Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مهسا مجللی»  روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در اواخر اردوی دوم هستیم که  اکنون در شهر انزلی در حال برگزاری است و با توجه به اینکه قایقرانی در فضای باز انجام می‌شود، یک امتیاز مثبت است و تا حدودی زیادی همه تلاش می‌کنیم تا به بهترین شکل دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت شود.  در همان بدو ورود به اردو تست‌های کرونا از همه بازیکنان گرفته شد و پس از منفی بودن تست‌ها مجوز ورود به اردو را دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی تیم ملی قایقرانی زنان عنوان کرد: سعی کردیم در مدت زمانی که اردویی برگزار نمی‌شد و قایقرانان خود تمرین می‌کردند، آنان را از دور رصد کنیم  و کم و بیش تمرینات آنان را کنترل می‌کردیم.

وی ادامه داد: قاعدتا سطح تمرینات و کیفیت اردوهای ملی‌پوشان و تاثیر آن متفاوت از زمانی است که خارج از اردو تمرین می‌کردند، اما خدا را شکر یک سری از ورزشکاران توانسته بودند به سطحی از آمادگی برسند و الان هم در این اردوها خوب پیش می‌رویم.

مجللی در خصوص تمرین انفرادی و خارج از اردوی «سمن سلطانی» گفت: وی مدارک پزشکی را ارایه کرد که سیستم ایمنی بدن او پایین است و ترجیح دادیم تا در تهران تمرینات را ادامه دهد و از شهر خارج نشود تا مشکل حادی برای وی پیش نیاید.

وی اضافه کرد: زمانی که ورزشکار به صورت جداگانه تمرین می‌کند و هر چند زیر نظر تیم ملی باشد اما به هر شرایط چون مربی بالا سر ورزشکار نیست، آن ملی‌پوش خیلی به لحاظ کیفی نمی‌تواند آن کیفیت تیم ملی را در کنار رقبا تجربه کند. در هر صورت سلطانی تلاش خود را می‌کند و امیدوارم در تست‌هایی که قرار است برگزار شود، به خوبی تمرینات را انجام داده باشد و همچنان در کنار تیم ملی باشد.

مربی آب‌های آرام یادآور شد: اولین مسابقه‌ای که قرار است شرکت کنیم مسابقات کسب سهمیه المپیک است که اواخر سال قرار است در تایلند برگزار شود و تا الان تغییراتی در تاریخ و محل برگزاری ایجاد نشده و قرار بود این مسابقات را در اواخر اسفند داشته باشیم. همه تلاشمان بر این است تا بهترین نتیجه را در این مسابقات کسب کنیم. دختران خوب تلاش می‌کنند و به نسبت آمادگی خوبی کسب کردند و تا آن زمان ملی‌پوشان را به سحطی می‌رسانیم تا بتوانند نتایج خوبی را در این مسابقات کسب کنند.

برچسب‌ها قایقرانی اختصاصی ایرنا علیرضا سهرابیان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قایقرانی اختصاصی ایرنا علیرضا سهرابیان قایقرانی اختصاصی ایرنا علیرضا سهرابیان اخبار کنکور تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۳۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو صلیبی دیگر پرسپولیس در مسیر بازگشت

به گزارش ورزش سه علیرضا خدادادی و مرتضی پورعلی گنجی دو بازیکن از دو نسل محتلف که جزو مصدوم های پرسپولیس به حساب می آیند تمرینات انفرادی خود را در زمین چمن ادامه می دهند. 

نام پورعلی گنجی از لیست پرسپولیس خارج شده چرا که او تا پایان فصل جاری شاید به زحمت آماده مسابقات شود و کلا 6 بازی و 5 هفته حدودا تا آخر فصل داریم و دیگر خبری از بازی های حذفی هم نیست. 

علیرضا خدادادی هم که مثل آل کثیر برای جراحی دست دست کرد مدتهاست دور از میدان بوده و امیدوار است مثل علیرضا عنایت زاده و یاسین سلمانی دیگر بازیکنانی ماه ها دور از میدان بوده اند در تمرینات پیش فصل آینده شرایط تمرین با تیم را پیدا کنند و برای فصل بعد با قدرت آماده شوند.

دیگر خبرها

  • تشکیل کمپین علیه آنتونیو؛ احتمال کودتا در استانبول!
  • ذوبی‌ها برای بازی با نساجی آماده شدند (عکس)
  • فرصت دفاع برای مصلایی‌پور؛ وقتی فقط یک نفر تعلیق شد
  • دو صلیبی دیگر پرسپولیس در مسیر بازگشت
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • قایقران‌ها را با تمرین پشت سد به جنگ المپیک نفرستید
  • ابهام در اعزام الناز رکابی به مسابقات گزینشی المپیک
  • ابهام در اعزام «الناز رکابی» به مسابقات سنگنوردی گزینشی المپیک
  • نسل جدید با مربی گمنام به دنبال شگفتی/ والیبال به المپیک می‌رسد؟
  • قضاوت سلطان‌زاده در گزینشی نهایی کشتی المپیک