Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سایپا معتقد است که در بازی با شهرخودرو، نبود بازیکنان باتجربه تیمش بسیار تاثیر گذار بود.

به گزارش ورزش سه؛ ابراهیم صادقی، سرمربی تیم سایپا بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل شهرخودرو در نشست خبری حضور یافت. صحبت های او را در ادامه بخوانید:

 

قبل از دریافت گل خوب بودیم

 

تا قبل از اینکه گل بخوریم بازی خوبی انجام دادیم و از نظر موقعیت گل هم موقعیت های بهتری نسبت به حریف داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از گل روند بازی برای ما خوب نبود و آنها موقعیت های دیگری هم داشتند که دروازه بان ما خوب عمل کرد.

 

جای خالی بازیکنان باتجربه مان را احساس کردیم

 

ترکیب جدیدی که امروز در نبود سه بازیکن اصلی مان به میدان فرستادیم روز خوبی برای ما رقم نزد. نبود سه بازیکن باتجربه مان در این دیدار خیلی تاثیرگذار بود. مخصوصا زمانی که عقب افتادیم این موضوع را بیشتر احساس کردیم. ما تجربه اینکه در بعضی از بازی های قبلی هم عقب بیافتیم را داشتیم اما آنجا بازیکنان باتجربه مان توانسته بودند بازی را مدیریت کنند و به گل هم رسیده و بازی را مساوی کرده بودیم. نبود ماهینی، مسلمان و گرامی امروز در تیم ما تاثیر گذار بود و بازیکنان جوانمان بعد از دریافت گل نتوانستند خود را جمع و جور کرده و به بازی برگردند. به شهرخودرو و مهدی رحمتی تبریک می گویم و انشالله که بتوانیم در بازی های بعدی جبران کنیم.

 

گل زدن تا حد زیادی ذاتی است

 

ما در گلزنی زیادی خوب نبودیم و بازیکنان خط حمله مان بیشتر بازیکنان جوان هستند. در سه بازی گذشته و پیش از این بازی در ایجاد موقعیت خوب بودیم اما نتوانستیم موقعیت ها را به گل تبدیل کنیم. روی این نقطه ضعف کار می کنیم و سعی می کنیم آن را با تمرین کردن حل کنیم.  البته می می دانید که گل زدن تا حد زیادی ذاتی است.

 

درخشش دروازه بانمان مانع از دریافت گل های بعدی شد

 

بعد از گل تغییر سیستم داده و با دو مهاجم بازی کردیم که ضد حملاتی به حریف دادیم اما دروازه بانمان خوب عمل کرد و گل های بعدی را دریافت نکردیم.

سایپا ابراهیم صادقی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سایپا ابراهیم صادقی باتجربه مان سه بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۹۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل غیبت سعید صادقی برابر آلومینیوم

به گزارش “ورزش سه”، پرسپوليس در مرحله یک هشتم جام حذفی برابر آلومینیوم در اراک مصاف خواهد داد.

در این بازی سرخپوشان علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه و سعید صادقی را در اختیار نخواهند داشت. هافبک تکنیکی پرسپوليس پیش از اعزام این تیم به اراک، به دلیل سرماخوردگی از سفر بازماند.

سعید صادقی به دلیل ابتلا به ویروس شدید سرماخوردگی و تب و لرز، از اردوی سرخپوشان خارج شد تا سومین غایب تیمش در این بازی حساس لقب گیرد.

دیگر خبرها

  • نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!
  • ماتا: رشفورد در یورو احیا می‌شود
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • بادامکی: باید برابر آلومینیوم باتجربه‌تر بازی می‌کردیم/ پرتاب اشیاء از سمت هواداران حریف بود
  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد
  • موقعیت سوزی تراکتور در نیمه اول دیدار با ذوب آهن
  • دلیل غیبت سعید صادقی برابر آلومینیوم
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • میراثی که از تیم شمسایی در جام ملت‌ها باقی می‌ماند
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است