Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از پایان بازی استقلال و آلومینیوم اراک ، مهدی قایدی ، ستاره تیم استقلال به سمت نیمکت تیم آلومینیوم رفت و پیراهن خود را به محمود خرمزی ، مربی بوشهری تیم اراک تقدیم کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

وقتی داور در سوت خود به علامت پایان بازی دمید او به سمت نیمکت حریف رفت و پیراهنش را تقدیم به محمود خرمزی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی تیم آلومینیوم اراک. او در بین اعضای کادر فنی تیم آلومینیوم اراک خطاب به آنها گفت محمود خرمزی تاثیر بسزایی در شکل گیری فوتبال من داشته و او بود که در تست گیری من را برای بازی در تیم ایرانجوان انتخاب کرد و در ادامه توانستم با درخشش در ترکیب این تیم مورد توجه قرار گیرم و پیراهن استقلال را بر تن کنم. محمود خرمزی مربی مهدی قایدی در تیم ایرانجوان که به تازگی پسر جوانش را در یک حادثه رانندگی از دست داده است از این حرکت مهدی قایدی خرسند شد و برای همشهری خود در ادامه مسیر آرزوی موفقیت کرد.

مهدی قایدی که در ابتدای حضور در استقلال به خاطر برخی از حاشیه ها به چالش کشیده شد مدت هاست با رفتارهای حرفه ای در مسیر پیشرفت قرار گرفته است و به نظر می رسد در فصل جاری هم به این روند هم ادامه دهد. او یکی دو هفته پیش وقتی با تصمیم محمود فکری مبنی بر نشستن روی نیمکت مواجه شد خطاب به سوال خبرنگار گفت:

از نیمکت نشینی ناراحت شدم چون بازیکنی که نیمکت نشینی تاثیری روی او نگذارد هیچ گاه پیشرفت نخواهد کرد اما من به تصمیم محمود فکری معترض نشدم چون او سرمربی تیم است و تصمیم می گیرد کدام بازیکن بازی کند و من یاد گرفته ام در هر شرایطی تابع تصمیم سرمربی تیم باشم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محمود خرمزی استقلال مهدی قایدی اخبار استقلال استقلال لیگ برتر محمود خرمزی مهدی قایدی محمود خرمزی مهدی قایدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۲۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توییت طعنه‌آمیز همسر ویتور روکه پس از شکست بارسلونا مقابل ژیرونا! / عکس

نیمکت‌نشینی مجدد ستاره جوان برزیلی در بازی با ژیرونا با واکنش همسر او همراه شد.

طرفداری | نیمکت‌نشینی‌های مداوم ویتور روکه در بارسلونا به یک موضوع جنجالی تبدیل شده‌است.

ویتور روکه، ستاره 19 ساله برزیلی این هفته‌ها شرایط خوبی در بارسلونا ندارد. روکه از زمان پیوستن به بارسلونا، اکثراً به عنوان یار تعویضی، آن‌هم در دقایق پایانی بازی وارد زمین شده و حتی در برخی مواقع مثل جدال شب گذشته با ژیرونا، جزو 5 گزینه تعویض ژاوی نبوده‌است. نیکمت‌نشینی‌های متوالی ویتور روکه، انتقادات هواداران و رسانه‌های نزدیک به باشگاه بارسلونا را در پی داشته و این سوال را به وجود آورده که اگر قرار بود روکه را تا پایان فصل روی نیمکت ببینیم، چرا بارسا برای انتقال زودتر از موعد این خرید 40 میلیون یورویی در ژانویه پافشاری کرد.

در راستای این حواشی، دایانا روکه، همسر این ستاره برزیلی بلافاصله پس از شکست 4-2 بارسلونا مقابل ژیرونا توییتی طعنه‌آمیز منتشر کرد. روکه در بازی دیشب حتی یک دقیقه هم بازی نکرد که صدای برخی از هواداران بارسا را در شبکه‌های اجتماعی در آورد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • تقابل آلومینیوم، پیکان در اتوبان تهران
  • تکذیب مذاکره استقلال با ستاره آلومینیوم
  • افشاگری حسینی؛ سرمربی حریف وسط زمین با بازیکن تیمم مذاکره کرد!
  • توییت طعنه‌آمیز همسر ویتور روکه پس از شکست بارسلونا مقابل ژیرونا! / عکس
  • حاشیه جدید بارسا: اعتراض همسر ستاره به نیمکت‌نشینی!
  • (عکس) مهمان ویژه نکونام در کمپ حجازی چه کسی بود؟
  • تلاش ستاره قرمز‌ها برای رسیدن به پرسپولیس
  • تلاش ستاره قرمزها برای رسیدن به پرسپولیس
  • پاس گل مقابل پرسپولیس و طراحی یک گل جدید (عکس)
  • سجده شکر، پاسخ ساسان به حاشیه‌سازان(عکس)