Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، احمدی مدیر امور آبفا شهرستان سرپل ذهاب گفت : با همت و تلاش واحد معاونت بهره برداری و توسعه آب و پرسنل زحمت کش امور آبفا این شهرستان مشکل قطعی آب مجتمع سرباغ گلین بخش قلعه شاهین سرپل ذهاب برطرف گردید.

او گفت : مجتمع سر باغ گلین بخش قلعه شاهین در ۳۵ کیلومتری سرپل ذهاب واقع شده است و شامل ۴ روستای سرباغ گلین، روستای نجار، روستای چمن برآفتاب و روستای برآفتاب که در مجموع آب ۷۰۰ خانوار روستایی از این قسمت تامین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: متاسفانه به دلیل خرابی پمپ آب شرب تاسیسات، اهالی این ۴ روستا با قطعی آب مواجه شدند.

احمدی افزود: برای حل این مشکل از الکتروپمپ شناور ۴۵ کیلو واتی به وزن ۳۰۰ کیلو استفاده شد.

این مسئول افزود: متاسفانه، چون راه کوهستانی و صعب العبور بوده و امکان استفاده از ماشین آلات جهت حمل وسایل مورد نیاز نیست و باید پمپ جدید به دره‌ای به عمق ۶۰۰ متری که اتاقک پمپ در عمق ۳۰۰ متری دره قرار دارد انتقال داده میشد با مشکلات زیادی مواجه بودیم.

مدیر امور آبفا شهرستان سرپل ذهاب ادامه داد: برای حمل این پمپ که حدود ۳۰۰ کیلو وزن داشت، ۲۵ نفر از پرسنل زحمت کش این امور برای خدمت رسانی به مردم شریف روستا این پمپ را با دست حمل کرده و به محل اتاقک انتقال دادند.

او گفت: برای تعویض و نصب این پمپ بالغ بر چهل میلیون تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب و فاضلاب آب شرب قطعی آب آبرسانی سرپل ذهاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۲۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بافت قالی برای امور عام المنفعه در همت آباد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مسئول بسیج خواهران روستای بخ گفت: با همت بانوان روستای همت آباد نصرآباد دو سال قبل یک باب کارگاه قالیبافی جهت بافت قالی برای اماکن مذهبی تأسیس شد که تا کنون چهار تخته قالی برای امور عام المنفعه بافته شده است.

باخدایی افزود: با پیشنهاد جمعی از بانوان خیر و از دو سال پیش این کارگاه قالیبافی برای کمک به مفروش نمودن حسینیه‌ها و مکان‌های مذهبی آغاز شد. 

وی گفت: تا الان چهار تخته قالی برای امور عام المنفعه بافته شده که دو تخته از آن به سازمان حج و زیارت استان اهدا و دو تخته دیگر آن یه حسینیه‌ی همت آباد تقدیم شد.

دیگر خبرها

  • افتتاح مجتمع چند منظوره آوای کوچه فیلم در بروجرد
  • لایروبی حوضچه‌های ذخیره آب بخش شعیبیه شوشتر
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • پیش بینی صعود ۴۰هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیلزده زرآباد آغاز شد
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل زده
  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است
  • بافت قالی برای امور عام المنفعه در همت آباد