Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، خلیل زاد دوشنبه شب در یک رشته توئیت نوشت: من به دوحه و منطقه با این امیدواری برمی‌گردم که طرف ها در مرحله بعدی مذاکرات صلح افغانستان، به طور محسوسی پیشرفت خواهند کرد.

وی افزود: هر دو طرف باید نشان دهند که با مصالحه واقعی و مذاکره برای موافقت با یک تفاهم سیاسی در زودترین زمان ممکن و کاهش فوری قابل توجه خشونت/آتش بس، به نفع مردم افغانستان عمل می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلیل زاد در توئیت دیگری نوشت: سطح فعلی خشونت، از جمله قتل های هدفمند، پذیرفتنی نیست. آنهایی که خشونت را تداوم می‌بخشند، می‌خواهند روند صلح و آینده کشور را تضعیف کنند. آنان نمایندگان مردم افغانستان نیستند که آرزوی صلح دارند.

وزارت خارجه آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد که خلیل زاد به قطر و همچنین افغانستان، پاکستان و ترکمنستان سفر خواهد کرد.

براساس این بیانیه، خلیل زاد در قطر با طرف های مذاکره کننده افغانستانی و در کابل با رهبران افغانستان دیدار می کند.

وی همچنین از همسایگان افغانستان خواهد خواست تا از پایان خشونت در این کشور و راه حل سیاسی برای بحران افغانستان حمایت کنند.

برچسب‌ها وزارت خارجه آمریکا قطر پاکستان ترکمنستان افغانستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت خارجه آمریکا قطر پاکستان وزارت خارجه آمریکا قطر پاکستان ترکمنستان افغانستان اخبار کنکور خلیل زاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۲۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش بایدن به اعتراض دانشجویان حامی فلسطین

آفتاب‌‌نیوز :

بایدن، رئیس جمهوری آمریکا پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت طی سخنرانی خود درباره تظاهرات دانشجویان خواهان پایان جنگ غزه و متفرق کردن اعتراضات در دانشگاه‌های آمریکا، گفت: تظاهرات مسالمت‌آمیز در ایالات متحده مورد قبول است، اما خشونت ضدقانون است. آسیب زدن به دارایی‌های عمومی جزو آزادی بیان نیست.

به نوشته العربیه؛ رئیس جمهوری آمریکا با بیان اینکه با ورود گارد ملی به دانشگاه‌های‌مان مخالفیم گفت: یهودی‌ستیزی در دانشگاه‌های ما جایی ندارد. نظم باید در همه مراکز دانشگاهی آمریکا حکمفرما شود. اعتراضات باید در چارچوب قانون و بدون خشونت، نفرت‌پراکنی یا تخریب برگزار شود. حق اعتراض تضمین شده است، اما آشوب جایز نیست.

جو بایدن گفت: اعتراضات تغییری در سیاست‌های من در خاورمیانه نخواهد داد.

منبع: سایت انتخاب

دیگر خبرها

  • خشونت علیه دانشجویان و اساتید ذات واقعی آمریکا را نشان داد
  • نماینده شیراز: طبل رسوایی غرب و غربگرا‌ها با هم به صدا در آمده است
  • بازداشت ۲ هزار نفر از معترضان حامی فلسطین در آمریکا
  • واکنش بایدن به اعتراض دانشجویان حامی فلسطین
  • واکنش در سازمان ملل به خشونت علیه دانشجویان آمریکا
  • واکنش گزارشگر سازمان ملل به خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • وزیر صنعت و تجارت طالبان به ایران سفر کرد
  • خشونت در دانشگاه‌های آمریکا برای حفظ آبرو است
  • نماینده پارلمان عراق: سفیر آمریکا از عراق اخراج شود
  • خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان؛ پرتاب معترضان از روی پله! + فیلم