Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@11:37:49 GMT

مرکز و جنوب استان اردبیل یخبندان می شود

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۷۲۰۴۳

مرکز و جنوب استان اردبیل یخبندان می شود

گروه استانها-مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: ابرناکی هوای استان اردبیل تا پایان هفته ادامه دارد. - اخبار استانها -

سیاوش محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: براساس بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی استان طی امروز بر میزان ابرناکی در غالب مناطق استان افزوده شده و  تا چهارشنبه (17 دی) ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به  تداوم جوی پایدار تا اواسط هفته آینده در استان افزود: استقرار هوای سرد و یخبندان طی ساعات شبانه و صبحگاهی همچنان در نواحی مرکزی و جنوبی استان ادامه خواهد داشت و لذا به هم استانی‌ها توصیه می‌شود که در مصرف حامل های انرژی بویژه گاز صرفه‌جویی کنند.

هواشناسی ایران 99/10/8|بارش برف و باران در 11 استان/ هشدار ریزش بهمنهواشناسی ایران 99/10/9|هشدار ریزش بهمن در برخی مناطق کشور/ افزایش آلودگی هوا در کلان شهرهاهواشناسی ایران 99/10/10| هشدارهای مهم سازمان هواشناسی به کشاورزان/ افزایش آلودگی هوا در 8 شهر

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: برخی محورهای ارتباطی و مواصلاتی استان نیز هم‌اکنون مه‌آلود است که از مردم خواهشمندیم مسیرهای جایگزین را استفاده کنند تا حد امکان مشکلی در این زمینه پیش نیاید و بتوانیم سلامتی رانندگان را تضمین کنیم.

محمدی تصریح کرد: از روز سه شنبه در نواحی مرکزی و جنوبی شاهد وزش باد جنوبی و افزایش تدریجی دما بویژه در طول روز خواهیم بود که با توجه به شرایط خاص آب و هوایی منطقه انتظار داریم کوهنوردان از صعود به ارتفاعات پرهیز کنند.

وی افزود: انتظار می‌رود در مدیریت مصرف انرژی به خصوص در ایام سرد سال و مدیریت دمای گلخانه‌ها و دامداری‌ها نیز با کاهش دما در استان جزو اولویت‌های اساس برای فعالان این عرصه‌ها است که باید در این زمینه اهتمام جدی برای کنترل دما در استان وجود داشته باشد.

انتهای‌پیام/131/ت

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۲۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود خیرجو عصر شنبه در نشست با فرماندار کوثر و بررسی مسایل آب و فاضلاب این شهرستان اظهار کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اولویت دولت سیزدهم در مناطق مختلف است و ما نیز بر همین اساس پروژه های پیشران را در نقاط مختلف استان اردبیل به سرانجام می رسانیم.

وی با بیان اینکه اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه های فاضلاب شهرستان کوثر اختصاص می یابد، خاطرنشان کرد: وضعیت منابع آب و روند آبرسانی به مردم شهرها و روستاهای کوثر بررسی شده و در این جلسه تصمیمات لازم برای تکمیل این پروژه اتخاذ می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم دانست و گفت: برای تکمیل پروژه‌هایی که مشمول زمان شده‌اند، دولت سیزدهم به میدان آمده و لازم است برای تحقق هرچه سریعتر آن اقدامات اساسی صورت گیرد.

خیرجو با تاکید بر اینکه باید در مسیر خدمت‌رسانی به مردم شاهد تلاش‌های مضاعفی باشیم، تصریح کرد: پروژه های آبرسانی به روستاهای کوثر باید بهبود یابد که در این راستا و به منظور تامین آب شرب در شهر و روستاهای تحت پوشش برخی برنامه های کوتاه مدت و میان مدت آبرسانی در دست اقدام است.

کد خبر 6096630

دیگر خبرها

  • رویدادهای شدید آب و هوایی در ایران و جهان تکرار می‌شود
  • خبر وحشتناک از وضع آب و هوایی زمین در سالی که گذشت
  • دمای هوا افزایش می‌یابد
  • رکورد شاخص‌های آب و هوایی جهان در سال ۲۰۲۳ شکسته شد
  • رکورد شاخص‌های آب و هوایی جهان ۲۰۲۳ شکسته شد
  • شرایط جوی ناپایدار در استان اردبیل تداوم می‌یابد
  • نرخ دلار و یورو در مرکز مبادله ارز
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت
  • صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در استان قزوین 
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شود