Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@17:46:36 GMT

تقاطع غیر همسطح صیاد شیرازی «نگین شهریار» خواهد شد

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۷۱۸۵۴

تقاطع غیر همسطح صیاد شیرازی «نگین شهریار» خواهد شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بهروز کاویانی توجه به حوزه سیما، منظر و فضای سبز شهریار را از اولویت‌ها برشمرد و در این باره اظهار داشت: فاز اول اجرای طرح در تقاطع غیر هم سطح شیرازی با اعتباری قریب به ۳۰ میلیارد ریال عملیاتی شده است و تلاش داریم این پروژه با زیباترین طرح ارائه شده به عنوان نگینی در غرب استان تهران بدرخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاویانی افزود: در فاز اول این طرح، بیشتر کارهای زیر ساختی انجام شده و ۲۰ مخزن آب ۱۰ هزار لیتری در مساحت ۴۰۰ متر مربع دیده شده که شرکت مجری در حال اجرای آن می‌باشد.

وی گفت: لوله گذاری تاسیساتی و مکانیکی، ایجاد دیواره سنگی، کاشت گونه‌های گیاهی متنوع در سه نقطه فاز اول طرح پیش بینی شده که قبلاً توسط شهرداری کار خاک برداری و خاک ریزی بخش عمده‌ای از پروژه نیز انجام شده است.

شهردار شهریار بیان داشت: استفاده از برج نوری را در فاز اول پروژه صیاد شیرازی یادآور شد و گفت: به صورت موقت برای ایجاد روشنایی پروژه از برج‌های نوری استفاده می‌کنیم و برای فاز دوم نورهای مخفی را برای زیبایی پروژه استفاده خواهیم کرد.

کاویانی از حذف کاشت چمن در طراحی فضای سبز این پروژه و جایگزین کردن آن با گونه‌های سرسبزتر و کم آب خبر داد و گفت: سطح این پروژه سنگی است ولی از آنجایی که شهریار به داشتن باغات سرسبز و خرم زبانزد است لذا در طراحی این پروژه بزرگ سعی و تلاش ما بر این است که این حس دلپذیر را را به عابران منتقل نمائیم.

وی ایجاد اتاقک نگهبانی، اجرای سیستم آبیاری قطره‌ای، ایجاد چاه‌های دفنی برای جلوگیری از آب گرفتگی و دیگر عملیات زیر ساختی را از اقدامات عمرانی در فاز اول این پروژه دانست.
کاویانی علت هزینه سنگین برای فاز اول پروژه غیر همسطح صیاد شیرازی را، ایجاد زیر ساخت‌ها و لوله گذاری‌های اصلی دانست و گفت: تمام تلاش ما بر این است که این پروژه همانند الماس در شهریار بدرخشد.

کد خبر 5114222

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری شهریار بهروز کاویانی احداث تقاطع غیرهمسطح قاسم سلیمانی اولین سالگرد شهادت حاج قاسم آیت الله مصباح یزدی ویروس کرونا شیراز کرمانشاه آمار کرونا آلودگی هوا گرگان جبهه مقاومت بوشهر عکس استانها شهرستان کرج خطبه های نماز جمعه فاز اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۱۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوچرخه‌هایی که در تهران محو شدند/ شانس گرفته شده از مردم را به آنها بازگردانیم

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید جعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سی و دومین جلسه شورای شهر تهران و پس از ارائه گزارش محله گردی توسط یکی از اعضای شورای شهر و با اشاره به وضعیت دوچرخه های رها شده در محله جوادیه گفت: اینکه شهروندان به چه شکل و به چه نحوه‌ای از دوچرخه‌ها استفاده ‌کنند به انتخاب مردم خواهد بود، مهم این است که دوچرخه‌هایی که سرمایه این شهر بودند و اکنون بدون هیچ دلیل منطقی محو شده‌اند و صدها و هزاران میلیارد تومان از اموال این شهر درحال از بین رفتن است را احیاء کنیم.

وی تصریح کرد: مدیریت شهری باید شانس گرفته شده از مردم را دوباره به آنها برگرداند ، به راحتی می‌توان از این دوچرخه‌ها در خیابان‌ها یا حد فاصل مراکز اموزشی و تجاری تا ایستگاههای حمل و نقل عمومی استفاده کرد اما متاسفانه در حالی که این امکانات وجود دارد مردم را محروم کرده‌ایم و حقشان را از آنها سلب کرده‌ایم.   تشکری هاشمی با اشاره به برگزاری مناقصه برای ساماندهی به وضعیت دوچرخه ها گفت: گویا چندین مرتبه مناقصه برگزار و برنده نیز مشخص شده اما با گرفتاری در یک سیکل معیوب اداری کار متوقف شده است.   رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: تقاضای من این است که اجازه دهند مردم شهر از امکان دوچرخه سواری استفاده کنند بارها انجمن‌هایی که مرتبط با دوچرخه هستند به کمیسیون مراجعه کرده‌ و از ما خواستند که مانع استفاده از دوچرخه نباشیم.   وی افزود اخیرا با مدیرعامل محترم سازمان ترافیک جلسه ای در همین خصوص داشتیم که قول دادند در اسرع وقت موانع را مرتفع نمایند.   وی با اشاره به پروژه در حال تکمیل اتصال بزرگراه شهید نواب به بزرگراه شهید تندگویان گفت: آنطور که متوجه شده‌ایم این پروژه مانع دسترسی به محله جوادیه خواهد شد و مشکلاتی را برای اهالی منطقه ایجاد می‌کند باید هرچه سریعتر جلساتی برگزار شود تا مشکلی برای ساکنین ایجاد نشود و اگر قرار است کاری برای مردم انجام دهیم مشکلی برای آنها ایجاد نکنیم و با افتتاح این پروژه زحمتی برای مردم ایجاد نکنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دوچرخه‌هایی که در تهران محو شدند/ شانس گرفته شده از مردم را به آنها بازگردانیم
  • اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • (تصاویر) دانشجویان شیرازی هم تجمع کردند
  • ادای احترام جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا به شهدای هویزه
  • چاره‌ای جز احداث تقاطع سپاه نداریم
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • دمیده شدن دوباره امید در کالبد دریاچه ارومیه/ حال خوش این روزهای نگین فیروزه‌ای آذربایجان
  • حال خوش این روزهای نگین فیروزه‌ای آذربایجان