Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی شهرخودرو درباره حواشی پیش از دیدار این تیم برابر سایپا توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش ایسنا، مهدی رحمتی سرمربی شهرخودرو  پس از برتری تیمش در دیدار با سایپا گفت: سایپا یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر است و در فاز دفاعی عملکرد خوبی دارد. سایپا کادر فنی خوبی دارد و می‌دانستیم بازی سختی است. این تیم را آنالیز کرده بودیم و در ۲۰ دقیقه اول منادی، دروازه‌بان حریف ستاره تیمش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در ۱۵ دقیقه آخر نیمه نخست، بازیکنان ما به هم ریخته و عصبی بودند. با صحبت‌هایی که بین نیمه انجام دادیم و تعویض‌هایی که کردیم به گل رسیدیم و بعد از آن هم بازیکنان به خوبی از یک گل محافظت کردند. همیچنین می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم اما دروازه‌بان حریف توپ‌های خوبی را از قاسمی نژاد، صادقی و معصومی گرفت.

رحمتی درباره حواشی پیش از بازی و مشکلات مالی این تیم توضیح داد: حاشیه‌ای که وجود نداشته و من در جریان بدهی نیستم. برای من مهم این است که ما در این شهر یک خانواده هستیم و مجموعه آستان قدس هم جزوی از مشهد است و ما هم فرار نکردیم. این گونه مسائل درون‌خانوادگی نباید به بیرون درز پیدا کند. من فقط همین دیالوگ را به آقای تاج‌فیروز گفتم که ما اینجا هستیم و مشکل را حل می کنیم. ایشان هم وساطت کردند و گذاشتند تیم ما به داخل استادیوم بیایند. ما امروز صبح واریزی را به حساب آستان قدس داشتیم ولی در بحث فیش واریزی و مابقی آن اختلاف نظر داشتیم. آقای تاج‌فیروز اعتقاد داشتند که بقیه آن را به صورت چک پرداخت کنیم که به علت نزدیکی زمان بازی نمی‌توانستم بروم و دسته‌چک بیاورم. ظرف یکی ۲ روز آینده جلسه‌ای را با حمیداوی خواهم گذاشت تا دیگر این مشکلات را نداشته باشیم. در ضمن ما به ثامن نمی‌رویم و بقیه بازی‌های ما هم در همین زمین برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سيدمهدي رحمتي تیم فوتبال شهرخودرو تيم فوتبال سايپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۹۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم

سرمربی یوونتوس، احتمال ماندنش در این تیم برای فصل آینده را رد نکرد

طرفداری | در هفته 34 سری آ ایتالیا 24-2023، دو تیم میلان و یوونتوس در آلیانز استادیوم به مصاف یکدیگر رفتند که جدال آن‌ها با تساوی بدون گل به اتمام رسید. 

یوونتوس 0-0 میلان؛ جدال بی‌برنده بازنده‌ها

ماسیمیلیانو الگری، سرمربی یوونتوس پس از پایان بازی در گفتگو با اسکای گفت:

در بازی‌های اخیر موقعیت‌های بسیاری را از دست داده‌ایم. امروز هم چهار یا پنج موقعیت عالی داشتیم که نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم. بدون گل زدن نمی‌توان پیروز شد. ما مستحق برد بودیم اما مطابق معمول فصل جاری، موفق به کسب نتیجه دلخواه نشدیم. احتمال دارد که فصل آینده هم در یوونتوس بمانی؟ 

حقیقت این است که هیچ قطعیتی در زندگی وجود ندارد. من طرفدار بازیکنان تکنیکی هستم و زیر نظر مربی‌ای پرورش یافتم که هیچوقت در مورد چینش و سیستم صحبت نمی‌کرد (!). مدیران باشگاه باید به این سوال پاسخ دهند، نه من. در حال حاضر فقط روی بازی‌های پایانی فصل متمرکز هستم.

حضور ییلدیز به جای کیه زا در ترکیب اصلی

 ییلدیز و کیه زا دو بازیکن متفاوت هستند. مثلا کنان بهتر از فدریکو دریبل می‌زند. 

عملکرد یوونتوس در فصل جاری

پیش از شروع فصل، دو هدف برای ما تعیین شد: قهرمانی در کوپا ایتالیا و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا. خوشبختانه به هر دو هدف بسیار نزدیک شده‌ایم. زمانی که یک تیم به اهداف خود نزدیک می‌شود، می‌تواند بگوید که فصل خوبی را پشت سر گذاشته‌است.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • صبر سرمربی سایپا در انزلی لبریز شد!
  • ۲ تدبیری که مانع «قبض روح» فوتبال می‌شود
  • سرمربی تایلند: ایران مثل قبل، رقبا را آسان نمی‌برد
  • شمسایی: هیچوقت از پنالتی‌ها خوشم نمی‌آمد
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم