Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر نقی دولت آبادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: چهار هزار و ۸۳۰ ماموریت در داخل شهرها انجام شد و ماموریت های جاده ای این مرکز نیز ۲ هزار و ۴۱۹ ماموریت بود.

وی خاطرنشان کرد: در طی این این ماموریت ها ۴هزار و ۷۲۸ مصدوم و بیمار به بیمارستان ها اعزام و ۲۲۲ نفر نیز در محل درمان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از ابتدای سال تا کنون در تصادفات ۱۵ نفر جان خود را از دست دادند و در دیگر ماموریتهای اورژانس نیز ۱۳۱نفر فوت شدند.

رییس سازمان اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث خراسان شمالی میانگین رسیدن به بالین بیماران را در داخل شهر ۹ دقیقه و در جاده ها ۱۹ دقیقه  بیان کرد و افزود: در ۶ ماه گذشته ماموریت های تصادفی  اورژانس کاهش اما ماموریت های داخلی و غیر تصادفی با شیوع کرونا افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: بیماری قلبی  و ضعف قوای بدنی بیشترین فراوانی را در بین ماموریت های غیرتصادفی داخل شهرها و جاده ها دارد به طوری که در این مدت اورژانس به یکهزار و ۹۰۶ بیمار قلبی در شهرها و جاده ها خدمات داده و سپس  بیماری های تنفسی و سقوط از ارتفاع بیشترین ماموریت های اوژانس بوده است.  

دولت آبادی افزود: شمار تماس های منجر به اعزام نیرو در ۹ ماه گذشته هفت هزار و ۲۵۸ تماس بود و هم چنین ۲هزار و ۹۳۰ تماس اورژانس نیز به مشاوره ختم شد.

وی تعداد تماس های مزاحمان را نیز ۲هزار و ۹۵۳ تماس در ۹ ماه گذشته بیان کرد.

رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از انجام ۲۳ ماموریت از ابتدای سال تشکیل اورژانس هوایی تا کنون خبر داد و گفت: در طی این ماموریت ها ۱۴ مصدوم و بیمار به بیمارستان اعزام شدند و ۱۰ ماموریت هوایی نیز لغو شد.

اورژانس هوایی خراسان شمالی شهریور ماه امسال راه اندازی شد.

خراسان شمالی ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد آنان در روستاها سکونت دارد.

این استان دارای نقاط سخت‌گذر کوهستانی است و از نظر حادثه خیزی نیز، به ویژه سیل و زلزله در شمار ۱۰ استان نخست کشور است.

اکنون ۴۷ پایگاه امداد و نجات در خراسان استان فعال است.

برچسب‌ها بجنورد اورژانس هوایی خراسان شمالی سازمان اورژانس کشور دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد اورژانس هوایی خراسان شمالی بجنورد اورژانس هوایی خراسان شمالی سازمان اورژانس کشور دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خراسان شمالی اخبار کنکور خراسان شمالی ماموریت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۹۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز

ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات طی یک هفته گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در گزارش عملکرد هفتگی این سازمان که _ شنبه هشتم اردیبهشت _ منتشر شد، اعلام کرد در بازه زمانی یکم تا هفتم اردیبهشت تعداد ۵ هزار و ۲۵۶ تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی صورت گرفت که بیش از ۲ هزار و ۱۳۹ تماس مزاحمت تلفنی بوده است.

بر اساس این گزارش طی یک هفته گذشته ۱۵۲۱ آتش‌نشان به عملیات‌ها اعزام شدند که مجموع عملیات‌های انجام شده ۴۰۲ مورد بوده است.

در این گزارش همچنین آمده است از مجموع عملیات‌های انجام شده، ۵۰ عملیات مربوط به حریق، ۲۷۲ عملیات امداد و نجات، ۴۲ بازدید پیشگیرانه و ۴۳۵ مورد مربوط به اعزام ناوگان بوده است.

کد خبر 748471

دیگر خبرها

  • زباله فضایی در دام دوربین ماهواره ژاپنی افتاد
  • افغانستان یک گام تا انجام ماموریت غیرممکن!
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز
  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز
  • رنکینگ بهاره بدمینتون نونهالان و نوجوانان خراسان شمالی انجام شد
  • از هر هزار تولد، یک تا سه نوزاد با آسیب شنوایی متولد می شود/شناسایی۱۶۳ نوزاد ناشنوا در خراسان شمالی
  • ۳۵۷ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ در هرمزگان
  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین