Web Analytics Made Easy - Statcounter

زین‌العابدین نیک مرام عصر دوشنبه در نشست با جمعی از اهالی و مردم شهر آباده با تاکید بر لزوم اخذ مجوز  از طرف انجمن ها و نهادهای غیردولتی ادامه داد: برای حمایت از انجمن‌ها و نهادهای غیر دولتی نیازمند ثبت و صدور مجوز هستیم که درخواست دارم این کار دنبال شود.

فرماندار آباده با اشاره به انتقادها و پیشنهادها در فضای مجازی اظهار کرد: اقدامات ارزنده و مهم که توسط بسیاری از ارگانهای دولتی و نهادهای امنیتی رخ می دهد متاسفانه قابل بازگویی نیست که از ماموران نظامی، انتظامی و امنیتی شهرستان بصورت ویژه تشکر می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیک مرام به شیوع بیماری کووید ١٩ در آباده اشاره کرد و گفت: از زمان اعلام شیوع این ویروس به صورت ویژه ستاد مدیریت بحران شهرستان آباده تشکیل و اقدامات لازم انجام شد که  ایجاد نقاهتگاه بیماران کرونایی از جمله اقدامات مهم در حوزه مقابله با بیماری کرونا در شهرستان آباده بود که امیدواریم دیگر به آن روزها بازنگردیم.

فرماندار آباده گفت: هم اکنون در وضعیت زرد بسر می بریم که این وضعیت شکننده و ناپایدار است که اگر شیوه نامه های بهداشتی رعایت نشود دوباره به وضعیت قرمز باز خواهیم گشت.

وی افزود: بخشداری بهمن و صغاد در این بخش دایر و ساختار سازمانی آن تعیین شده است که با اعلام نتایج آزمون دستگاه های اجرایی بزودی چند نفر دیگر نیز در این مجموعه مشغول بکار خواهند شد.

 نیک مرام افزود: پیگیر مطالبات مردم شریف بخش بهمن و صغاد هستیم تا منافع هر دو شهر تامین شود.

فرماندار آباده در بخش دیگر سخنان خود به آخرین پیگیری ها در خصوص فرودگاه شمال فارس اشاره کرد و گفت: پس از سی سال از کلنگ زنی فرودگاه، در چندماه گذشته ٣۵٠ هکتار از زمین فرودگاه ثبت و به تایید رسید.

وی افزود:  پنج میلیارد تومان هزینه امسال برای فرودگاه در نظر گرفته شده و همچنین طرح مطالعاتی این پروژه در حال انجام است.

نیک مرام در خصوص انتقال زندان به خارج از شهر گفت: ٢٠ هکتار زمین برای احداث زندان آباده در نظر گرفته شده و کارهای اداری آن برای انتقال زندان به خارج از شهر در حال انجام است.

فرماندار همچنین به حوزه صنعت در شهرستان اشاره کرد و گفت: کارخانه صدف سرام  قرار بود که آبان ماه به بهره برداری برسد اما مشکلاتی پیش آمد که نتوانستیم به این تاریخ برسیم؛ سنگ شکن این کارخانه تمام شده و قسمت بسته بندی نیز در حال اتمام است که قرار است با مبلغی که مجددا به این پروژه تزریق خواهیم کرد تا پایان بهمن ماه امسال به بهره برداری برسد.

آباده از شهرستان های شمالی استان فارس است که با شیراز حدود ۲۷۶ کیلومتر فاصله دارد.  

برچسب‌ها شیراز آباده فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شیراز آباده فارس شیراز آباده فارس اخبار کنکور فرماندار آباده نیک مرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۳۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان

فرماندار اردستان گفت: جاری شدن سیل، موجب ۵۲۰ میلیارد ریال خسارت به بخش‌های مختلف این شهرستان شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، سید محمدهادی احمدی طبا فرماندار اردستان گفت: بارندگی‌های شدید سه شنبه هفته گذشته (چهارم اردیبهشت) و جاری شدن سیل، موجب ۵۲۰ میلیارد ریال خسارت به بخش‌های زراعی، دامی و راه‌های روستایی این شهرستان شد.

وی افزود: براساس بررسی‌های انجام شده هنوز میزان خسارت وارده به طور کامل و دقیق مشخص نشده، اما برآورد‌های اولیه نشان می‌دهد که در حوزه راه‌ها حدود ۴۰۰ میلیارد ریال، در بخش کشاورزی ۷۰ میلیارد ریال و در بخش ساختمانی ۵۰ میلیارد ریال خسارت به شهرستان اردستان وارد شده است.

فرماندار اردستان تصریح کرد: براساس اعلام اداره هواشناسی میانگین بارش‌های سال زراعی جاری شهرستان به ۱۴۷ میلیمتر رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۱۱۳ میلیمتر، ۲۶ درصد و نسبت به بلند مدت ۳۵ درصد افزایش داشته است.

احمدی طبا زواره با بیان اینکه در نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان مقرر شد تمامی دستگاه‌ها آمادگی لازم را داشته باشند افزود: با پیش‌بینی‌هایی که از چند روز قبل انجام شده بود در حوزه شهری مشکل چندانی وجود نداشت و در حوزه راه‌های اصلی و جاده ترانزیت مورد خاصی وجود نداشت، ولی در جاده‌های روستایی هنوز ۲ مسیر دچار آبگرفتگی است که تلاش می‌شود با کمک نیرو‌های خدمات رسان تا پایان امروز این مشکل برطرف شود.

احمدی طبا زواره گفت: با همکاری مدیرکل مدیریت بحران استانداری و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان، ماشین آلات راه سازی مورد نیاز به شهرستان اعزام شدند و به کمک مسوولان محلی شتافتند که از همه آن‌ها تقدیر می‌شود.

وی افزود: دستگاه‌های مسوول باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به جبران خسارت‌های سیل اخیر اقدام کنند، همچنین با توجه به پیش‌بینی‌اداره هواشناسی که از روز سه شنبه در منطقه بارندگی خواهیم داشت روز دوشنبه نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان را برگزار خواهیم کرد و اداره‌ها در آماده باش خواهند بود.

فرماندار اردستان گفت: برای نخستبن بار بانک اطلاعاتی از تعداد ماشین‌آلات سنگین بخش دولتی و خصوصی شهرستان جمع‌آوری و در سیل اخیر نیز از ماشین‌آلات بخش خصوصی و معادن شهرستان استفاده شد.

دیگر خبرها

  • اجرای ۳۰۰ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • شوراها پل ارتباطی مدیریت اجرایی و مردم هستند
  • راه اندازی فیبر نوری در ۳۴ روستای رشت
  • شوراها بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم و حاکمیت هستند
  • راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند
  • شوراها پل ارتباطی دولت و مردم
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد