Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون کشتی در ادامه سفرهای استانی خود به استان خراسان رضوی سفر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا دبیر برای بررسی کشتی در استان خراسان رضوی در شهر مشهد حضور یافت.

*جلسه دبیر با شورای شهر مشهد؛ دبیر: از کشتی مشهد به صورت ویژه حمایت کنید

به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رئیس فدراسیون کشتی که برای سفری دو روزه به مشهد رفته، در اولین جلسه کاری خود صبح امروز با حضور در شورای شهر مشهد، با رئیس و اعضای این شورا دیدار و گفت و گو کرد و گزارشی را از وضعیت کشتی کشور به آن ها ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر در این دیدار با تأکید بر اینکه کشتی هویت ملی کشورمان است و پهلوانان بزرگی و نامی نیز در خراسان بزرگ حضور داشته اند تصریح کرد: هر چه بیشتر به این رشته توجه شود، به فرهنگ و تاریخ و هویت این ملت و کشور توجه شده و کشتی را باید خارج از ورزش دید و در واقع کشتی جزئی از ایران محسوب می شود.

رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به کشتی گیران خراسان در دهه 70 شمسی گفت: شهر مشهد در گذشته قهرمانان بسیار بزرگی همچون برادران خادم، به دنیا معرفی کرده و پهلوانان این خطه مانند مصطفی طوسی، ابوالقاسم سخدری، احمد وفادار و یعقوبعلی شورورزی نیز جزء پهلوانان نامی ایران محسوب می شوند.

وی با اشاره به اینکه سابقه حضور در شورای شهر را دارد و می داند که این نهاد به چه میزان می تواند در کمک به رشته کشتی مؤثر باشد گفت: قطعا دست شورای شهر برای حمایت و دادن امکانات به کشتی باز است و شما دوستان می توانید که با کمک به کشتی مشهد بار دیگر کشتی این شهر را به روزهای اوج خود برسانید.

اعضای شورای شهر مشهد نیز در این نشست قول حمایت و همکاری با هیأت کشتی استان خراسان رضوی را دادند.

در این دیدار جمعی از پیشکسوتان کشتی و مسعود ریاضی رئیس هیأت کشتی استان خرسان رضوی نیز حضور داشتند.

*جلسه دبیر با مدیرکل ورزش و جوانان، مسئولین تربیت بدنی نیروهای مسلح و آموزش و پرورش

علیرضا دبیر در ادامه سفرهای استانی خود به خراسان رضوی جلسه ای را با مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار کرد و پس از آن نیز دیداری با مسئولین تربیت بدنی آموزش و پرورش، سپاه، نیروی انتظامی و ارتش داشت.

جلسه رئیس فدراسیون کشتی با مدیرکل ورزش و جوانان و مسئولین تربیت بدنی نیروهای مسلح  استان خراسان رضوی صبح امروز در شهر مشهد برگزار شد.

رئیس فدراسیون کشتی در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: تفکر شما باید المپیکی باشد و اگر اینگونه نباشد کشتی در استان حرکت نخواهد کرد و درجا خواهید زد.

وی ادامه داد: در دهه 70 کشتی خراسان و شهر مشهد حرف های زیادی برای گفتن داشت و بخشی از افتخارآفرینی کشتی در این دهه را کشتی گیران این خطه از کشور داشتند.

دبیر تأکید کرد: با این روش اگر بخواهید پیش بروید، پیشرفتی حاصل نخواهد شد و باید نگرش خود را نسبت به کشتی استان تغییر دهید.

رئیس فدراسیون کشتی در جلسه با مسئولین تربیت بدنی آموزش و پرورش، سپاه، نیروی انتظامی و ارتش نیز با اشاره به جایگاه بالای کشتی بعنوان ورزش اول و ملی در ایران گفت: حمایت های لازم از این رشته بعمل نیامده و اگر تمامی نهادها پای کار بیایند می توانیم بار دیگر شاهد حضور حداکثری علاقمندان به این رشته در باشگاه ها باشیم.

در این جلسه قرار شد سالن 22 بهمن مشهد که روزی قهرمانان در آن فعال بودند توسط آموزش و پرورش دوباره فعال و احیاء شود.

همچنین مقرر شد مسعود ریاضی رئیس هیأت کشتی نیز جلسه ای با فرمانده نیروی انتظامی استان در جهت حمایت از کشتی داشته باشد.

*در دیدار رئیس فدارسیون با شهردار مشهد؛ دبیر: کشتی مشهد باید به روزهای اوج خود بازگردد

رئیس فدراسیون کشتی در ادامه حضور خود در استان خراسان رضوی، بعد از ظهر امروز با محمدرضا کلایی شهردار مشهد دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار که با حضور مسعود ریاضی رئیس هیأت کشتی خراسان رضوی و عضو شورای شهر مشهد برگزار شد، دبیر خطاب به شهردار مشهد گفت: ورزش یکی از عوامل مهم سلامتی جسم و روح است و یکی از وظایف شهرداری ها نیز ادای مسئولیت اجتماعی خود در این زمینه است.

وی ادامه داد: در میان رشته های ورزشی، کشتی بعنوان پرافتخارترین ورزش ایران در عرصه های بین المللی شناخته می شود، ضمن اینکه این رشته در خون ایرانیان جا دارد و جزئی از فرهنگ و هویت آن ها محسوب می شود.

دبیر تصریح کرد: متأسفانه در سال های اخیر آنطور که باید به این رشته توجه نشده و ما شاهد این بودیم که جمعیت آماری کشتی در کشور به شدت نزول پیدا کرده و اگر چاره ای برای حل این مشکل نیاندیشیم، شاید در سال های نه چندان دور فقط نامی از کشتی بماند.

رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به اینکه مشهد مقدس بعنوان یکی از کلان شهرهای کشورمان محسوب می شود و شهرداری نیز یکی از نهادهای بزرگ و درآمدزا در این شهر است، تصریح کرد: شهرداری مشهد می تواند حمایت های ورزشی خود را بیشتر به کشتی معطوف کند تا این رشته بار دیگر در این شهر جان بگیرد.

وی ادامه داد: در سال های نه چندان دور کشتی گیران خراسانی و مشهدی، حرف های زیادی برای گفتن داشتند و شاهد افتخارآفرینی آن ها در میادین المپیک و جهانی بوده ایم.

دبیر تصریح کرد: شهرداری می تواند با در اختیار قرار دادن امکانات خود به هیأت کشتی استان، کمک حال کشتی مشهد باشد، ضمن اینکه، مشهد بعنوان یک شهر مذهبی و فرهنگی می تواند میزبانی رقابت های بین المللی را برعهده بگیرد و قطعا شهرداری در این موارد می تواند کمک های بسزایی به کشتی انجام دهد.

وی افزود: جای تیمی از استان خراسان رضوی در لیگ کشتی امسال خالی بود و امیدوارم که سال آینده با حمایت شورای شهر و شهرداری مشهد، شاهد حضور یک تیم از این شهر در لیگ برتر کشتی آزاد باشیم.

کلایی شهردار مشهد نیز در این دیدار گفت: شهر مشهد و خراسان بزرگ جایگاه پهلوانان و قهرمانان بزرگ کشتی ایران است و امیدوارم که با حمایت اعضای شورای شهر بتوانیم در خدمت کشتی مشهد باشیم.

وی ادامه داد: هیأت کشتی برنامه و درخواست های خود را به ما ارائه دهد و ما آن را در شورای شهر مطرح می کنیم و پس از تصویب، کار را عملیاتی می کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مدیرکل ورزش و جوانان رئیس فدراسیون کشتی مسئولین تربیت بدنی استان خراسان رضوی شورای شهر مشهد آموزش و پرورش شهردار مشهد کشتی استان هیأت کشتی کشتی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۰۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهکار دیگر ارتش یمن در دریای سرخ و اقیانوس هند

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد نیروهای یمنی دو ناوشکن آمریکایی و یک کشتی را در دریای سرخ هدف قرار داده‌اند.

به گزارش ایسنا، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن بامداد امروز سه شنبه از هدف قرار دادن دو ناوشکن آمریکایی و یک کشتی را در دریای سرخ هدف خبر داد و تأکید کرد این عملیات با موفقیت صورت گرفته است.

به گزارش المسییره، سخنگوی نیروهای مسلح یمن افزود: نیروهای مسلح یمن دو ناوشکن آمریکایی را در آب‌های دریای سرخ با پهپاد هدف قرار دادند.

وی در ادامه تصریح کرد: همچنین کشتی انگلیسی CYCLADES که پیش‌تر با مخفی‌کاری و دستکاری مقصد خود وانمود کرد عازم بندری دیگر است اما سر از بندر ایلات درآورد، با همکاری مشترک نیروی دریایی و یگان‌های موشکی و پهپادی یمن هدف قرار گرفت.

سرتیپ یحیی سریع خاطرنشان کرد در عملیاتی دیگر، با تعدادی پهپاد، کشتی صهیونیستی (MSC ORION) در اقیانوس هند هدف قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بعضی معلمان استان نذر خدمت انجام می‌دهند
  • شاهکار دیگر ارتش یمن در دریای سرخ و اقیانوس هند
  • جام بین‌المللی یا آبروریزی ملی! چرا جام تختی با این شکل برگزار می‌شود؟/ شعار بیلبوردهای شهردار را باور کنیم یا میزبانی درجه۳ دبیر را ؟
  • رئیس جمهور: آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است
  • جذب بیش از ۱۰۰۰ دانشجو معلم در گیلان
  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی