Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-27@15:47:19 GMT

«پایتخت» همچنان برگ برنده تلویزیون است

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۷۰۸۷۵

«پایتخت» همچنان برگ برنده تلویزیون است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بر اساس نظرسنجی تازه مرکز تحقیقات صدا و سیما، ۷۷٫۳ درصد مردم، بیننده برنامه‌های سیما بوده‌اند.

همچنین از میان سریال‌های جدیدی که روی آنتن رفته است، «خانه امن» از شبکه یک توانسته با کسب ۴۴٫۶ درصد مخاطب، عنوان پربیننده‌ترین مجموعه تلویزیونی این روزها را از آن خود کند. این سریال ۵۰ قسمتی که از ۱۰ آبان تا هشتم دی روی آنتن رفت، در مدت پخش توانست رضایت ۸۸٫۲ درصد از بینندگان را در حد زیاد کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سریال ۲۷ قسمتی «شرم» از شبکه سه هم توانست با جذب ۲۲٫۱ درصد مخاطب و کسب رضایت در حد ۷۹٫۱ درصد از بینندگان، در رتبه دوم قرار گیرد. این سریال از چهارم آذر روی آنتن رفت و ششم دی آخرین قسمتش پخش شد.

مجموعه تلویزیونی «بیگانه‌ای با من است» از شبکه دو هم که تاکنون ۲۲ قسمت از ۴۷ قسمت آن پخش شده، با ۲۱٫۱ درصد مخاطب و کسب رضایت در حد زیاد ۷۸٫۹ درصد، در جایگاه سوم قرار گرفته است.

در میان سریال‌های تکراری هم «پایتخت ۴» از شبکه آی‌فیلم توانسته ۲۶٫۷ درصد بیننده را به خود جذب کند که از بسیاری از مجموعه‌های تلویزیونی تازه سیما، از جمله «شرم» و «بیگانه‌ای با من است»، بیشتر است.

بر اساس این نظرسنجی، ۳۳ درصد پاسخگویان غیرتهرانی از شبکه‌های استانی، سریال‌های تکراری را دیده‌اند؛ ۱۸٫۳ درصد از پاسخگویان هم از طریق اینترنت بیننده تکرار سریال‌های سیما بوده‌اند.

۵۷۲۴۵

کد خبر 1472957

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سریال پایتخت سریال ایرانی تلویزیون بازیگران سینما و تلویزیون ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۰۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!

نتایج رصد و نظرسنجی‌های مختلف درباره میزان رویکرد مردم به سریال‌های نوروزی هشدار نگران کننده‌ای را به صدا درآورده است.

به گزارش خبرآنلاین، براساس این نظرسنجی سریال زیرخاکی ۱۹/۸۶ درصد مخاطب داشته و سریال رستگاری تنها موفق به جذب ۷/۳۴ درصد از مخاطبان صدا و سیما شده است. سریال هفت سر اژد‌ها نیز ۱۸/۱۶ درصد مخاطب داشته است! نکته مهم و قابل تامل در این نظرسنجی این است که ۵۴/۶۴ درصد مردم اصلا این ۳ سریال را ندیده اند.

به عبارت دیگر، صداوسیما علی رغم تدارک ویژه و پرهزینه شب عید و ماه مبارک، هنوز نتوانسته مخاطبان گذشته خود را پیدا کند. این ارقام نشان می‌دهد که صداوسیما همچنان دچار ریزش مخاطب بوده و طرح‌های تحول مدیران این سازمان نیز موفقیتی در پی نداشته است.

دیگر خبرها

  • حواشی جدید و پرحاشیه سریال پایتخت
  • ۶۹/۲ درصد مردم ایران تلویزیون تماشا می‌کنند
  • پایتخت دوباره خبرساز شد؛ حواشی جدید سریال پرتماشاگر تلویزیون
  • پایتخت دوباره خبرساز شد ؛ حواشی جدید سریال پرتماشاگر تلویزیون
  • نگاهی به هیاهوی جدید درباره سریال «پایتخت»
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!
  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • فیلم های سینمایی آخر هفته تلویزیون
  • (ویدئو) چهره باورنکردنی همسر نقی سریال پایتخت ۲۱ سال پیش در تلویزیون