Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد نصرتی سرمربی پارس جنوبی جم پس از شکست تیمش مقابل استقلال خوزستان از داوری بازی به شدت انتقاد کرد و آن را عامل اصلی باخت پارس معرفی نمود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد نصرتی سرمربی پارس جنوبی جم ضمن انتقاد از عملکرد بازیکنانش، تصمیمات اشتباه داور را عامل اصلی باخت تیمش مقابل استقلال خوزستان دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد نصرتی بعد از باخت یک بر صفر تیمش مقابل استقلال خوزستان گفت:

امروز در حالی پا به این دیدار گذاشتیم که سه بازیکن اصلی خودمان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم اما به خوبی از نقاط ضعف و قوت حریف مطلع بودیم. بازی را خوب آغاز کردیم و کنترل میدان را نیز در اختیار داشتیم.

او ادامه داد:

نبود بازیکنان اصلی تیم مثل اکرامی و اوسانی روند تیمی ما را بهم ریخت و بازیکنان ما به خصوص با تجربه‌های تیم روز خوبی را سپری نکردند.

نصرتی درباره بازی دفاعی حریف گفت:

آنها برای کسب تساوی به جم آمده بودند و تمام دقایق بازی را به دفاع و ارائه بازی بسته روی آوردند و در نهایت روی تنها موقعیت شان در کل ۹۰ دقیقه و البته اشتباه بازیکنان ما به گل رسیدند.

سرمربی تیم پارس جنوبی جم با انتقاد از عملکرد بازیکنانش ابراز کرد:

بازیکنان ما باید بدانند برای ماندن در کورس می‌بایست از تک تک فرصت هایی که نصیب شان می شود، نهایت بهره را ببرند. امروز تیم فرصت طلب نبود و علی رغم ایجاد موقعیت نتوانستیم از کنترلی که بر جریان بازی داشتیم، استفاده کنیم.

نصرتی در مورد عملکرد داوری هم گفت:

امروز ما میزبان بودیم، اما داور با تصمیماتی که می گرفت و سوت های زیادی که می زد، روند کار ما را مختل می‌کرد. نمی‌دانم چرا داوران با ما لج کرده‌اند. هدف ما مقصر قلمداد کردن داور نیست، اما قضاوت ضعیف آنها در اکثر بازی‌ها ما را آزار می دهد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پارس جنوبی جم استقلال استقلال استقلال خوزستان پارس جنوبی جم لیگ یک محمد نصرتی مقابل استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۹۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: به سود استقلال بازی کردیم!

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: تیمی که از تساوی زردپوشان و پرسپولیس سود برد استقلال بود که صدرنشینی اش را حفظ کرد.

به گزارش مشرق، ژوزه مورایس پس از تساوی بدون گل سپاهان برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی گفت: بازی خوبی را در این اتمسفرورزشگاه دیدیم که هواداران خیلی هیجان بالایی داشتند و جو بسیار زیبایی را شاهد بودیم. باشگاهی که از بازی امروز سود برد استقلال بود.

او درباره عملکرد بازیکنان پرسپولیس تاکید کرد: هر دو تیم تلاش خیلی خوبی انجام دادند پرسپولیس یکی از تاکتیکی و تکنیکی ترین تیم های ایران است. اصلا عادلانه نیست که بخواهیم پرسپولیس را شکست دهیم. به بازیکنان بابت بازی امروز و تمرکزی که در زمین داشتند تبریک می گویم.

وی افزود: با تمام اتفاقاتی که در فصل جاری سپری کردیم باید بگویم اگر کلاه بر سر داشتم ام را به احترام بازیکنان بر می داشتم و مقابلشان تعظیم می کردم. بازی های زیادی باقی نمانده است و آرزوی موفقیت برای تیم هایی دارم که در کورس هستند.

مورایس درباره اینکه احساس می شد سپاهان محتاطانه بازی کرد افزود: دلیلش این بود می خواستیم ببریم.

سرمربی زردپوشان درباره تمارض بعضی از بازیکنان این تیم گفت: نیازی نیست جواب این سوال را بدهم. آمده ام فوتبال انجام دهیم. بازی همیشه احساسات زیادی دارد اما در مجموع از بازیکنانم تشکر می کنم. گاهی چنین چیزهایی هم رخ می دهد اما فکر می کنم آنطور که من بازی را دیدم شما ندیدید.

او درباره انتقاد از عدم بازی زیبا از سوی تیم پرستاره سپاهان و ناموفقیت این تیم در چهار فصل گذشته تصریح کرد: آیا شما فکر می کنید سپاهان باید قهرمان می شد؟! خود من هم چنین انتظاری داشتم.

مورایس بار دیگر تصریح کرد: یک بازی شامل خیلی موارد می شود. باران بارید و باد هم وزید. خیلی چیزها هست که رخ می دهد. من هم می گویم باید با ۱۰ امتیاز اختلاف صدر می بودیم اما باید بگویم ۱۰ سال است این تیم قهرمان نشده است.

او سپس درباره ستاره های متعدد این تیم با طعنه پاسخ داد و گفت: بله! جواد حسین نژاد، ستاره ای است که کسی او را نمی شناخت. اعرابی نیز همینطور. سیاوش یزدانی ستاره شد وقتی استقلال هم او را نخواست. هادی محمدی هم همینطور ولی در تیم ملی نیست. تنها رامین رضاییان بود که از پرسپولیس بیرون آمد اما من او را باز هم ریکاوری کردم و تبدیل به بهترین شد شهریار معانلو هم اینطور است.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا با سپاهان ادامه خواهید داد افزود: من تماشاگر نیستم و نمی توانم چیزی بگویم. اگر بگویند برو خوشحال هم می شوم! خوشحال می شوم بروم و من را نخواهند.

مورایس در ادامه نسبت به اینکه فشار روی سپاهان حداکثر است گفت: تنها چیزی که می خواهید این است فقط درباره سپاهان صحبت کنید. چهار امتیاز ما را گرفتند. فقط از سپاهان می پرسید. چیزی که مهم است پیشرفت فوتبال ایران است که باید راجع به آن صحبت کنم. می خواهم از بازیکنان زیر ۲۱ سال خودم صحبت کنم اما محدودیت دارم و نمی توانم. چرا اینها را نمی پرسیدید. من با تیم قابل احترامی پرسپولیس کاری ندارم اما آیا از تراکتور و گل گهر و عمره هم این ها را می پرسید. آیا از سرمربی پرسپولیس این سوالات را می پرسید؟!

او سپس صندلی خود را ترک کرد و رفت.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • مورایس: به سود استقلال بازی کردیم!
  • نکونام: سر کسانی باید پایین باشد که مردم آنها را می‌شناسند/ سقف را رعایت کردیم و گریه مان درآمد، سرمان کلاه رفت
  • آنژ پوستکوعلو: فصل بعد به سوئد می روم
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • اوسمار:‌ بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است/ هیچ ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست+ فیلم
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود+ فیلم
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند