Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@23:59:57 GMT

حمله مدیرعامل آلومینیوم به کمیته داوران

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۷۲۰۷۶

حمله مدیرعامل آلومینیوم به کمیته داوران

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک از عملکرد داور دیدار تیمش برابر استقلال تهران به شدت انتقاد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، سعید عباسی با بیان اینکه هفته گذشته به کمیته داوران بابت انتخاب داوری شجاع و نترس برای دیدار با آلومینیوم هشدار داده بودیم، اظهار کرد: با توجه به اتفاقات پیش آمده در بازی های گذشته و اشتباهات متعدد داوری در بازی های آلومینیوم، از کمیته محترم داوران خواهش کرده بودیم که در انتخاب داوری شجاع و نترس دقت کنند و ظن و گمان‌ها را به سمت و سوی ملاحظات بازی دربی نبرند، اما متاسفانه داور بازی با استقلال تحت تاثیر شهرآورد سوت زد و دو پنالتی مسلم تیم آلومینیوم را نگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او ادامه داد: متاسفانه داور در این دیدار ملاحظه شهرآورد استقلال و پرسپولیس را کرد و در همان دقیقه نخست بازی پنالتی مسلم تیم ما را نگرفت و همین موضوع باعث شد که روند بازی تغییر کند.

 

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم تصریح کرد: در ادامه بازی هم داور در دفعات مختلف می‌توانست به بازیکنان تیم استقلال اخطار نشان دهد که با ملاحظه بازی شهرآورد، از این کار خودداری کرد تا تیم ما در عین شایستگی از کسب امتیاز در استادیوم آزادی باز بماند.

 

عباسی تاکید کرد: متاسفانه در دیدارهای تیم آلومینیوم در این فصل از مسابقات لیگ برتر، داورانی که تجربه قضاوت کمی داشتند، به‌عنوان داور انتخاب شدند که همین موضوع باعث شد امتیازات زیادی از تیم ما گرفته شود.

 

او با تمجید از عملکرد بازیکنان تیم آلومینیوم در این بازی عنوان کرد: بازیکنان ما در این بازی در طول ۹۰ دقیقه عملکرد قابل قبولی داشتند و در نیمه اول حتی می توانستیم از استقلال پیش باشیم که با اشتباهات داوری و کم تجربگی بازیکنان، سه امتیاز بازی را از دست دادیم.

 

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک یادآور شد: ما بابت باخت در این بازی ناراحت نیستیم، بلکه انتظار داریم نتایج بازی‌ها در زمین و با بازی و قضاوت جوانمردانه رقم بخورد. کمیته داوران باید در انتخاب داوران دقت کرده و ملاحظات را کنار بگذارد. تیم ما محلی برای با تجربه شدن داوران نیست و با این قضاوت‌ها بخش خصوصی و سهام‌داران از تیم‌داری دلسرد شده و شاید عطای تیم‌داری را به لقایش ببخشند و به هیچ عنوان تداوم این اشتباهات داوری علیه آلومینیوم پذیرفتنی نیست.

سعید عباسی آلومینیوم اراک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سعید عباسی آلومینیوم اراک تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۲۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏

به گزارش "ورزش سه"، داوری در لیگ یک فرانسه این روزها بیش از ‏هر زمان دیگری جنجالی است تا جایی که رئیس کمیته داوران این ‏کشور در یک برنامه تلویزیونی پذیرفت که در لیگ فرانسه بحران ‏داوری به وجود آمده است. ‏

امروز در ادامه این جنجال‌ها یک داور دو روز پیش از مسابقه‌ای که ‏قرار بود در آن سوت بزند از بازی کنار گذاشته شد و به حالت تعلیق ‏درآمد. رسانه‌های فرانسوی اعلام کردند جرمی پینیارد که قرار بود ‏پس‌فردا یکشنبه دیدار دو تیم رن و برست را سوت بزند امشب ‏متوجه شد که به دلیل تصمیم‌های جنجالی‌اش در دیدار مارسی و ‏نیس از داوری این مسابقه کنار گذاشته شده است. ‏

کمیته داوران لیگ یک اعلام کرد این داور در دیدار جنجالی مارسی و ‏نیس دو تصمیم اشتباه داشته که در جریان بازی اثرگذار بوده است. ‏او ابتدا فارس مومبانا بازیکن مارسی را به اشتباه با کارت قرمز جریمه ‏کرد و سپس به دلیل خطایی که ظاهرا روی لئوناردو بالردی گرفته ‏شده بود یک پنالتی به سود مارسی اعلام کرد. پنالتی‌ای که توسط ‏اوبامیانگ به گل تبدیل شد. بازی دو تیم که چهارشنبه شب به ‏میزبانی مارسی برگزار شد با تساوی 2-2 به پایان رسید. ‏

دیگر خبرها

  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • دلیل محرومیت چی‌چی اوغلو از المپیک؛ آنتونیو کوتاه می‌آید؟
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • مدیرعامل آلومینیوم: سیدحسین باید زودتر می‌رفت
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است