Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام زارعی گفت: دشمن فکر کرد با حذف حاج قاسم جبهه مقاومت متزلزل می شود ولی این خواب دشمن تعبیرنشدنی است و نه تنها ذره ای تزلزل در جبهه مقاومت ایجاد نشد، بلکه خون تازه ای در آن دمیده شد و این جبهه قوت گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، حجت الاسلام «منصور زارعی» در همایش بین المللی مقاومت و جهان آینده کنشگری فعال یا منعفل که شب گذشته (دوشنبه ۱۵ دی) در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد، بیان کرد: هدف اصلی این همایش سه روزه این است که ما بتوانیم با عنایت خداوند آن جمله تاریخی امام خامنه ای که فرمودند باید به حاج قاسم به چشم یک مکتب، راه و مدرسه درس آموز نگاه کرد را مورد توجه قرار دهیم و این همایش آغاز یک جریان است برای اینکه بتوانیم لبیکی گفته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین ادامه داد: این دانشگاه، بین المللی است و در واقع می تواند به عنوان یکی از سرفصل های کاری خود این موضوع را تعریف کند تا دانشجویان غیرایرانی که در این جا تربیت می شوند سفیران مکتب حاج قاسم و سفیران اندیشه ناب سردار سلیمانی باشند.

 

وی عنوان کرد: در این همایش سه روزه که ۲ روز آن به صورت مجازی بود و امروز هم نیمه مجازی است حرکتی ایجاد کردیم که همت تک تک دوستان می طلبد تا خدمت کوچکی کرده باشیم.

 

حجت الاسلام زارعی اعلام کرد: دشمن فکر کرد با حذف حاج قاسم جبهه مقاومت متزلزل می شود ولی این خواب دشمن تعبیرنشدنی است و نه تنها ذره ای تزلزل در جبهه مقاومت ایجاد نشد، بلکه خون تازه ای در آن دمیده شد و چشم همه دنیا به جبهه مقاومت معطوف شد و این جبهه قوت گرفت.

 

وی تأکید کرد: حاج قاسم به ظاهر در میان ما نیست ولی توفیقاتی که در جبهه مقاومت است به برکت این شهید صادق است؛ اینکه عشق به سلمان بعد از یک هزار و ۴۰۰ سال در دل شیعه است راز آن پیوند قلبی، دلی و حقیقی با رسالت و امامت است.

 

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین اظهار کرد: تا دنیا باقی است نام سلمان می درخشد زیرا تربیت یافته مکتب پیامبر و علی بود اگر حاج قاسم ماندگار شد و عشق آن در دل یکایاک مستضعفان عالم نشسته و نام حاج قاسم راهگشا است به خاطر این است حاج قاسم پیوند قلبی، دلی و حقیقی با امام دیروز و امام امروز داشت.

 

وی یادآور شد: این رمز ماندگاری و موفقیت حاج قاسم بود و اگر بخواهیم ماندگار شویم پیوستن به امامت و ولایت و زیراین خیمه بودن است.

 

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: جبهه مقاومت دانشگاه بین المللی امام خمینی ره سردار سلیمانی جبهه مقاومت بین المللی حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۳۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس : پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی ایجاد کرد

اسامه حمدان در گفتگو با المنار به وضعیت کنونی مقاومت در غزه اشاره کرد و افزود: اقدامات میدانی هماهنگ و رایزنی دائمی بین محور مقاومت وجود دارد و یکی از مهمترین نتایج این نبرد افزایش ظرفیت و قدرت محور مقاومت است.

به گزارش ایرنا؛ این عضو ارشد حماس با بیان اینکه رژیم اشغالگر همچنان از توانایی مقاومت در غزه شگفت زده است، گفت: مقاومت وارد مرحله درگیری دائمی با دشمن اسرائیلی شده است.

وی در ادامه با تاکید براینکه قدرت مقاومت همچنان بالاست و تیپ‌های نخبه صهیونیستی در نوار غزه از هم پاشیده است، افزود: دشمن اسرائیلی بر روی کاهش توان مقاومت امید بسته بود، اما مقاومت آماده بود.

حمدان همچنین با اشاره به اینکه در حال حاضر قدرت و توان مقاومت همچنان در سطحی عالی قرار دارد، گفت: مقاومت در سلامت کامل به سر می‌برد و دشمن اکنون با این سوال راهبردی مواجه است که این نبرد تا چه زمانی ادامه خواهد داشت.

این عضو ارشد حماس در ادامه با تاکید براینکه ما با محمد ضیف و یحیی السنوار به طور دائم در ارتباط هستیم، افزود: تماس‌ها بین رهبران مقاومت در نوار غزه و دفتر سیاسی حماس به شیوه‌های مشخصی ادامه دارد و رهبران مقاومت از نزدیک در جریان اوضاع میدانی قرار دارند.

وی در ادامه به عملیات وعده صادق ایران که در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه انجام شد، اشاره کرد و گفت: آنچه در جریان پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی شاهد بودیم، پایه‌گذار مرحله تازه‌ای شد و یکی از مهمترین نتایج این نبرد قدرت گرفتن هرچه بیشتر محور مقاومت بود.

حمدان همچنین درباره تهدید صهیونیست‌ها برای حمله به رفح، افزود: در صورتی که دشمن اقدام به حمله زمینی به رفح کند، مذاکرات متوقف خواهد شد، زیرا مقاومت زیر آتش مذاکره نمی‌کند.

وی با تاکید براینکه دشمن می‌خواهد با عملیات رفح از همه باج‌گیری کند، گفت: در صورت حمله زمینی دشمن به رفح، مقاومت اقدامات میدانی مدنظر خواهد داشت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اسامه حمدان: حمله زمینی به رفح موجب توقف مذاکرات می‌شود
  • حماس : پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی ایجاد کرد
  • حمدان: حمله زمینی به رفح موجب توقف مذاکرات خواهد شد
  • جنگیدن با دشمن در خاک خودش،‌ مهم ترین نشانه قدرت
  • بیداری دنیا در قبال مسئله فلسطین مرهون جبهه مقاومت است
  • جهاد اسلامی: جنگ جز با توقف تجاوز و عقب‌نشینی دشمن پایان نمی‌یابد
  • هشدار احمد مسعود درباره احتمال حمله تروریستی از خاک افغانستان به آمریکا و اروپا
  • حکومت‌های منطقه با جبهه مقاومت همراهی کنند
  • مسدود شدن میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم
  • مسیر میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم مسدود است