Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: مطمئن باشید بازی بعدی هم در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار خواهد شد.

خبرگزاری میزان - مهدی رحمتی، سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو بعد از پیروزی یک بر صفر عصر امروز (دوشنبه) تیمش مقابل سایپا هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران اظهاراتی درباره بازی و اتفاقات پیش از بازی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

*سایپا یکی از تیم‌های خوب لیگ است و عملکرد خوبی در فاز دفاعی و هجومی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم کادرفنی خوبی هم دارد. می‌دانستیم کار سختی داریم، ولی سایپا را به خوبی آنالیز کرده بودیم. در نیمه اول بچه‌ها تلاش‌شان را کردند و یکی دو موقعیت خوب داشتیم، ولی منادی به خوبی این موقعیت‌ها را مهار کرد.

*در ۱۵ دقیقه آخر نیمه اول بازی از دست‌مان در رفت و بازیکنان مقداری عصبی بودند، ولی با صحبت‌هایی که بین نیمه داشتیم، نیمه دوم توانستیم به گل برسیم. بعد از گل نیز بچه‌ها خیلی خوب از گل‌شان محافظت و چند موقعیت خوب ایجاد کردند، ولی باز هم منادی آنها را دفع کرد.

*صد درصد بهترین بازیکن زمین منادی (دروازه‌بان سایپا) بود که توپ‌های خوبی را از امین قاسمی‌نژاد و اکبر صادقی گرفت و در سطح بالایی کار کرد.

*عدم اجازه ورود تیم شهرخودرو به ورزشگاه امام رضا (ع) پیش از آغاز بازی؟ بحث بدهی و این مسائل را در جریان نیستم، ولی اگر اتفاقی رخ می‌دهد ما همه در این شهر باهم خانواده هستیم. مجموعه آستان قدس جزیی از مشهد است و ما که فرار نکرده‌ایم. این مسائل درون خانواده‌ای اصلا نباید به بیرون درز پیدا کند. به آقای تاج فیروز همین موضوع را گفتم و اعلام کردم در مشهد هستم و جایی نمی‌روم و مشکل را حل می‌کنیم. ایشان هم اجازه داد که تیم ما وارد استادیوم شود.

*نکته جالب‌تر این بود که صبح امروز به حساب آستان قدس واریزی داشتیم، ولی در بحث مقدار واریزی اختلاف نظر وجود داشت. آقای تاج فیروز اصرار داشت مابقی پولی بدهی را چک بدهیم، ولی در آستانه بازی نمی‌توانستم بروم و دسته چکم را بیاورم. مطمئناً ظرف فردا و پس فردا جلسه‌ای با حمیداوی خواهند داشت تا دیگر مشکلاتی اینچنین نداشته باشیم.

*مطمئن باشید بازی بعدی هم در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: صادقی: غیبت ۳ بازیکن‌مان خیلی در نتیجه تاثیرگذار بود

انتهای پیام/

برچسب ها: مهدی رحمتی شهرخودرو سایپا لیگ برتر فوتبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهرخودرو مهدی رحمتی شهرخودرو سایپا لیگ برتر فوتبال ورزشگاه امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۰۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود

جعفر رئیسیان زاده در این باره اظهار داشت: این برنامه با حضور تولیت معزز آستان قدس رضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مدیران ارشد ملی و استانی، با هدف تجلیل از کارگران به عنوان ارکان اصلی تولید و تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم، تدارک دیده شده است.
وی، با اشاره به اینکه این مراسم  روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه بعد از نماز مغرب و عشا در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این مراسم از ۲۵ هزار کارگر مشهدی به همراه خانواده‌هایشان تجلیل خواهد شد.
معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی خاطرنشان کرد:مدعوین به این مراسم از طریق کارفرمایان در کارخانجات مختلف شناسایی شده‌اند به طوری که سهمیه‌ای برای تجلیل از کارگران شاغل در هر کارگاه تولیدی و مجموعه فعال در امر تولید در نظر گرفته شده است.
رئیسیان زاده  ابراز داشت: ویژه برنامه های این مراسم شامل جشن خانوادگی، اجرای سرود و نماهنگ‌های مذهبی، برنامه‌های شاد برای کودکان، سخنرانی و نور افشانی است و در پایان مراسم، غذای متبرک رضوی به خانواده‌ها اهدا خواهد شد.
وی گفت: همچنین در این برنامه از تعدادی از کارگران نمونه که در راستای تولید کار ویژه و منحصر به فردی انجام داده‌اند نیز به نمایندگی از تمامی کارگران تقدیر به عمل خواهد آمد.

منبع: آستان نیوز

دیگر خبرها

  • معجزه لورکوزن؛ دهمین فرار از باخت بعداز دقیقه۹۰
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • جام حذفی فوتبال / رستگاری ملوان در دقیقه ۱۱۹
  • رستگاری ملوان در دقیقه پایانی/ شاگردان تارتار راهی ۱/۴ نهایی شدند
  • تساوی کسل کننده ملوان و سایپا در نیمه اول
  • بازی بعدی تیم ملی فوتسال کِی و با چه تیمی است؟