Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان از آغاز روند بازسازی منازل تخریبی در مناطق آبگرفته استان، از هفته آینده خبر داد.

غلامرضا شریعتی در جلسه قرارگاه بازسازی مناطق آبگرفته و زلزله‌زده که امروز (۱۵ دی‌ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: از هفته آینده روند بازسازی منازل تخریبی آغاز می‌شود و دستور کار در خصوص منازل تعمیری نیز از قبل صادر شده و کار شروع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: امیدواریم با تمهیدات و مصوبه دولت و همچنین کمک‌های سازمان‌های دیگر از جمله بنیاد مستضعفان، منازل بیشتری بازسازی کامل شوند و منازلی که شرایط خوبی برای زندگی نداشتند به طور کامل احداث شوند. روند تعمیرات نیز باید گسترش یابد تا منازل بیشتری تعمیر شوند.

استاندار خوزستان گفت: در خصوص زیرساخت‌های این مناطق نیز تصمیماتی گرفته و اقداماتی خواهد شد. امیدواریم بتوانیم منازل مناطق محروم به ویژه در شهرستان ماهشهر در بندر امام خمینی(ره) و شهر چمران را سامان دهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان آبگرفتگي استاندار خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۰۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان سیاست ترکیه را «نرم» می‌کند

رجب طیب اردوغان پس از مذاکره با رهبر مخالفان «اوزگور اوزل» امروز جمعه گفت که تصمیم دارد «روند نرم‌تری» را در سیاست ترکیه آغاز کند.

به گزارش ایسنا، رئیس جمهور ترکیه روز پنجشنبه برای اولین بار در هشت سال گذشته، میزبان رهبر حزب اپوزیسیون جمهوری خواه خلق (CHP) ترکیه بود.

به گزارش اسپوتنیکف اردوغان پیش از این گفته بود که انتظار دارد در مورد تصویب قانون اساسی جدید در این جلسه بحث شود.

اردوغان به خبرنگاران گفت: به آقای اوزل گفتم که من در اولین فرصت در دفتر آنها بازدیدشان را پس می‌دهم. ترکیه به این کار احتیاج دارد. من می‌خواهم با انجام این دیدار در اولین فرصت، روند نرم شدن سیاست را در ترکیه آغاز کنم.

رهبر ترکیه افزود: با بازدید اوزل، سیاست ترکیه وارد «دوره‌ای بسیار نرم‌تر» شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده/ آماده باش ستاد‌های بحران در ۲ روز آینده
  • اسکان اضطراری در پی بارندگی در سنندج
  • اسکان اضطراری تعدادی از ساکنان خیابان طالقانی سنندج در پی بارندگی
  • اسکان اضطراری در پی بارندگی های شدید در سنندج
  • پادکست| تحلیل بازار طلا و ارز در هفته دوم اردیبهشت/ روند بازار‌ها در هفته آینده چگونه است؟
  • اردوغان سیاست ترکیه را «نرم» می‌کند
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی در خوزستان تا هفته آینده
  • بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی آغاز می‌شود
  • آغاز روند کاهشی دما در زنجان
  • باران کشور را فرا می‌گیرد؛ شدت بارش‌ها در این مناطق | سامانه بارشی جدید هفته آینده وارد می‌شود