Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

قیمت ها امروز در بازار روند صعودی را تجربه کردند و قیمت دلار هم ۲۰۰ تومان بالا رفت و به ۲۵,۸۵۰ (بیست و پنج هزار و هشتصد و پنجاه) تومان رسید.

قیمت اونس طلا امروز

هر اونس طلا، امروز به ۱,۹۳۳ (یک هزار و نهصد و سی و سه ) دلار رسید که نسبت به ۳ روز پیش، افزایش ۱.۸۱ درصدی داشته است.

جدول قیمت ۳ روز اخیر هر اونس طلا قیمت (دلار) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ ۱,۹۳۳ ۳۵ ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
۸۱ ۱۲:۰۰ ۱,۸۹۸ ۱ ۰.۰۵ ۳ روز پیش ۱,۸۹۷ ۱۷ ۰.۹ ۴ روز پیش

 

آخرین نرخ گرم طلا ۱۸ عیار

قیمت طلا بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز با افزایش ۲.۳۴ درصدی، از ۱,۱۵۵,۰۰۰ (یک میلیون و یکصد و پنجاه و پنج هزار) تومان به ۱,۱۸۲,۷۰۰ (یک میلیون و یکصد و هشتاد و دو هزار و هفتصد ) تومان رسید.

جدول قیمت ۳ روز اخیر هر گرم طلا ۱۸ عیار قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ ۱,۱۸۲,۷۰۰ ۲۷,۷۰۰ ۲.۳۴ ۱۶:۳۷ ۱,۱۵۵,۰۰۰ ۶,۷۰۰ ۰.۵۸ روز قبل ۱,۱۴۸,۳۰۰ -۴,۴۰۰ -۰.۳۹ ۲ روز پیش

 

آخرین نرخ مثقال طلا ۱۸ عیار

در بازار امروز هر مثقال طلا ۱۸ عیار نسبت به روز قبل ، با ۱۲۸۰۰۰ تومان افزایش، ۵,۱۳۱,۰۰۰ (پنج میلیون و یکصد و سی و یک هزار) تومان نرخ گذاری شد.

آخرین نرخ دلار در بازار آزاد

قیمت دلار در بازار آزاد، امروز به ۲۵,۸۵۰ (بیست و پنج هزار و هشتصد و پنجاه ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۷۷ درصدی داشته است.

جدول قیمت ۳ روز اخیر دلار در بازار آزاد قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ ۲۵,۸۵۰ ۲۰۰ ۰.۷۷ ۱۶:۳۵ ۲۵,۶۵۰ ۰ ۰ روز قبل ۲۵,۶۵۰ -۱۰۰ -۰.۳۹ ۲ روز پیش

 

قیمت دلار در بازار متشکل امروز

دلار در بازار متشکل، امروز به ۲۵,۵۰۸ (بیست و پنج هزار و پانصد و هشت ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۷۸ درصدی داشته است.

جدول قیمت ۳ روز اخیر دلار در بازار متشکل قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ ۲۵,۵۰۸ ۲۰۰ ۰.۷۸ ۱۶:۳۶ ۲۵,۳۰۸ -۳۱ -۰.۱۳ روز قبل ۲۵,۳۳۹ -۷۵ -۰.۳ ۲ روز پیش

 

آخرین نرخ یورو در بازار آزاد

یورو در بازار آزاد امروز با افزایش ۱.۵۷ درصدی، از ۳۱,۱۴۹ (سی و یک هزار و یکصد و چهل و نه ) تومان به ۳۱,۶۴۶ (سی و یک هزار و ششصد و چهل و شش ) تومان رسید.

جدول قیمت ۳ روز اخیر یورو در بازار آزاد قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ ۳۱,۶۴۶ ۴۹۷ ۱.۵۷ ۱۴:۲۰ ۳۱,۱۴۹ -۲۹۰ -۰.۹۴ روز قبل ۳۱,۴۳۹ -۱۲۲ -۰.۳۹ ۲ روز پیش

 

قیمت پوند امروز

در بازار امروز پوند نسبت به روز قبل ، با ۱۸۵ تومان افزایش، ۳۵,۲۷۱ (سی و پنج هزار و دویست و هفتاد و یک ) تومان نرخ گذاری شد.

جدول قیمت ۳ روز اخیر پوند قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ ۳۵,۲۷۱ ۱۸۵ ۰.۵۲ ۱۴:۲۰ ۳۵,۰۸۶ ۴۴۱ ۱.۲۵ روز قبل ۳۴,۶۴۵ -۱۳۵ -۰.۳۹ ۲ روز پیش

 

قیمت درهم امارات (حواله) امروز

درهم امارات (حواله)، امروز به ۷,۲۰۰ (هفت هزار و دویست ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۶۹ درصدی داشته است.

جدول قیمت ۳ روز اخیر درهم امارات (حواله) قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ ۷,۲۰۰ ۵۰ ۰.۶۹ ۱۶:۳۳ ۷,۱۵۰ ۳۰ ۰.۴۱ روز قبل ۷,۱۲۰ -۲۰ -۰.۲۹ ۲ روز پیش

 

قیمت لیر ترکیه امروز

همچنین لیر ترکیه با افزایش ۱.۷ درصدی نسبت به روز قبل ، ۳,۵۲۰ (سه هزار و پانصد و بیست ) تومان معامله شد.

آخرین نرخ دلار کانادا

دلار کانادا امروز با افزایش ۰.۸۲ درصدی، از ۲۰,۱۵۰ (بیست هزار و یکصد و پنجاه ) تومان به ۲۰,۳۱۷ (بیست هزار و سیصد و هفده ) تومان رسید.

قیمت دلار استرالیا امروز

در بازار امروز دلار استرالیا نسبت به روز قبل ، با ۱۴۰ تومان افزایش، ۲۰,۲۴۰ (بیست هزار و دویست و چهل ) تومان نرخ گذاری شد.

آخرین نرخ سکه امامی

قیمت سکه امامی به 12,050,000 (دوازده میلیون و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش 2.07 درصدی داشته است.

جدول قیمت ۳ روز اخیر سکه امامی قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ ۱۲,۰۵۰,۰۰۰ ۲۵۰,۰۰۰ ۲.۰۷ ۱۶:۳۳ ۱۱,۸۰۰,۰۰۰ ۱۰۰,۰۰۰ ۰.۸۴ روز قبل ۱۱,۷۰۰,۰۰۰ -۵۰,۰۰۰ -۰.۴۳ ۲ روز پیش

 

آخرین نرخ نیم سکه

نیم سکه، امروز به ۶,۳۵۰,۰۰۰ (شش میلیون و سیصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۲.۳۶ درصدی داشته است.

جدول قیمت ۳ روز اخیر نیم سکه قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ ۶,۳۵۰,۰۰۰ ۱۵۰,۰۰۰ ۲.۳۶ ۱۶:۳۳ ۶,۲۰۰,۰۰۰ ۰ ۰ روز قبل ۶,۲۰۰,۰۰۰ -۴۰,۰۰۰ -۰.۶۵ ۲ روز پیش

 

قیمت ربع سکه امروز

در بازار امروز ربع سکه نسبت به روز قبل ، با ۵۰۰۰۰ تومان افزایش، ۴,۲۰۰,۰۰۰ (چهار میلیون و دویست هزار) تومان نرخ گذاری شد.

قیمت سکه گرمی امروز

به گزارش دنیای اقتصاد همچنین هر سکه گرمی با افزایش ۰.۸۵ درصدی نسبت به روز قبل ، ۲,۳۵۰,۰۰۰ (دو میلیون و سیصد و پنجاه هزار) تومان معامله شد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: قیمت ربع سکه قیمت دلار قیمت طلا صراط تومان رسید که نسبت به روز قبل جدول قیمت ۳ روز اخیر تومان نرخ گذاری شد درصدی داشته بازار امروز امروز در بازار دلار در بازار بازار آزاد تومان افزایش پنج هزار طلا ۱۸ عیار آخرین نرخ قیمت دلار افزایش ۰ یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۹۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی مهم اقتصاددانان از آینده بازار طلا

 به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، گلدمن ساکس با توجه به ریسک‌های ژئوپلیتیکی، پتانسیل افزایش قیمت طلا را به بالای ۳۰۰۰ دلار می‌بیند.
 

 سال ۲۰۲۴ شاهد افزایش قیمت طلا به سطوح بی‌سابقه بود، به طوری که فلز زرد در ماه گذشته به دلیل افزایش تقاضای جهانی در بحبوحه عدم قطعیت‌های اقتصادی و ژئوپلیتیکی از ۲۴۰۰ دلار در هر اونس فراتر رفت. نکته قابل توجه این است که راهبرد شناسان گلدمن ساکس بر این باورند که فضای مثبت بیشتری برای فلز امن وجود دارد و می‌گویند تا پایان سال به طور بالقوه می‌تواند از ۳۰۰۰ دلار فراتر رود.

قیمت طلا به دلیل ناآرامی‌های ژئوپلیتیکی و تقاضای بانک مرکزی افزایش یافت و یکی از محرک‌های اصلی این افزایش قیمت، تقاضای قوی برای طلا از سوی بانک‌های مرکزی جهانی و خانوار‌های آسیایی است. در چین، چالش‌های بهبود اقتصادی پس از همه‌گیری و کاهش ارزش یوان که طی سال گذشته حدود پنج درصد در برابر دلار آمریکا ریزش داشته است، طلا را برای مصرف‌کنندگان محلی گران‌تر می‌کند. با وجود این، مصرف‌کنندگان چینی و هم بانک مرکزی چین مشتاقانه به دنبال طلا هستند.

طبق گزارش شورای جهانی طلا، بانک مرکزی چین ذخایر طلای خود را برای ۱۷ ماه متوالی افزایش داده است که در این مدت ۱۶ درصد افزایش داشته است. بانک مرکزی چین تنها در ماه مارس، ۱۶۰ هزار اونس طلا به ذخایر خود اضافه کرد. به همین ترتیب، کشور‌هایی مانند ترکیه، هند، قزاقستان و برخی در اروپای شرقی خریداران فعال طلا در سال جاری بوده‌اند.

این انباشت نشان‌دهنده روند گسترده‌تری در بین بانک‌های مرکزی جهانی برای تنوع بخشیدن به ذخایر و کاهش وابستگی خود به دلار آمریکاست. قیمت طلا در پایان آوریل شاهد عقب‌نشینی بود، اما در این هفته پس از اینکه سیاست گذاران فدرال رزرو احتمال کاهش نرخ بهره را دادند، احساسات صعودی بازگشت.

فدرال رزرو در آخرین نشست روز چهارشنبه، با توجه به پیش‌بینی، موضع نرخ بهره خود را حفظ کرد. جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، اظهار کرد که هرگونه تصمیم گیری در مورد نرخ بهره در آینده مبتنی بر داده خواهد بود، اما او افزود که افزایش نرخ در این مرحله بعید است.

اطمینان پاول که عملاً افزایش بیشتر نرخ بهره را رد کرد، به ماندن قیمت طلا در بالای ۲۳۰۰ دلار کمک کرد. نرخ‌های بهره پایین‌تر جذابیت طلا را افزایش می‌دهد، زیرا معمولاً بازدهی دارایی‌های با درآمد ثابت مانند اوراق قرضه را کاهش می‌دهد. در همین حال، تنش‌های ژئوپلیتیکی، به ویژه در خاورمیانه، علاقه سرمایه‌گذاران را به شمش افزایش داده است. طلا یکی از قدیمی‌ترین دارایی‌های امن محسوب می‌شود که در زمان ناآرامی‌ها و جنگ‌های ژئوپلیتیکی تقاضای زیادی داشته است.

قیمت طلا ممکن است از ۳۰۰۰ دلار فراتر رود.

راهبردشناسان گلدمن ساکس با استناد به تقاضای قوی برای طلا از سوی بانک‌های مرکزی بازار‌های نوظهور و خانوار‌های آسیایی، پیش‌بینی خود را حفظ کردند که این فلز گرانبها تا پایان سال به ۲۷۰۰ دلار در هر اونس تروی افزایش می‌یابد که نشان‌دهنده افزایش ۱۷ درصدی است. آن‌ها پیش‌بینی می‌کنند که اگر تحریم‌های مالی ایالات‌متحده با سرعتی مشابه از سال ۲۰۲۱ تشدید شود، قیمت طلا می‌تواند با ۱۶ درصد افزایش به ۳۱۳۰ دلار در هر اونس تروا افزایش یابد.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی مهم اقتصاددانان از آینده بازار طلا
  • پیش‌بینی مهم از آینده بازار طلا
  • بازار رمزارز‌ها / زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان/ زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد | قیمت جدید انواع ارزهای دیجیتال
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۶ ارديبهشت
  • زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • قیمت دلار و یورو امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ جدول
  • یک پیش‌بینی از آینده بازار سکه /سکه‌های کوچکتر تغییر فاز دادند