Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، شاهرخ کناری روز دوشنبه در نشست ستاد مقابله با کرونا اظهار داشت: خودروهای که بعد از ساعت ۲۱ در شهریاسوج تردد کنند هم جریمه می‌شوند.


وی افزود:این تصمیم برای جلوگیری از شیب صعودی آمارمبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان بویراحمد گرفته شده است.

فرماندار شهرستان بویراحمد با اشاره به فعالیت برخی از واحدهای گردشگری در شرایط کرونانی بیان کرد: ۶۱ واحد گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد مجوز فعالیت دارند و ۱۵۰ واحد غیرمجاز فعالیت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: هنوز برخی از مدیران شهرستانی و روسای شعب بانک‌ها کرونا را جدی نگرفته اند.


 آذر صفایی نیا اظهار داشت: برخی از باغ‌های آبشار در اواخر شب و در تاریکی شب در حالی که درهای آن‌ها بسته است مملو از جمعیت است که مسئول این شلوغی در باغ‌ها میراث فرهنگی است که باید ظرف یک هفته این مشکل برطرف شود.


وی با بیان اینکه افزون بر سه هزار و ۸۰۰ نفر از مبتلایان ویروس کرونا کارکنان ادارات، صنوف و شرکت‌ها هستند، افزود:هر اداره باید یک رابط بهداشتی داشته باشد و مسائل و مشکلات خود را با مرکز بهداشت در میان بگذارد.


رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج نیز در این نشست گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون افزون بر ۱۳ هزار نفر به بیمارستان شهید جلیل یاسوج مراجعه کردند که بیش از  هزار و پنج هزار نفر از آن‌ها در این بیمارستان بستری شدند.
سعید جاودان سیرت با بیان اینکه با اعمال محدودیت ها ورودی‌ بیماران کاهش پیدا کرده است افزود: در حال حاضر ۶۵ نفر در بیمارستان شهید جلیل یاسوج بستری هستند که ۲۰ نفر از آن‌ها در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.


رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج بیان کرد: تشخیص اولیه ویروس کرونا بسیار مشکل است چرا که این ویروس در شرایط جدید خود را تا یک ماه هم نشان می‌دهد.
 

برچسب‌ها ویروس کرونا کهگیلویه و بویراحمد یاسوج محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کهگیلویه و بویراحمد یاسوج ویروس کرونا کهگیلویه و بویراحمد یاسوج محدودیت های کرونا اخبار کنکور بیمارستان شهید جلیل یاسوج ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۰۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد

مهدی قمصریان در یاسوج افزود: در اغلب این حوادث، مقصر‌ها فاقد بیمه شخص ثالث بودند.

وی اضافه کرد: امسال پنجمین سالگرد تصویب قانون اجباری بیمه شخص ثالث است که بر این اساس دارندگان وسایل نقلیه موتوری موظف به داشتن بیمه شخص ثالث هستند.

قمصریان ادامه داد: برطبق این قانون ارائه هر گونه خدمت به وسایل نقلیه موتوری اعم از پلاک گذاری و کارت سوخت و سند مبتنی بر داشتن بیمه است.

مدیرعامل صندوق تامیین خسارت‌های بدنی کشور گفت: در کشور هم اکنون ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزاروسیله نقلیه موتورسیکلت وجود دارد که از این تعداد ۱۰ میلیون فاقد بیمه شخص ثالث هستند.

وی همچنین افزود: هم اکنون ۲۶ میلیون و ۵۰۰ هزار خودرو در کشور وجود دارد که از این تعداد دو میلیلون خودرو فاقد بیمه شخص ثالث هستند که پلیس موظف است این وسایل را متوقف کند.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • تجلیل مسئولان از مقام شامخ معلم در کلاسهای درس
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمالی کشور
  • وضعیت جاده‌ها / محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته اعلام شد/ این جاده ها تعطیلات آخر هفته یکطرفه می‌شوند
  • محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • اعلام محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد