Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس با اشاره به مراحل پایانی احداث نیروگاه برق ۲۳۰ کیلو ولت در بروجرد گفت: تمام تلاش ما این است که این پست مهم با حمایت مدیریت توزیع برق، در دهه فجر به بهره‌‌برداری برسد. - اخبار استانها -

عباس گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بروجرد با اشاره به مراحل پایانی احداث نیروگاه برق 230 کیلو ولت در شهرستان بروجرد اظهارداشت: نزدیک به چهار سال است که به طور مستمر پروژه احداث نیروگاه برق 230 کیلو ولت بروجرد را  پیگیری کرده‌ایم که خوشبختانه به نتایج خوبی در این زمینه رسیده و به زودی این پست با اقدامات انجام شده محقق می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حدود دو سال پیش وزیر نیرو با ما همکاری کرد و پست موقتی را برای شهرستان بروجرد در نظر گرفت و امروز پست موقت به صورت دائم مستقر می‌شود تا نیاز شهرمان برطرف شود.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس عنوان کرد: شبکه انتقال این پست هم اکنون در محل نصب مستقر شده، دکل‌هایی هم که برای انتقال پست موقت در نظر گرفته شده با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد تومان احداث شده‌است.

چالش جدید تأمین برق با پلمب مخازن مازوت نیروگاه‌ها/ ایران دوباره واردکننده گاز می‌شود؟استاندار هرمزگان: سوخت مورد نیاز فعالیت واحدهای تولیدی، صنعتی و نیروگاه‌ها طبق برنامه کشوری تامین و ارائه می‌شودوضعیت ناسالم هوا در جنوب شرق استان تهران / آیا سوخت مازوت نیروگاه دماوند ‌آلودگی هوا را تشدید کر‌د؟ + فیلم

وی بیان کرد: تمام تلاش ما این است که این پست مهم با حمایت مدیریت توزیع برق، در دهه فجر و در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به بهره‌برداری برسد که با راه‌اندازی این پست موقت برق را تبدیل به پست 63 ولت می‌کندو این یعنی تبدیل به قدرتی بالاتر که برای مصارف خانگی از آن استفاده می‌شود.

گودرزی خاطر نشان کرد: نکته مهمی که نباید فراموش شود ضرورت داشتن پست 230 ولت در شهرستان بروجرد است، البته پست موقت تنها بخشی از نیاز شهرستان را برطرف می‌کند و ارزش ریالی آن حدود 20 میلیارد تومان است.

وی با اشاره به احداث پست دائم در شهرستان بروجرد اظهارداشت: هدف اصلی ما ایجاد و راه‌اندازی پست دائم در این شهرستان است که تمام مقدمات این کار انجام شده و حدود 20 درصد از تجهیزات پست دائم توسط برق باختر خریداری شده است، بستر این کار کاملا و عملا آماده است تنها به کمک مجدانه وزارت نیرو نیازمند هستیم.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس  افزود: ما برای توسعه صنعت شهرستان بروجرد هر اقدامی که نیاز باشد انجام داده و کوتاهی نخواهیم کرد اما جدا از پیگیری‌های نمایندگان و دیگر مدیران به مساعدت  مسئولان استانی و کشوری نیز نیازمندیم چرا که بدون حمایت آنها هیچ گونه توسعه و پیشرفتی نخواهیم داشت.

وی عنوان کرد: هم اکنون ما پست 220 کیلو ولت برق نداریم و از محور نهاوند و دورود تغذیه می‌شویم و این سبب افت ولتاژ شده و در شرایط سخت مردم و صنعت شهرستان بروجرد دچار مشکل می‌شوند که با راه‌اندازی پست دائم بخشی از نیاز شهرستان مرتفع می‌شود.

گودرزی  بیان کرد: این پروژه نخستین پست 230 کیلو ولت شهرستان بروجرد است که امیدواریم با پیگیری‌های مستمر بعدی به زودی شاهد احداث و بهره‌برداری پست دائمی 230 کیلو ولت شهرستان باشیم.

انتهای پیام/642/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان بروجرد نیروگاه برق پست دائم پست موقت کیلو ولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۳۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهضت تولید سبز با برق سبز در شهرستان بردسکن کلید خورد

به گزارش قدس خراسان، جواد رجبی اول افزود: لزوم مدیریت بار در روزهای اوج بار تابستان سال ۱۴۰۳ و همچنین ضرورت حمایت از تولید پایدار محصولات کشاورزی از دیگر اهداف ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی برای تأمین برق چاه‌های کشاورزی در شهرستان است.
وی بیان کرد: بردسکن یکی از شهرستان‌های پیشتاز در حوزه نصب و بهره‌برداری از نیروگاه‌های خورشیدی خانگی بوده و تاکنون ۹۰ نیروگاه خورشیدی انشعابی به ظرفیت ۵۰۰ کیلو وات در شهرستان برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی با مشارکت بسیج سازندگی نصب شده است.
مدیر برق شهرستان بردسکن گفت: پس از ابلاغ مصوبه مقام عالی وزارت نیرو و با توجه به اهمیت و فوریت موضوع نصب نیروگاه‌های خورشیدی برای چاه‌های کشاورزی، بلافاصله جلسه فوری با حضور فرماندار شهرستان و ادارات مرتبط تشکیل و مصوبه و روش اجرایی ابلاغی تشریح شد که طی آن لازم است متقاضیان و کشاورزان به همکاران مدیریت برق شهرستان از صبح روز شنبه ۸ اردیبهشت مراجعه کنند تا راهنمایی لازم به آن‌ها، داده و مقدمات کار آغاز شود.
رجبی افزود: مقرر شده با هدف انسجام بخشی و هم افزایی فعالیت‌های این نهضت، کمیته راهبری این نهضت با حضور فرماندار و سایر مسئولان تشکیل و به صورت هفتگی نشست‌هایی برگزار شود تا راهبری طرح تا قبل از آغاز روزهای پیک تابستان ۱۴۰۳ انجام بگیرد.
به گفته وی ۴۰۰ مشترک از کل مشترکین شهرستان بردسکن را بخش کشاورزی تشکیل می‌دهد که بیشترین مصرف برق این شهرستان را در سال گذشته معادل ۴۴ درصد از کل مصرف برق مشترکین شهرستان را داشتند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دیگر خبرها

  • ترافیک ورودی شهرستان جعفرآباد به‌زودی برطرف می‌شود
  • افتتاح مجتمع چند منظوره آوای کوچه فیلم در بروجرد
  • نهضت تولید سبز با برق سبز در شهرستان بردسکن کلید خورد
  • آغاز نهضت تولید سبز با برق سبز در شهرستان بردسکن
  • اقدامات لازم جهت حفظ اموال فرهنگی در بروجرد ضروری است
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • توزیع ۳ هزار کیسه پارچه‌ای در نانوایی‌های شهرستان بروجرد
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • انجام تعمیرات کامل نیروگاه برق شهرستان ری