Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اردوی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان کشورمان با حضور هشت وزنه‌بردار از دوم دی ماه در شهرستان زاهدان آغاز شده بود، روز گذشته رکوردگیری نهایی وزنه‌برداران حاضر در اردو انجام شد و در نهایت صبح امروز (سه‌شنبه 16 دی ماه) به پایان ‌رسید.

در این باره محمد اسحاق نارویی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در خصوص برگزاری اردوی تیم‌ ملی بانوان در زاهدان، اظهار داشت: با توجه به اعلام فدراسیون وزنه‌برداری نسبت به برگزاری اردوی تیم ملی بانوان، استان سیستان و بلوچستان میزبانی از این اردوها را قبول کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری و مریم منظمی نایب رئیس بانوان بابت اعتمادی که به هیأت وزنه‌برداری استان داشتند تا بتوانیم این اردو را در زاهدان برگزار کنیم، تشکر می‌کنم و این ارزشمند است.

وی افزود: الحمدالله زیر ساخت خوبی را به منظور تشکیل اردوی تیم ملی بانوان آماده کردیم که به همین منظور از ادهم کرد زابلی مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان سپاسگزارم. سعی کردیم تا فضای بسیار مناسبی در حد بضاعت وزنه‌برداری این استان را در شان ورزشکاران بانوی کشورمان مهیا کنیم تا بتوانند در این مجموعه با خاطر آسوده به تمرینات خودشان بپردازند. همچنین در ابتدای ورود ورزشکاران به شهر زاهدان، توسط یک پزشک‌ تست PCR به صورت رایگان از تمامی اعضای تیم ملی بانوان گرفته شد و پس از منفی شدن وارد اردو شدند.

رئیس هیأت وزنه‌برداری استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه این استان یکی از دورترین نقاط کشور است، یادآور شد: از خانواده‌های ورزشکاران که این اعتماد را به این استان داشتند و فرزندان خودشان را راهی استان مهر، مهربانی و آفتاب کردند، ممنون هستم. خوابگاه ورزشکاران به صورت مجزا بود و برای هر نفر یک اتاق در نظر گرفته شده بود و تمام امکانات رفاهی برای اعضای این تیم اندیشه شده بود. هیچ‌گونه ناهماهنگی در این اردو وجود نداشت و اگر تا حدودی کم و کاستی بود به خاطر تجربه اول ما برای میزبانی از اردوی تیم ملی بود که امیدوارم در اردوی بعدی بتوانیم جبران کنیم.

نارویی خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله توانسته باشیم گامی را برای اعتلای وزنه‌برداری ایران برداشته باشیم تا بانوان وزنه‌برداری بتوانند در میادین مختلف ورزشی نظیر مسابقات جهانی و بازی‌های المپیک به بهترین شکل دیده شوند و عملکرد بسیار درخشانی داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزنه برداری وزنه برداری بانوان سیستان و بلوچستان تیم ملی بانوان اردوی تیم ملی وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۲۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان

تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان ایران در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۴ پرو شرکت نمی‌کند.

به گزارش ایسنا، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان جهان از ۲۲ تا ۲۶ می (۳ تا ۶ خرداد) در لیما پرو آغاز می‌شود. فدراسیون جهانی وزنه‌برداری لیست وزنه‌برداران حاضر در این مسابقات را اعلام کرد و نامی از وزنه‌برداران ایران وجود نداشت.

علاوه بر ایران کشورهایی مانند چین، کره جنوبی و کره شمالی هم وزنه‌بردار در این لیست ندارند و شرکت نمی‌کنند.

سجاد انوشیروانی رییس فدراسیون وزنه برداری پیش از این در گفت‌وگو با ایسنا در مورد اعزام نوجوانان به قهرمانی جهان پرو اعلام کرده بود: باید تمرکز اصلی ما بر روی المپیک باشد. بعد از بازی‌های المپیک مسابقات متعددی در رده‌های سنی مختلف داریم از این رو احتمال دارد که فدراسیون تمرکزش را بر روی المپیک و مسابقات متعددی که بعد از آن وجود دارد، بگذارد."

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • اجرای نمادین مناسک حج تمتع در سیستان و بلوچستان
  • بانوان نماد خودباوری و مسوولیت پذیری در جامعه هستند
  • سه هزار و ۳۵۴ پروانه راه‌اندازی گلخانه خانگی در سیستان و بلوچستان صادر شد
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • بانوان نماد خودباوری و مسؤولیت پذیری در جامعه
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • بازدید استاندار از اراضی ده هکتاری واقع در پهنه شمالی شهر زاهدان (شهرک شهریار)