Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-03@02:39:44 GMT

سی سی کرم چیست؟

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۷۳۰۵۰

سی سی کرم چیست؟

CC مخفف Color Correction یا اصلاح رنگ است. این کرم ها نسخه ای پیشرفته تر از کرم های بی بی هستند و برای برطرف کردن قرمزی و زردی پوست استفاده می شود. این دسته از کرم های بی بی سبک ترند و در روی پوست به شما احساس جدیدی از سبکی، نرم و پر مانند می دهد و البته معمولاً مقدار SPF بالاتری هم نسبت به کرم های بی بی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناطقان: سی سی کرم از جمله جديدترين و بهترین کرم های آرایشی به شمار میرود که بسياري از خانم‌ها از این کرم آرایشی استفاده می کنند.مراقبت کردن از صورت دربرابر اشعه خورشید یکی از مهمترین خصوصیت های این کرم به شمار می رود. لکه های تیره و قرمزی که روی پوست وجود دارد به وسیله این کرم ها به خوبی پوشش داده می شود و همینطور روشن کننده پوست هم می باشد.


CC کرم چیست؟

CC مخفف Color Correction یا اصلاح رنگ است. این کرم ها نسخه ای پیشرفته تر از کرم های بی بی هستند و برای برطرف کردن قرمزی و زردی پوست استفاده می شود. این دسته از کرم های بی بی سبک ترند و در روی پوست به شما احساس جدیدی از سبکی، نرم و پر مانند می دهد و البته معمولاً مقدار SPF بالاتری هم نسبت به کرم های بی بی دارند.

 

البته در انواع گیاهی و طبیعی این نوع کرم ها به صورت معمول فاقد SPF هستند و خاصیت ضد چروک قوی تری دارند. از دیگر خواص این کرم ها به خاصیت ضد پیری، روشن تر کردن پوست هم میتوان اشاره کرد.



 
مزایای استفاده از کرم cc

کرم cc یک محصول آرایشی فوق العاده زیبا و کارامد است، که به علت داشتن فواید متعدد در سرتاسر جهان به شدت مورد توجه زنان علاقمند به زیبایی و سلامت پوست، قرار گرفته است. بعضی از مهمترین فواید کرم سی سی به شرح زیر است:

 
محافظت از پوست

کرم ایده‌ال سی سی دارای مواد ضد افتاب ملایم برای مراقبت از پوست دربرابر اشعه های uv است. همینطور دارای خواص انتی اکسیدانی است، تا بتواند از پوست دربرابر اسیب های رادیکال های ازاد محافظت کند.

 
مخفی کردن نواقص پوست

کرم cc به دلیل داشتن رنگدانه های معدنی طبیعی، دارای خاصیت تصحیح کنندگی و پنهان کردن نواقص پوست است. با استفاده از کرم سی سی میتوانید رنگ پوست صورت خویش را اصلاح کنید و نیز یک پایه بی عیب و نقص ایجاد نمایید.


 
پرایمر

کرم CC به علت داشتن فرمولاسیون خاص و منحصر به فرد مثل ترميم منفذها، کاهش قرمزی و رنگدانه ها و روشن کردن چهره هم مثل یک پرایمر عمل می کند و سبب می شود که ديگر به استفاده پرایمر بعنوان پایه آرایشی نیازی نداشته باشید. البته اگر پوست شما بسیار چرب و یا بسیار خشک است، توصیه می کنیم برای دوام آرایش صورت از یک پرایمر مناسب استفاده کنید.

 
رطوبت رسانی پوست

استفاده روزانه از کرم سی سی به علت هیدراتاسیون بودن آن سبب آبرسانی پوست و طراوت آن می شود.

 

 
خصوصیت خاص سی سی کرم چیست؟

استفاده از فن آوری خاص ریزکپوسلاسیون در کرم CC سبب می شود رنگ پوست صورتبه شکل یکسان و بهینه تنظیم شود. این کرم ناحیه های معیوب در پوست صورت مثلاً جای زخم،یا نواحی که برای طبیعی بنظر رسیدن احتیاج به پوشش بیشتر دارد را ترميم می کند.این کرمفاقد فارابین، روغن های معدنی و طلق می باشد.

 
روش استفاده از CC کرم

سی سی کرم را باید روی پوست تمیز و خشک استفاده کنید. مقدار کمی از محصول را با کمک انگشت سبابه روی پوست قرار دهید و آنرا به صورت دورانی ماساژ دهید. همیشه از مقدار کمی کرم استفاده کنید و در صورت لزوم، مقدار آنرا کم کم افزایش دهید.

   

 

مناطقی را که قصد دارید پنهان کنید مثل تیرگی های دور چشم یا اکنه های روی پوست را هم مد نظر داشته باشید. چنانچه از مشکلات پوستی رنج می برید، مدام چند رنگ سی سی کرم در کیف خود داشته باشید تا به آسانی آنها را محو نمایید.

 

در صورتی که تصمیم دارید خود را برای یک آرایش روزمره آماده کنید، استفاده از سی سی کرم به تنهایی کفایت می کند. ولی چنانچه قصد رفتن به مراسم مهمی را دارید، میتوانید  روی سی سی کرم از کرم پودر یا پنکک استفاده نمایید. حتی اگر لازم باشد میتوانید این روند را دو یا سه بار تکرار کنید تا به سطح مطلوب پوشش برسید. در پایان هم از پودر فیکس یا اسپری فیکساتور برای پایان آرایش پوست خویش استفاده کنید.

 



 
چه موقع از کرم CC استفاده کنیم؟

کرم سی سی برای روزهایی مناسب است که نمی خواهید آرایش غلیظ داشته باشید یا زمان طولانی برای زیر سازی آرایش خود صرف کنید. ولی کرم CC از کرم BB کاور بیشتری دارد، پس اگر روی صورتتان نقاط بیشتری برای محو کردن دارید مانند جای جوش یا لک و نقاط تیره، پس کرم سی سی انتخاب مناسب تری است.

 

میتوانید کرم سی سی را در روزهایی که میخواهید کرم پودر بزنید هم استفاده کنید و با این کار از مرحله های اماده سازی پوست برای زدن کرم پودر بکاهید. ترجیحأ از کرم سی سی که دارای ضدآفتاب است استفاده کنید که در اینصورت باز یک مرحله ديگر از روال زیبایی روزانه خود می کاهید.
برچسب ها: سی سی کرم ، ناطقان ، رنگ ، لکه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: سی سی کرم ناطقان رنگ لکه کرم های بی بی استفاده کنید کرم ها سی سی کرم کرم سی سی روی پوست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۳۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ایست‌های بازرسی در پی افزایش جرم و جنایت در لندن

به گزارش قدس آنلاین، مارک رولی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با شبکه رادیویی ال‌بی‌سی عنوان کرد که فرهنگ حمل چاقو باید به‌واسطه ترس از دستگیری توسط مجریان قانون، برچیده شود. وی با بیان اینکه ایست‌های بازرسی تاکتیک کارآمدی برای کاهش جرم و جنایت بشمار می‌رود افزود که برنامه پلیس در این زمینه اطلاع رسانی خواهد شد.

این درحالیست که طبق آمارها، جوامع اقلیت و به ویژه رنگین‌پوست، بیشتر از افراد بومی و سفید پوست هدف ایست‌های بازرسی پلیس قرار می‌گیرند. تحقیقات نشان می‌دهد احتمال اینکه یک سیاهپوست توسط ماموران پلیس در خیابان متوقف و مورد بازرسی بدنی قرار بگیرد، در مقایسه با یک فرد سفید پوست، ۱۳ برابر بیشتر است. همچنین حدود ۲۷ درصد از بازرسی های بدنی توسط پلیس بدون دلیل موجه انجام شده است.

البته آمارها نشان می‌دهد که پلیس طی ۲ سال گذشته ۴۴ درصد کمتر از اختیارات خود برای ایست بازرسی استفاده کرده است. با این حال صادق خان شهردار لندن گفته است که از اختیارات پلیس در این زمینه، به شرطی که به صورت «حرفه‌ای، قانونی و متناسب» استفاده شود، حمایت می‌کند.

بحث درباره افزایش ایست‌های بازرسی در لندن درحالی افزایش یافته است که حادثه چاقوکشی روز گذشته در شمال شرق لندن، انگلیسی‌ها را شوکه کرده است. در جریان این حادثه، یک پسر بچه ۱۴ ساله بر اثر ضربات چاقو به قتل رسید و ۴ نفر دیگر بشدت مجروح شده‌اند.

پلیس لندن می‌گوید که این حادثه را تروریستی تلقی نمی‌کند اما همچنان انگیز مهاجم از انجام این کار مشخص نیست.

بر اساس آمارها، جرم و جنایت در انگلیس طی ۴ سال گذشته شتاب تندی به خود گرفته و شاخص‌ها در حال نزدیک شدن به آمار پیش از همه‌گیری کروناست. نشریه تایمز چاپ لندن پیش از شیوع کرونا گزارش داد که آمار جرائم در لندن برای اولین بار از نیویورک آمریکا پیشی گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • لیگ‌برتر فوتسال ایران در حال پوست‌اندازی است
  • افزایش ایست‌های بازرسی در پی افزایش جرم و جنایت در لندن
  • کبد چرب و دردسرهایش
  • ساخت وسایل لوکس از پوست هزاران تمساح در کارخانه‌ (فیلم)
  • پوست موز زیر پای بی‌بی‌سی
  • معرفی ۴ ماسک معجزه آسا برای مو با تخم مرغ + طرز تهیه
  • تقویت کننده موی مردانه
  • نشانه‌ها و علائم بیماری کبد
  • خواص معجزه‌آسای سیر برای پوست و مو
  • رودخانه دز، پنهان زیر پوست فاضلاب‌های شهری