علی تصدیقی جلوه‌های ویژه بصری، شایان شفابخش طراح گرافیک و بابک برزویه عکاس این لب خط هستند.

این فیلم روایت جوانی به اسم رضا است که در جنوب تهران «لب خط» زندگی می‌کند و از معدود آدم هایی در دنیا است که سندرم هایپرتیمزیا دارد.

برچسب‌ها شقایق دهقان جشنواره فیلم فجر سحر قریشی فریبا کوثری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شقایق دهقان جشنواره فیلم فجر سحر قریشی شقایق دهقان جشنواره فیلم فجر سحر قریشی فریبا کوثری اخبار کنکور نهمین جشنواره فیلم فجر فیلم سینمایی شاه ماهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۹۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۱۷ تیم باشگاهی اردبیل در جشنواره مینی والیبال

به گزارش خبرگزاری مهر، پیمان مدرس اظهار کرد: با هدف استعدادیابی و استفاده از ظرفیت های والیبالی استان اردبیل جشنواره مینی والیبال استان در اردبیل برگزارشد.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره با حضور ۱۷ تیم از باشگاه ها و مدارس خصوصی و هیاتهای والیبال شهرستانها به مدت دو روز در سالن شهید آسمانی برگزارمی شود.

رئیس هیات والیبال استان اردبیل اضافه کرد: مهمترین هدفی که در برگزاری این نوع جشنواره ها دنبال می کنیم توجه به رده های پایه، کشف استعداد برای آینده والیبال استان، ایجاد رقابت و شورو نشاط در بین باشگاه ها و مدارس خصوصی و همچنین هیات های والیبال شهرستان هاست.

مدرس با اشاره به اینگکه جشنواره های ورزشی تضمین آینده استان اردبیل را در رشته های مختلف ورزشی به دنبال دارد، گفت: در آینده ای نزدیک شاهد برگزاری جشنواره مینی والیبال در بخش دختران اردبیل نیز خواهیم بود.

وی افزود: ماحصل این استعدادیابی و این جشنواره ها در حال حاضر حضور ملینا غفرانی در تیم ملی نوجوانان، سیدمحمد موسوی در تیم ملی نوجوانان، محمدرضا شیرافکن در تیم ملی جوانان و کیانوش حیدری در لیگ برتر والیبال کشور است.

کد خبر 6095635

دیگر خبرها

  • حضور 3 فیلم کوتاه ایرانی در یکی از معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه
  • نشست خبری جشنواره کتاب در حال برگزاری است
  • سینما به روایت سینما/ دیوار میان پایتخت و شهرستان با «آپاراتچی» فروریخت
  • فیلمی که دیوار میان پایتخت و شهرستان را از بین برد
  • جدول فیلم‌ های امروز تلویزیون، شنبه ۱۵ اردیبهشت + ساعت پخش
  • چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم پکن
  • «هفت» از امشب روی آنتن می رود /موضوع سینمای‌ جنایی
  • حضور ۱۷ تیم باشگاهی اردبیل در جشنواره مینی والیبال
  • «هفت» از امشب راهی آنتن تلویزیون می‌شود + ساعت پخش
  • «هفت» از امشب راهی آنتن می‌شود/ بررسی موضوع جنایی