Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتسال «دل سوختگان اهل بیت (ع) قم» در هفته سوم دور برگشت گروه دوم لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور بعد از ظهر دوشنبه به مصاف «پدیده فیروز کوه» رفت که در پایان نماینده قم با نتیجه ۵ بر ۲ از این تیم شکست خورد تا دلسوختگان با دو برد و دو تساوی و چهار باخت، ۸ امتیازی در جدول باقی بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتسال «دل سوختگان اهل بیت (ع)» قم در این مرحله با تیم‌های جنرال ویند سقز، فلز گرمسار، پدیده فیروزکوه، آیندگان بندرعباس و آروین قالا ماکو هم گروه است.

بازی‌های دور برگشت، از سیزدهم تا هفدهم دی ماه به صورت متمرکز به میزبانی گرمسار برگزار می‌شود.

نماینده قم فردا از ساعت ۱۵:۰۰ به مصاف تیم «آیندگان بندرعباس» خواهد رفت.

در پایان روز سوم در جدول گروه دوم این رقابت‌ها «سبحان فلز گرمسار» با ۱۶ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد، «پدیده فیروزکوه» ۱۴ امتیازی و در رده دوم، «آیندگان هرمزگان» با ۱۲ امتیاز در رده سوم و نماینده قم با کسب ۸ امتیاز از ۸ بازی در رده چهارم جدول ۶ تیمه قرار گرفته است.

«جنرال ویند سقز» ۷ امتیازی و «آروین قالا ماکو» ۵ امتیازی به ترتیب پنجم و ششم هستند.

دو تیم برتر این گروه به مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور صعود می‌کنند.

کد خبر 5114173

منبع: مهر

کلیدواژه: قم فوتسال لیگ دسته دو فوتسال اخبار ورزشی قم قاسم سلیمانی ویروس کرونا اولین سالگرد شهادت حاج قاسم آیت الله مصباح یزدی شیراز آمار کرونا آلودگی هوا کرمانشاه گرگان جبهه مقاومت عکس استانها بوشهر شهرستان کرج خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۱۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بایرن: نباید به رئال اجازه دهیم نفس بکشد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امروز در آخرین بازی پیش از مصاف برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، برابر اشتوتگارت با نتیجه ۳-۱ شکست خوردند. سرژ گنابری که در ترکیب ابتدایی باواریایی‌ها حاضر بود، ۶۴ دقیقه بازی کرد و تک‌گل تیمش روی پنالتی‌ای به ثمر رسید که او گرفته بود.

پس از پایان بازی او در گفت‌وگو با خبرنگاران در مورد شکست امروز، بحث‌های رختکن در مورد وضعیت مربی‌گری بایرن و بازی برگشت مقابل رئال مادرید صحبت کرد.

شکست ۳-۱؟
ما می‌دانستیم که بازی امروز آسان نخواهد بود. فکر می‌کنم تا ۱۵ دقیقه آخر که دو گل دریافت کردیم، خیلی خوب کار کردیم. اما قبل از آن ما شانس برد و ۳ امتیاز را داشتیم. به‌نظرم نتیجه نهایی عملکرد کلی ما را نشان نمی‌دهد و ما خوب کار کردیم.

بازی برگشت برابر رئال؟
باید از همان ابتدا موقعیت ایجاد کنیم و سپس آنها را بکشیم. نباید اجازه دهیم نفس بکشند و پشت هم موقعیت خلق کنیم. در بازی رفت شاید می‌توانستیم یکی دو گل دیگر بزنیم. باید مقابل دروازه بهتر کار کنیم.

بحث‌های رختکن درباره مشکلات مربی‌گری بایرن؟
البته که این یک موضوع در رختکن است، اما به هیچ وجه به ما به‌عنوان یک تیم فشار نمی‌آورد. چه کاری از دست‌مان برمی‌آید؟ مطمئنم که راه‌حل مناسب پیدا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شکست بایرن‌مونیخ و پیروزی پرگل دورتموند
  • ستاره بایرن: نباید به رئال اجازه دهیم نفس بکشد
  • شکست بایرن‌مونیخ در روز درخشش کاپیتان رویس
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!
  • استمرار بردهای پیاپی نوشاد عالمیان در گرند اسمش عربستان
  • جشنواره‌ گل دلسوختگان قم در بازی‌ تشریفاتی
  • صعود نوشاد عالمیان به جدول اصلی مسابقات عربستان
  • سومین شکست متوالی تاتنهام و کسب ۳ امتیاز شیرین چلسی در خانه
  • حمله نکونام به رکورد تاریخی پرسپولیس
  • مصاف نماینده فوتسال قم و هرمزگان در لیگ دسته یک