Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید عبدالمالک الحوثی رهبر جنبش انصارالله در پیامی به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی اعلام کرد که ملت مسلمان یمن مثل سایر ملت های مسلمان با تهدید آمریکا و رژیم صهیونیستی روبرو است

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المسیره، سید عبدالمالک الحوثی رهبر جنبش انصارالله در پیامی به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی اعلام کرد که ملت مسلمان یمن مثل سایر ملت های مسلمان با تهدید آمریکا و رژیم صهیونیستی روبرو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: صهیونیستها کلاً با امت اسلام دشمنی دارند و تعداد کشورها در این میان مهم نیست.

 

رهبر جنبش انصارالله در این پیام ضمن تبریک و تسلیت سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: امت اسلام بدون توجه به تعداد کشورها باید جبهه واحدی علیه صهیونیستها تشکیل دهند و اتحاد خود را در برابر تهدیدات علیه اسلام حفظ کنند.

 

رهبر مقاومت مردم یمن به مسئله فلسطین اشغالی نیز اشاره کرد و گفت: چند کشور عربی در ماه ها و هفته های اخیر به فلسطین خیانت کردند ولی با این وجود مردم و دولت یمن همیشه به فلسطین به عنوان مسئله اصلی امت اسلامی نگاه کرده است.

 

وی افزود: مبارزه با رژیم صهیونیستی اصل اساسی انقلاب های اسلامی و حرکت مسلمانان اسلام راستین بوده است. عربستان سعودی با دستگیری رهبران حماس ثابت کرده است که در راستای منافع صهیونیستها قدم برمی دارد.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: حمله عربستان به یمن عبدالملک الحوثی جنبش الحوثی یمن سالگرد شهادت سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۳۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی سپاهان مسلمان شد+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، ژوزه مورایس در نشست خبری بعد از بازی با استقلال ملاثانی در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او پرسید شنیده می شود که به دین اسلام گرویده است، گفت: یکسری مسائل مربوط به زندگی شخصی من است اما باید بگویم که با افتخار می گویم که به دین اسلام پیوسته ام و مثل شما هستم. البته می خواستم در پایان فصل در این باره صحبت کنم.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام زلنسکی در سالگرد فاجعه اتمی چرنوبیل
  • توجه اصلی به جنایات صهیونیستها معطوف باشد
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • سرمربی سپاهان مسلمان شد+ فیلم
  • الحوثی: بندر ایلات در پی حملات یمن به طور کامل تعطیل شده است
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • در هیچ کجای جهان فجیع‌تر از جنایات تل‌آویو در غزه سراغ نداریم
  • برگزاری آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در سبزوار