Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در سفر به منطقه دیناران شهرستان اردل در جلسه شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به شیوع ویروس کرونا و مجازی شدن آموزش برای دانش‌آموزان گفت: تا پایان امسال ۹۰ درصد مدارس منطقه دیناران به آموزش مجازی دسترسی پیدا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در این شهرستان ۱۷۱ فضای آموزشی فعال است که از این تعداد ۱۰۲ مدرسه دسترسی به آموزش مجازی دارند و مابقی مدارس به دلیل نبود تجهیزات، امکانات و آنتن‌دهی به ارتباطات مجازی دسترسی ندارد.

بیشتر بخوانید

۱۶۲هزار دانش‌آموز چهارمحال و بختیاری در شبکه شاد حضور فعال دارند

عباسی اضافه کرد: برای دسترسی آسان دانش‌آموزان به شبکه شاد، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات باید تا پایان سال زیرساخت‌های لازم در این حوزه را تامین کند.

او با اشاره به مشکلات مدارس این منطقه از جمله نبود حصار، سرویس بهداشتی و تخریبی بودن مدارس ادامه داد: آموزش و پرورش استان باید راهکار‌های رفع مشکلات مدارس این منطقه را از جمله احداث، تجهیز، حصارکشی و بهداشت را شناسایی و به شورای برنامه‌ریزی استان ارائه کند.

عباسی با اشاره به کمبود مرکز بهداشت در این منطقه گفت: احداث خانه بهداشت با واگذاری یک قطعه زمین توسط اهالی آغاز خواهد شد و تا احداث این خانه بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد مقدمات استقرار یک کانکس و تجهیز آن را در این منطقه برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی فراهم کند.

او با اشاره اهمیت احداث جاده ارتباطی در این منطقه افزود: احداث جاده در این منطقه نیازمند اخذ مجوز از ادارات حفاظت محیط زیست و منابع‌طبیعی و آبخیزداری است و تا زمانی که مجوز احداث جاده دریافت نشود اجرای طرح راهسازی امکانپذیر نیست.

عباسی اضافه کرد: برای احداث جاده تخصیص اعتبار ملی نیاز است و تا زمان اخذ مجوز اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای باید برای بازگشایی، تعمیر و نگهداری این جاده دسترسی کنونی اقدامات لازم را انجام دهد.

او با تاکید بر اینکه براساس قانون روستا‌های دارای ۲۰ خانوار باید زیرپوشش آب و فاضلاب قرار گیرند ادامه داد: در روستا‌هایی که شورای شهر و روستا و یا دهیاری از انجام وظیفه آب و فاضلاب جلوگیری کند، با آن‌ها برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا آموزش مجازی فضای آموزشی آموزش و پرورش احداث جاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۳۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال «ائل داغی» به «آجی چای» در تبریز

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز از آماده‌سازی و بهره‌برداری مسیر دسترسی «ائل داغی» به «آجی چای» ظرف یک ماه آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، سامان احمدزاده صبح امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ به همراه مدیرعامل سازمان عون بن علی و شهردار منطقه یک تبریز در بازدید از پروژه های عمرانی در دست اجرای این سازمان اظهار کرد: پروژه مسیر دسترسی ائل داغی به آجی چای در راستای اجرای دستور شهردار تبریز مبنی بر اتصال کوه عینالی (ائل داغی) به آجی چای و سپس جاده آناخاتون در حال احداث است.

وی با اشاره به پیشرفت ۷۵ درصدی این پروژه تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی همکاران سازمان عون بن علی و استقرار ماشین آلات و اکیپ های عمرانی در این محل، امیدواریم طی یک ماه آینده شاهد اتمام این پروژه باشیم.

به گزارش ایمنا، پروژه مسیر دسترسی ائل داغی به آجی چای با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار و به طول سه کیلومتر، جاده پارک پیوند را به آجی چای و در نهایت جاده آناخاتون متصل می‌کند.

کد خبر 749612

دیگر خبرها

  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبودهای عشایر
  • بهبود دسترسی محلی مناطق ۲ و ۴ با احداث تقاطع غیرهمسطح پل نیک‌اندیش
  • اتصال «ائل داغی» به «آجی چای» در تبریز
  • فرسودگی ۳۰ درصد مدارس گناباد
  • حدود ۳۰ درصد مدارس گناباد نیازمند بازسازی است
  • ۱۵۰ مدرسه در اصفهان تحت تاثیر فرونشست / حقوق معلمان حق‌التدریس افزایش پیدا می‌کند
  • رتبه اول زنجان در جذب دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل
  • مسیر دسترسی اراضی ۵۶۰ هکتاری در قم احداث می‌شود
  • چند درصد مدارس استان سمنان تخریبی است؟
  • فاز اول پروژه جاده مرزی آستارا با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال تکمیل است