Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علیرضا معزی روز دوشنبه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: ماه گذشته با تحقق «فاز اول سامانه جامع تجارت» گام بلندی برای استقرار دولت الکترونیک برداشته شد؛ پنجره‌ای‌ متمرکز برای ارائه‌ خدمت به بخش خصوصی در تجارت مدرن.

معزی افزود: سامانه‌ای که با یکپارچه‌سازی داده‌ها و ارائه‌ برخط آنها، شفافیت، نظارت و برنامه‌ریزی را به سطحی بی‌نظیر در ایران ‌رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: سامانه‌ای که با تسهیل کسب و کار و حذف امضاهای طلایی با رانت خواهد جنگید و با چیرگی بر معضل تعدد آمار، احتمال قاچاق، احتکار و فساد در مبادی مختلف را به حداقل خواهد رساند.

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس‌جمهوری تاکید کرد: امروز هم روز مهمی برای دولت الکترونیک در ایران است. تحقق طرح‌هایی همچون «سلامت الکترونیکی» و «سامانه جامع رفاه ایرانیان» به واقع اتفاقات بزرگی هستند که ممکن است در شلوغی اخبار آنچنان که سزاوار است، دیده نشوند.

معزی تصریح کرد: در سامانه رفاه ایرانیان با اتصال تمامی پایگاه‌های داده دولتی و تکمیل شناسنامه اقتصادی افراد، حمایت هوشمند از دهک‌های آسیب‌پذیر ارتقا یافته و سبدهای حمایتی دقیق‌تر اختصاص می‌یابد.

وی در این توییت افزود: با این سامانه وضعیت تخصیص کمک به شهروندان را می‌توان دقیق و برخط جویا شد و نیازی به رفتارهای تبلیغاتی نیست.

برچسب‌ها علیرضا معزی دولت سامانه جامع تجارت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علیرضا معزی دولت سامانه جامع تجارت علیرضا معزی دولت سامانه جامع تجارت اخبار کنکور سامانه جامع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۰۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد گفت: در راستای اجرای مصوبات سفر استاندار آذربایجان‌غربی به مهاباد و بازدید از محلات محروم احداث مرکز جامع سلامت در منطقه پشت‌تب در دستور کار قرار گرفت و اعتبار اولیه اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت، افزود: هم اکنون احداث این مرکز به شبکه بهداشت و درمان واگذار شده و تحویل پیمانکار برای شروع عملیات اجرایی شده است.

فرماندار ویژه مهاباد اضافه کرد: همچنین امسال احداث ۴ خانه بهداشت در روستا‌های تابعه شهرستان با هدف ارتقای بهداشت و سلامت مناطق روستایی در دست اقدام است.

عباسی ضمن قدردانی از همت خیّران سلامت در این شهرستان ادامه داد: ۳۰ میلیارد از طرف خیّران سلامت برای تکمیل طرح بخش دیالیز بیمارستان کمک شده است.

وی از راه اندازی خدمات شیمی‌درمانی هلال‌احمر مهاباد خبرداد و گفت: ۸۵ درصد هزینه درمان بیماران سرطانی توسط بیمه، ۱۵ درصد توسط بیمار و ۵ درصد هم از طرف هلال‌احمر تامین خواهد شد.

عباسی در پایان تکمیل مراحل ساخت ۲ بیمارستان تامین‌اجتماعی و ۳۵۰ تختخوابی مهاباد را جز اولویت‌های مدیریت شهرستان دانست و اظهار کرد: با تکمیل این طرح‌ها سرانه تخت بیمارستان شهرستان از میانگین کشوری نیز بالاتر خواهد رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • بررسی جامع کتاب آناتومی گری
  • آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم
  • تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی
  • آغاز به کار سامانه جامع برای خرید تضمینی گندم
  • تاریخ دقیق قرعه‌کشی جام حذفی ایران مشخص شد
  • افزایش قیمت‌های اجاره در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد شد؟
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • پیش‌بینی رییس اتحادیه املاک از قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳
  • کشف و ضبط ۸۴۰ بسته نیم کیلویی چای قاچاق
  • کشف محموله چای قاچاق در چهارمحال وبختیاری