Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک کاروان نظامی اشغالگران آمریکا دوشنبه شب هدف حمله گروه «قاصم الجبارین» قرار گرفت.

به گزارش برنا؛ کانال تلگرامی «صابرین‌نیوز» گزارش داد که دوشنبه شب یک کاروان لجستیک نظامیان اشغالگر آمریکا در شهرستان «الدجیل» استان «صلاح‌الدین» عراق (60 کیلومتری شمال بغداد) هدف حمله قرار گرفت.

مسئولیت حمله به این کاروان آمریکایی را گروه «قاصم الجبارین» برعهده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمان، منابع محلی عراق خبر دادند که دقایق پایانی دوشنبه شب صدای انفجاری مهیب در شرق بغداد شنیده شد.

برخی از فعالان و کاربران اینترنتی عراق نیز در صفحات توئیتر خود اعلام کردند که انفجاری در شرق پایتخت به وقوع پیوست.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سیاست خارجی عراق آمریکا حمله نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۲۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات برای محرومیت کاروان رژیم صهیونیستی از حضور در المپیک

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، صد‌ها تن از مردم معترض در حمایت از فلسطینی‌ها در برابر جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، در مقابل مقر کمیته برگزاری بازی‌های المپیک در دهکده سن دونی در حومه پاریس گرد هم آمدند و خواهان محرومیت یا حداقل اعمال محدودیت برای کاروان رژیم صهیونیستی برای این بازی‌ها شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


معترضان با اشاره به محرومیت ورزشکاران روسی از حضور در این بازی‌ها با پرچم کشورشان به علت درگیری روسیه با اوکراین، خواهان رفتار مشابهی در این باره با رژیم اسرائیل شدند.

نیکولا شهشهانی یکی از اعضای گروه حقوق بشری یورو پالستاین در این باره گفت: برای گرفتن چنین تصمیمی قطعا بیش از ۴ روز وقت لازم نیست. آن‌ها به جای مجازات برای استقبال از کاروان اسرائیل آماده می‌شوند!

این تظاهرات با حضور بیش از ۳۰۰ تن برگزار شد و در تظاهرات با خود عکس‌های شهدای غزه را به همراه داشتند.

اسرائیل تا کنون بیش از ۳۴۰۰۰ تن از مردم فلسطینی را در حمله به نوار غزه به شهادت رسانده است که اکثریت قابل توجی از این تعداد زنان و کودکان هستند.

این در حالیست که امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه با بستن چشم خود به روی این جنایات، اسرائیل را قربانی تروریسم خوانده است! این تظاهرات دو روز پس از تجمع اعتراضی دانشجویان فرانسوی در حمایت از غزه صورت گرفت. پلیس فرانسه دوشنبه بیش از ۵۰ تن از دانشجویان دانشگاه سوربن را بازداشت کردند.

دیگر خبرها

  • تل‌آویو به شکست سامانه‌های آمریکا دربرابر موشک ایرانی اعتراف کرد
  • تخصیص ارز ۲۸۵۰۰ تومانی به ۸ گروه کالایی در سال ۱۴۰۳+ جزییات
  • جزییات برگزاری کنکور مجدد برای داوطلبان سیل زده اعلام شد
  • تظاهرات برای محرومیت کاروان رژیم صهیونیستی از حضور در المپیک
  • لحظه اصابت پهپاد انتحاری ارتش یمن به کشتی اسرائیلی+ فیلم/ مخالفت وزیرخارجه انگلیس به تروریستی اعلام کردن سپاه/ هشدار مهم انصارالله به آمریکا درباره حمله به یمن/ حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن
  • هشدار احمد مسعود درباره احتمال حمله تروریستی از خاک افغانستان به آمریکا و اروپا
  • طنز تلخ آمریکا؛ با مردم عراق جنگ نداریم(!)
  • جنگ فرهنگی آمریکا علیه عراق و منطقه
  • محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • امیر سرتیپ بختیاری: محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند