Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید سالم نظری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: آن عده از نویسندگان مرد و زن کهگیلویه و بویراحمد که تاکنون موفق به ارسال آثار به جایزه ادبی ملی «یوسف» نشده‌ اند می‌ توانند تا زمان اعلام شده نسبت به این کار اقدام کنند. 

وی افزود: آثار نویسندگان کهگیلویه و بویراحمد که متقاضی شرکت در جایزه ادبی ملی «یوسف» هستند باید به دبیرخانه استانی مستقر در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس این استان به نشانی یاسوج، خیابان شاهد ۱۱، پلاک هشت، یا به آدرس پست الکترونیکی این اداره ‌کل bonyadyasouj۲۰۱۵@gmail.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

com و یا از طریق فضای مجازی به شماره ۰۹۲۱۶۷۳۰۷۳۶ ارسال شود. 

مدیر واحد ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: موضوع اصلی داستان ‌های ارسالی از سوی نویسندگان کشور و این استان به جایزه ادبی ملی «یوسف» باید دفاع مقدس، دفاع از حریم اهل بیت (ع) و عبرت‌ های مقاومت و بیداری اسلامی باشد. 

نظری عنوان کرد: بخش ویژه جایزه ادبی ملی «یوسف» با موضوع مدافعان سلامت همزمان با سراسر کشور در کهگیلویه و بویراحمد نیز برگزار می ‌شود. 

وی ابراز داشت: تعداد صفحه ‌های آثار ارسالی به جایزه ادبی ملی «یوسف» از سوی نویسندگان کشور و کهگیلویه و بویراحمد نباید از ۱۵ صفحه (حدود چهار هزار کلمه) بیشتر باشد.   

مدیر واحد ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: آثار ارسالی به جایزه ادبی ملی «یوسف» نباید پیش از این در کتاب، نشریه، سایت و یا پایگاه اطلاع ‌رسانی کشوری و استانی چاپ و منتشر شده باشد. 

نظری اظهار داشت: آثار ارسالی به جایزه ادبی ملی «یوسف» باید به صورت تایپی و در ۲ قالب وُرد و پی.دی.اف  ارسال شود و برای ارسال نیز هیچ محدودیتی از نظر تعداد برای نویسندگان کشور و کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد. 

وی افزود: باید نام، نام خانوادگی، سال تولد، میزان تحصیلات، نشانی محل سکونت، شماره تلفن همراه و آدرس پست الکترونیکی نویسندگان آثار ارسالی به جایزه ادبی ملی «یوسف» در انتهای آنها درج شود.  

مدیر واحد ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: توجه به ویژگی ‌های بومی، پرداختن به حماسه‌ آفرینی‌ های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع وطن، حرم و سلامت و استفاده از زبان و گویش‌ های محلی و منطقه‌ ای امتیاز ویژه ای در جایزه ادبی ملی «یوسف» دارد. 

نظری عنوان کرد: زمان برگزاری آیین پایانی و اعلام برگزیدگان این دوره از جایزه ادبی ملی «یوسف» بهمن ماه امسال بوده و جوایز آن نیز شامل نفر اول ۳۰ میلیون ریال، نفر دوم ۲۰ میلیون ریال و نفر سوم نیز ۱۰ میلیون ریال است. 

کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس یک هزار و ۸۸۰ شهید، ۳۱۷ آزاده و افزون بر ۹ هزار جانباز تقدیم نظام و انقلاب  کرده است. 

برچسب‌ها بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد یاسوج ادبیات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد یاسوج ادبیات اخبار کنکور اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۹۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش آموزان

سرهنگ فلاحی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: از سال گذشته حوزه هنری و دفاتر حفظ آثار در شهرستان‌ها فعال شده و قرار است زندگینامه شهدای هر شهرستان توسط جوانان داوطلب در همان شهرستان به تحریر درآید.

وی افزود: سال گذشته ۲۰ عنوان کتابچه چاپ شد که هر کدام اختصاص به یک شهید دارد و به صورت جیبی قابل حمل است.

سرهنگ فلاحی بیان کرد: این کتابچه‌ها شامل زندگینامه، خاطرات و با وصیت نامه شهدا به همراه تعدادی عکس است تا دانش آموز با فضای دفاع مقدس آشنا شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: در مدارس هر شهرستان، کتابچه‌ها توزیع می‌شود تا دانش آموز قهرمانان خود را بشناسند.

سرهنگ فلاحی با بیان اینکه در حوزه تولید کتاب قلم و تجربه نویسندگان مهم اند، افزود: در خراسان جنوبی از نظر نویسنده توانمند مشکل داریم، به همین منظور با کمک دستگاه‌های هنری و برگزاری کارگاه در تقویت قلم نویسندگان تلاش خواهیم کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تصریح کرد: در حال حاضر ۱۵۶ نویسنده در حوزه دفاع مقدس داریم که ۲۳ نفرشان فعال اند و کتاب‌ها در حوزه‌های کودک، نوجوان، موسیقی، تئاتر، رمان، کتاب شعر، تاریخ شفاهی، خاطره، داستان و کتاب‌های اسنادی تالیف می‌شوند.

سرهنگ فلاحی گفت: در نمایشگاه کتاب که قرار است از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت در تهران برگزار شود به صورت حضوری و میدانی شرکت خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش آموزان
  • اهتمام نهاد کتابخانه های عمومی برای حمایت از آثار ادبیات پایداری
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • اختتامیه سومین جشنواره افتخار من
  • تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد