Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد افکار رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: در صورت عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی ممکن است وارد موج چهارم بیماری شویم که شدیدتر از قبل خواهد بود. واقعا حیف است که زحمات و تلاش‌های بی دریغ مدافعان سلامت به هدر رود.
اوافزود: برای رسیدن به این مرحله و مبارزه با بیماری کرونا مشارکت همگانی را می‌طلبید که خوشبختانه این اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام ادامه داد: همشهریان تا به این مرحله از مدیریت بیماری کرونا، یعنی کاهش موارد ابتلا و موارد مرگ و میر رسیدیم، زحمات بسیار زیادی کشیده شده، خیلی شب‌ها تا صبح همکارانمان بی خواب بوده اند، مردم در خانه مانده اند، کسبه مغازه‌ها را تعطیل کرده اند، طرح‌های محدودیت‌های ترافیکی اجرا شده است تا به این مرحله رسیدیم.
افکار با اشاره به وضعیت بیماری کرونا در تربت جام بیان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا ۱۵ دی ماه ۹۹ آمار کل مراجعه کنندگان با علائم حاد تنفسی به مراکز درمانی در این شهرستان ۵ هزار و ۷۶۶ نفر بوده است که از این تعداد ۳ هزار و ۲۵۷ نفر نتیجه آزمایش مثبت و ۲ هزار و ۹۶۹ نفر بهبود نسبی یافته و در منزل قرنطینه هستند.
او تصریح کرد: در حال حاضر ۱۳ نفر در بخش عفونی بیمارستان سجادیه بستری هستند و از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون ۲۹۳ نفر از همشهریان عزیزمان جان خود را بر اثر بیماری کرونا از دست داده اند.
انتهای پیام//ز. ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شیوع کرونا دستورالعمل های بهداشتی استفاده از ماسک فاصله گذاری اجتماعی محدودیت های کرونایی بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۲۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران برگزار شد و تیم‌های صعود کننده به مرحله بعدی مسابقات مشخص شدند.

قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی، دوشنبه برگزار می‌شود تا تیم‌ها حریفان خود را بشناسند.

سپاهان اصفهان، چادرملوی اردکان، مس رفسنجان، تراکتور تبریز، گل‌گهر سیرجان، هوادار تهران، آلومینیوم اراک و ملوان انزلی هشت تیم راه یافته به این مرحله هستند.

مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی روز‌های ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • طبیعت و ذوب آهن با هم مساوی شدند
  • ملوان، حریف سپاهان در جام حذفی شد
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد
  • فردا قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • اعلام زمان قرعه کشی یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • ساخت قطعه چهارم راه آهن خواف - هرات آغاز شد
  • زمان قرعه کشی مرحله ۱/۴ نهایی جام حذفی مشخص شد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال