Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف ۲۳۶تن و۵۰۰ کیلوگرم مواد اولیه پلی‌اتیلن خارج از شبکه توزیع به ارزش بیش از ۵۴ میلیارد ریال در شهرستان فیروزکوه خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، مأموران پلیس اطلاعات وامنیت عمومی شهرستان فیروزکوه پس ازکسب خبری مبنی براینکه صاحب کارخانه تولیدی پلاستیک واقع در شهرک صنعتی علیدره شهرستان فیروزکوه اقدام به توزیع غیرقانونی و خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی پتروشیمی ومواد اولیه پلی‌اتیلن می‌کند بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مأموران پس از هماهنگی با دستگاه قضائی از کارخانه مذکور بازدید و ۲۳۶ تن و۵۰۰کیلوگرم مواد پلی‌اتیلن خارج از شبکه کشف کردند که در این خصوص متهم اصلی دستگیر و پرونده اولیه برای بررسی و اقدامات بعدی به مراجع قضائی ارسال شد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در پایان بیان کرد: ارزش ریالی مواد کشف شده برابر نظر کارشناسان، ۵۴ میلیارد و۳۹۵میلیون ریال تخمین زده شده است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا شهید سلیمانی استان تهران کشف فرمانده انتظامی شرق استان تهران فیروزکوه دستگاه قضائی مشرق طرح مبارزه با قاچاق سوخت پلی اتیلن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۲۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید

فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه از دستگیری سارق باتری خودرو در این شهرستان با ۱۰۵ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ محمد توحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی از دستگیری سارقان باتری در شهرستان ارومیه خبر داد و اظهار کرد: در پی شکایت شهروندان از سرقت باتری خودروهایشان رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: طبق اطلاعات و بررسی‌های پلیسی سارقی در این راستا شناسایی و طی عملیاتی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه با بیان اینکه این فرد در تحقیقات پلیس و پس از روبرو شدن با مستندات موجود به ۱۰۵ فقره سرقت باتری از خودروهای شهروندان اعتراف کرد، ادامه داد: در این راستا همچنین دو نفر مال‌خر شناسایی و تعداد ۳۰ عدد باتری خودرو در محل مخفیگاه متهمان کشف و ضبط شد.

توحیدی عنوان کرد: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

کد خبر 749195

دیگر خبرها

  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • برق‌گرفتگی عامل از دست دادن جان کارگر مرغداری در گیلانغرب شد
  • جریمه ۱۰۷ میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه پلی اتیلن
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • پلیس به وظیفه قانونی خود در ورزشگاه عمل کرد
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار