Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دیر، حسین ناظمیان‌پور شامگاه دوشنبه از وقوع دو تصادف در دو حادثه جداگانه در محورهای مواصلاتی شهرستان دیّر و مصدوم شدن ۱۰ تن خبر داد و با بیان اینکه حادثه اول ساعت ۱۸ به وقوع پیوست، اظهار داشت: این حادثه در جاده ساحلی بین روستای الی شمالی و شرکت متانول اتفاق افتاد و در آن دو دستگاه موتورسیکلت با هم برخورد که چهار مصدوم برجای گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسؤول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر افزود: بلافاصله بعد از اطلاع مرکز پیام سه آمبولانس از پایگاه فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ دیر و دروداحمد به محل حادثه اعزام و مصدومین را به بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان  منتقل کردند.

وی اضافه کرد: مصدومین یکی از موتورسیکلت ها دو نوجوان ۱۳ و ۱۴ ساله بودند که از ناحیه سر و پا دچار ضربه و شکستگی شده و حال یکی از آنها وخیم گزارش شده است.

وی ادامه داد: مصدومین موتورسیکلت دیگر نیز از کارگران شرکت متانول و دارای سن ۲۶ و ۳۲ سال بوده که از ناحیه سر، صورت و دست و پا دچار ضربه شدید شدند.

مسؤول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر با بیان اینکه حادثه دوم در جاده دوراهک به آبدان روبروی روستای سرمستان اتفاق افتاد، اظهار کرد: این حادثه ساعت ۱۸ و ۲۶ دقیقه با تماس با مرکز پیام فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ شهرستان دیّر مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری سمنداطلاع داده شد که بلافاصله تیم فوریت‌های پزشکی آبدان و دوراهک به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: خودرو سمند دارای ۶ سرنشین از یک خانواده و پنج نفر خانم و یک نفر آقا بودند که سن آنها در محدوده ۵ تا ۵۰ ساله بوده که از ناحیه سر، دست، پا و کمر دچار صدمه شدند که پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان انتقال داده شد.

ناظمیان‌پور تصریح کرد: در این حادثه بدلیل گیر افتادن راننده خودرو عملیات رهاسازی توسط نیروهای آتش نشانی آبدان انجام و توسط ناوگان اورژانس ۱۱۵ آبدان به بیمارستان امام خمینی(ره) منتقل شد.

وی با بیان اینکه علت این دوحادثه از سوی کارشناسان راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است یادآور شد: شهرستان دیّر دارای پنج پایگاه فوریت‌های پزشکی دیّر، درود احمد، بردخون، آبدان و دوراهک می‌باشد که آماده ارایه خدمات اورژانسی در سریع‌ترین زمان و در همه جا به صورت رایگان است.

گفتنی است توجه نکردن به قوانین راهنمایی و رانندگی، سرعت و سبقت غیرمجاز، خواب آلودگی و نامناسب بودن جاده ها از عوامل اصلی تصادف‌های جاده ای در شهرستان دیّر است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تصادف امام خمینی محورهای مواصلاتی درمان فوریت های پزشکی شهرستان دی ر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۲۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است

حسین درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن ضمن بیان اینکه امدادگران جمعیت هلال احمر طی یک هفته گذشته به ۱۳ حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان رسیدگی کردند، ابراز داشت: از بین این حوادث ۱۱ مورد واژگونی خودرو، یک مورد تصادف خودروها و یک مورد دیگر انحراف خودرو از جاده بوده است.

وی ضمن بیان اینکه بیشترین تعداد مجروحان در حوادث واژگونی مربوط به پژو ۴۰۵ کیلومتر ۱۵ محور میامی_شاهرود بوده است، افزود: این حادثه چهار مصدوم برجای گذاشته است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه تصادف پژو ۲۰۷ با خودرو آردی کیلومتر ۷۴ محور دامغان_سمنان دیگر حادثه مهم رانندگی استان بود، ابراز داشت: این حادثه منجر به مصدومیت چهار نفر شده است.

درخشان ضمن بیان اینکه انحراف سمند و برخورد آن با تپه کیلومتر ۱۶ محور آرادان_سرخه دیگر حادثه مهم رانندگی را رقم زد، تصریح کرد: این حادثه نیز سه مصدوم بر جای گذاشت.

وی بابیان اینکه خوشبختانه در این حوادث فوتی گزارش داده نشده است، افزود: حوادث رانندگی طی یک هفته گذشته در مجموع ۲۷ مصدوم داشته است.

کد خبر 6089579

دیگر خبرها

  • وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • یک فوتی و یک مصدوم در پی آتش سوزی و انفجار گاز نیشابور
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت (فیلم)
  • امدادرسانی به سه مصدوم در محور شهرکرد به بروجن
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • ۲ مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد