Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، هیلاری کلینتون وزیر خارجه اسبق آمریکا که در انتخابات سال ۲۰۱۶ رقیب دونالد ترامپ، رئیس جمهور فعلی این کشور بود ضمن انتقاد شدید از اقدامات اخیر وی با انتشار پیامی در فضای توئیتر نوشت:

تنها موضوعی که در حال حاضر ما و مردم آمریکا با آن روبرو هستند، یک رئیس جمهوری است که چیزی برای از دست دادن ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی صرفا قصد دارد تا مردم را از واقعیت موجود دور کند و اهمیتی نمی‌دهد که این اقدامات و تلاش‌های بیهوده تنها سلامتی، امنیت و دموکراسی آمریکا را به خطر می‌اندازد.

دونالد ترامپ که در انتخابات ۲۰۲۰ مغلوب رقیب دموکرات خود، جو بایدن شده است، تمام تلاش خود را برای اثبات تقلب در این فرآیند می‌کند و بتازگی نیز مکالمه‌ای از وی و وزیر داخلی ایالت جورجیا منتشر شده است که در آن درخواست می‌کند تا آرایی به نفع وی پیدا کنند.

بیشتر بخوانید:

واکنش دموکرات ها به جنجال تلاش ترامپ برای تقلب در انتخابات

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات آمریکا کلینتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۲۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود؛ غزه محور اصلی گفت‌وگو با مقامات سعودی

وزیر خارجه آمریکا دوشنبه و سه‌شنبه آینده به عربستان سعودی سفر و در مورد تلاش‌های جاری برای دستیابی به آتش بس در غزه رایزنی خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، وزارت امور خارجه آمریکا شنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد آنتونی بلینکن دوشنبه و سه شنبه آینده به عربستان سفر خواهد کرد تا در مورد تلاش های جاری برای دستیابی به آتش بس در غزه با مقامات سعودی گفت‌وگو کند.

در ادامه بیانیه آمده است: وزیر خارجه آمریکا در سفر خود به عربستان بر اهمیت جلوگیری از گسترش درگیری و تلاش برای دستیابی به صلح و امنیت در منطقه تأکید خواهد کرد.

وزارت خارجه آمریکا در ادامه اعلام کرد بلینکن در سفر خود به عربستان سعودی در نشست وزیران شورای همکاری خلیج فارس با هدف تقویت هماهنگی امنیت منطقه ای شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تشکل‌های دانشجویی غزه دوشادوش جنبش دانشگاهی تاریخ ساز در آمریکاست
  • سفر وزیر خارجه آمریکا به عربستان | گفت و گوی مهم برای آتش بس در غزه
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود؛ غزه محور اصلی گفت‌وگو با مقامات سعودی
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • رشیدی: برخورد با دانشجویان آمریکایی نشان‌دهنده دموکراسی پوشالی آمریکاست
  • جنبش «همبستگی با غزه» گوش مدعیان دموکراسی را کر کرده است
  • تلاش مزدوران اینترنشنال برای توجیه اقدامات وحشیانه پلیس آمریکا + فیلم
  • درخواست بلینکن از رئیس جمهور چین درباره ایران