Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان وبلوچستان گفت: اخذ مشاوره در موضوعات مختلف از احزاب و تشکلها یک ضرورت است و در این راستا سعی خواهیم شد به اقتضای نیاز در کارگروه ها و نشست های تخصصی از نمایندگان خانه احزاب دعوت شود.

به گزارش ایسنا ابوذرکوثری ۱۵ دیماه در نشست خانه احزاب استان ضمن تاکید بر نقش و جایگاه احزاب در توسعه همه جانبه استان هدف از برگزاری نشست را پیگیری مشکلات داخلی خانه احزاب از لحاظ تامین حداقل امکانات و تجهیزات، کمک به تامین هزینه های جاری و بروز رسانی مجوزها و رفع اشکالات فعالیت قانونی و انطباق فعالیت احزاب با قانون جدید ابلاغی از وزارت کشور اعلام نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اخذ مشاوره در موضوعات مختلف از احزاب و تشکلها یک ضرورت است و در این راستا سعی خواهیم کرد به اقتضای نیاز در کارگروهها و نشستهای تخصصی از نمایندگان خانه احزاب دعوت بعمل آوریم تا نقطه نظرات و پیشنهادات خود را اعلام و تبیین نمایند. 

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان وبلوچستان با تاکید بر لزوم نگاه واقع بینانه به مسائل استان و لزوم درک متقابل از  مشکلات، هم از سوی احزاب و هم از سوی دولت هدف از این کار را در راستای تقویت حکمرانی مطلوب عنوان کرد.

 وی افزود: تجربه حاصل از این همکاری می تواند ضمن کارآمد کردن تصمیمات دستگاههای اجرایی، به درگیر کردن بیشتر نمایندگان احزاب با مشکلات بعضا پیچیده انجامیده و نگاه واقع گرایانه و مطالبه گری منطقی را در بین احزاب تقویت کند. 

کوثری با بیان اینکه احزاب حسب اساسنامه و فلسفه وجودی لزوما باید در چارچوب اهداف ومنافع ملی عمل نموده و از تقلیل گرایی قومی یا مذهبی بپرهیزند افزود: در استان سیستان و بلوچستان تقویت  وحدت و برادری و انسجام اجتماعی باید سرلوحه کار همه ارکان دولت، حاکمیت، احزاب، تشکلهاو سایر نهادهای غیر دولتی باشد.

معاون استاندار در پایان اظهار امیدواری کرد: که جلسات مشترک به صورت مرتب بین خانه احزاب و معاونت سیاسی برگزار گردد تا با نگاه واقع بینانه طرفینی به اهداف مندرج در اساسنامه که همان تقویت نقش آفرینی احزاب است و به نفع دولت نیز هست دست پیدا کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سيستان و بلوچستان خانه احزاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۲۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف عوارض و کمیسیون‌های ماده ۵، ۷ و ۱۰۰ در سال ۱۴۰۳

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران بر تعیین تکلیف عوارض و کمیسیون‌های ماده ۵، ۷ و ۱۰۰ برای روزهای پایانی سال ۱۴۰۳ تاکید کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دومین هم‌اندیشی شهرداران مناطق 22 گانه شهر تهران در سال 1403 با حضور عباس شعبانی؛ معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، حمیدرضا صارمی؛ معاون شهرسازی و معماری و لطف‌اله فروزنده؛ معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران به میزبانی معاونت هماهنگی و امور مناطق برگزار شد.

عباس شعبانی؛ معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران ضمن اشاره به تشکیل جلسات تخصصی در راستای برنامه‌ریزی درآمدی سال 1403 مناطق 22 گانه بر ضرورت تحقق برنامه‌ریزی ماهانه مناطق در راستای رسیدن حداکثری به اهداف پیش بینی شده تاکید کرد.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران از در نظر گرفتن برنامه فصلی برای مناطق 22 گانه خبر داد و اظهار کرد: ما امسال به تفکیک هر فصل بر مبنای زمان‌بندی مشخص هدف فصل مورد نظر را محقق خواهیم کرد و هدف‌گذاری برای سال پیش رو با در نظر گرفتن سقف‌های درآمدی پیش‌بینی شده است که باید در راستای ارائه خدمات بهتر و کیفی‌تر به شهروندان صرف شود.

شعبانی حل کردن موضوعات مشترک و تخصصی و موارد خاص مناطق 22 گانه را اولویت 2 ماه ابتدایی سال 1403 دانست و افزود: باید این موارد در راس همه موضوعات قرار بگرد تا همه موضوعات مربوط به مناطق 22 گانه خصوصاً در مباحث مربوط به عوارض و کمیسیون های ماده 5، 7 و ماده 100 برای روزهای پایانی سال 1403 تعیین تکلیف و برطرف شود.

حمیدرضا صارمی؛ معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران در ادامه ضمن تشکر از معاون هماهنگی و امور مناطق و شهرداران مناطق 22 گانه در راستای فعالیت‌ها و تلاش‌های بی‌وقفه در سال 1402 افزود: با وجود تغییر متغیرهای مربوط به قانون درآمدهای پایدار شهری با فعالیت همه‌جانبه مناطق، سال 1402 را با تحقق اهداف پیش‌بینی شده پشت سر گذاشتیم.

معاون شهرسازی شهرداری تهران با توجه به پشت سرگذاشتن روز معمار و تبریک این روز گرامی به همه معماران گفت: ان‌شاءالله آینده شهر تهران بتواند یک شهر با کیفیت برای زندگی شهروندان باشد.

لطف‌اله فروزنده؛ معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران ضمن تقدیر از عملکرد مناطق 22 گانه در سال 1402 گفت: هر منطقه باید یک بسته اطلاع‌رسانی پروژه‌های مهم شهری که در راستای خدمت‌رسانی بیشتر و بهتر به شهروندان در حال انجام است را با یک شیوه مدون و اثرگذار تدوین به اطلاع مردم رساند.

فروزنده در ادامه از اختصاص بودجه مختص به مناطق 22 گانه در جهت تحقق فعالیت‌های عمرانی خبر داد.

مهدی شریفیان؛ مدیرکل برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی معاونت هماهنگی و امور مناطق در ادامه این جلسه به ارائه گزارشی از موضوعات تخصصی مناطق در حوزه شهرسازی، و مالی و اقتصاد شهری و ارائه پیشنهادات ویژه مختص هر منطقه برای رفع این موضوعات پرداخت.

در پایان این نشست شهرداران مناطق 22،21،2،1،3،15،13به بیان چالش‌ها و پیشنهادات در خصوص تحقق حداکثری اهداف پیش‌بینی شده برای مناطق در سال 1403 پرداختند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب اعلام شد
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • ملایر میزبان نخستین جشنواره موسیقی تاک
  • سندرم تراکم،بلای جان کلانشهرها/ ضرورت تغییرالگوی ساخت مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار
  • اعزام بیش از ۲۰۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • تعیین تکلیف عوارض و کمیسیون‌های ماده ۵، ۷ و ۱۰۰ در سال ۱۴۰۳